כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הסרת השיער מהידיים .

 
 

הסרת שיער בידיים - אסתטיקה אנושית

כאשר אנו רואים ידיים שעירות של גבר או אישה, קשה שלא לדמיין ידיים אלו כידי חיה שעירה. עולם הדימויים שלנו שואב את כוחו מדברים מוכרים, ובעיקר מהדברים הקרובים אלינו ביותר. אומנם אין בסביבתנו חיות בעלות ידיים שעירות, אך העובדה שאנו רואים אותן בסרטים, בתמונות או סתם מריצים תמונות שלהן בראשנו מקלה עלינו לדמיין אנשים שעירים כחיות שעירות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת שיער ידיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
אין זה נעים שאנשים רואים בך חיה רק בגלל היותך שעיר בידיים. אך מי ששעיר בידיו בצורה קיצונית יודע שאי אפשר לתאר זאת אחרת. להבדיל מהחיות, אנו, בני האדם, דואגים לאסתטיקה שלנו. בעיננו שיער גוף בכלל ושיער ידיים בפרט, איננו דבר אסתטי. לכן אנו דואגים להסיר אותו.
 
הסרת שיער בידיים איננה שמורה לנשים בלבד. אומנם נשים רבות מסירות שיער מידיהן, שכן מבחינתן- כל שיער שאיננו שיער ראש הוא דבר מיותר. אך גם אצל גברים רבים אין זה שונה.
עבורם שיער גוף אכן מעלה אסוציאציות של חיות אשר רואים בסרטים או בגני החיות. לכן רבים מהם מוכנים לבצע הסרת שיער, במיוחד כאשר מדובר בשיער פראי וגס שגדל בידיים.
 
הסרת שיער תלויה לא מעט בסוג השיער. במידה ומדובר בשיער בהיר- יהיה קושי לבצע בו הסרת שיער בעזרת מכשיר לייזר. המכשיר יתקשה להבחין בין השיער לעור, ועלול לפצוע את העור. במקרה כזה יהיה צורך לבצע הסרת שיער בידיים באמצעות שעווה או בעזרת מכשיר גילוח.
 
במידה ומדובר בשיער כהה- יהיה אפשרי לבצע הסרת שיער בלייזר, ויהיה גם ניתן לבצע הסרת שיער באמצעות מכשיר גילוח או שעווה. יש לציין שבמידה ומדובר בשיער כהה שגדל על הידיים- קל יותר להבחין בו , ולכן צמיחתו תיראה פראית וגסה יותר מאשר אם מדובר בשיער בהיר.
 
סוג הטיפול יקבע את משך הזמן עד אשר כל השיער יהיה מוסר מן הידיים. במידה ומדובר במכשיר לייזר מדובר במספר סבבים של טיפול, וכל הטיפול יארך מספר שבועות. במידה ומסירים את שיער בית השחי בשעווה או בגילוח עצמי- השיער יוסר עוד באותו יום. מי שרואה שצמיחת השיער בידיו גדלה במהירות- מוטב שיסיר את השיער באופן מידיי, אך שיבחן באיזה מן הטיפולים הוא ייהנה מהתוצאה הטובה והיעילה ביותר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.