כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הליסינג.
מחירים מיוחדים לרכבים נבחרים מסוג: מאזדה, טויוטה, יונדאי, פורד, קאיה ומיצובישי !

 
 
         
 
 
 
 
 

ליסינג לפורד



מימון לרכב חדש או ליסינג מימוני הינו עסקת מימון ללקוח לפי יכולתו וצרכיו. תוכנית ליסינג בנויה ממקדמה, תשלומים חודשיים ותשלום בסוף התקופה או מעבר לרכב חדש.

מיפרייס ריכזה עבורך את המומחים בתחום, מלאו את פרטיכם ותנו למובילים בתחום להציע לכם עסקת ליסינג משתלמת.

מחירים מיוחדים לרכבים נבחרים מסוג: מאזדה, טויוטה, יונדאי, פורד, קאיה ומיצובישי !



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לליסינג לפורד
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • כיום, עם התפתחות שוק חברות הביטוח, אנו נמצאים בעיצומה של תחרות בין חברות הביטוח על כיסם של בעלי הרכבים. לכן חשוב לבחון ולבדוק אילו הצעות מציעות חברות הביטוח, בטרם חותמים על ביטוח רכב.
     
    כל חברה המכבדת את עצמה מעניקה היום לעובדיה רכב בליסינג. בעשור האחרון התפתח ענף זה בתחום השכרת רכב, עד שחברות השכרת הרכב יצרו מסלולים שונים המותאמים לחברות או לקוחות פרטיים.
    אחרי שרוב העולם הבין שרכבים זוללי בנזין מזהמים את האוויר שלנו ופוגעים בבריאותנו, החלו רבים לעבור לרכבים אשר אינם מזהמים. רכבים בעלי מערכות גז. מדינות רבות היום, הדאוגות לאיכות האוויר מאפשרות ללקוחות של רכבים בעלי מערכות גז לקבל מענקים, פטורים ממס, או סובסידיות לשם רכישת מכוניות כאלו.
     
    כל אדם אשר ברשותו כלי רכב יודע כמה גבוהות העלויות של אחזקתו. כל אדם ההולך ברחוב יודע כמה מזוהם האוויר שהוא נושם. כיום ישנו פיתרון אחד לשתי הבעיות גם יחד. מדובר בהתקנת מערכת גז לרכב.
    ישנן חברות רבות המחכירות לעובדיהן רכבים ונותנות בידיי העובדים אופציה לרכוש את הרכב, בסוף ההחכרה. זהו מה שנקרא ליסינג מימוני.
     
    לא מעט מעסיקים מתלבטים בשאלה האם כדי לרכוש מכוניות לעסק. כיום ישנה אופציה טובה יותר, אשר יכולה לפתור למעסיקים התלבטות זו - ליסינג מימוני
    כל מי שקורא עיתון או שומע חדשות, יודע שאחד האיומים הגדולים על שלום כדור הארץ הינו זיהום האוויר הנובע מפליטת גזי דלק ובנזין. כיום יש פתרון אשר יכול להקל עלינו ולהפחית את כמות הזיהום. מדובר במכוניות הממונעות על גז פחמני מעובה (גפ"מ). חשוב לדעת כיצד מרכיבים מערכת שמניעה רכב על גפ"מ ומה יש לבחון כאשר מבצעים זאת.
     
    חברות הסעות מקיימות כיום מערך של שירותים אשר פותרים לאנשים אשר אינם בעלי רכב, או אינם מעוניינים לנהוג, את בעיית הניידות. חברת הסעות  התפתחו וגדלו עם השנים, ולכן חשוב לדעת אלו שירותים ניתן לקבל מחברות הסעות.
    מי שעוקב אחר מדורי החדשות בכלל והכלכלה בפרט קורא מדי יום כיצד מחירי הדלק עולים ומאמירים בשנים האחרונות.
     
    עבור רבים מכונית מהווה את סמל העצמאות . ברגע שרוכשים אותה חשים חופשיים יותר, לא תלויים עוד באיש כדי להגיע ממקום למקום, אך יש בכך יותר מזה, שכן, עם מכונית אפשר לקום ולעזוב מתי שרוצים . אנשים רואים במכונית את האופציה שלעיתים נחבאת מהם, ולעיתים הם לא משתמשים בה, אך היא תמיד קורצת, היכולת לקום ולנסוע, בלי לומר לאיש, בלי לתת דין וחשבון לאיש .
  • פעם בשנה, לעיתים פעם בשנתיים, אנו מחליטים להחליף רכב, אם מרצון להחליף לרכב טוב יותר, ואם בגלל שהרכב הישן שלנו אינו תקין. קניית רכב היא פעולה לא פשוטה, אשר דורשת חיפוש מעמיק ובדיקות רבות, וכרוכה בהרבה התלבטויות אשר דורשות מאיתנו לבחון שוב ושוב האם אנו עושים עסקה נכונה, או שמא עסקה שנצטער עליה מהר מאוד. לכן יש חשיבות לשאלות שנדע לשאול ולתשובות שנקבל.
     
    מי שמתעניין בתחום הליסינג יודע שפרט לעסקאות ליסינג עבור חברות עסקיות, אם ליסינג מימוני או תפעולי, יש תחום נוסף של ליסינג, והוא ליסינג עבור רוכשים פרטיים. מדובר בליסינג המיועד לאנשים פרטיים אשר מעוניינים בהחכרת רכב לתקופה, בדיוק כמו חברה עסקית המעוניינת בהחכרת רכב לעובדיה לתקופה מסוימת, אשר בסופה היא מחזירה את הרכב לחברת הליסינג.
    נדמה שאי אפשר לברוח מזה. בכל מקום אליו אנו הולכים, בכל אתר אינטרנט שאנו פותחים, בכל מהדורת חדשות שאנו רואים או בכל עיתון שאנו קוראים עוסקים בכך, ואנו צריכים להפנים זאת. הכוונה כמובן למאבק בזיהום האוויר, ולניסיון המתמיד שלנו להפוך את הסביבה שלנו לנקייה יותר ונעימה יותר עבורנו.
     
    כאשר אנו מחליטים לצאת לטיול במסגרת המשפחה, החברים או משלחת לחו"ל, עלינו להכין את הטיול בצורה הטובה ביותר, כך שנראה דברים מעניינים בטיול, נוכל לנוח במהלכו ונספיק לראות הרבה, אך מנגד- להשאיר מספיק זמן להתמקד בכל דבר שאנו רואים. הכנת טיול נכונה ומפורטת בטרם יוצאים לדרך תשפיע רבות על אופן הביצוע שלו.
    הרבה חברות ואנשים פרטיים מעוניינים לבצע עסקאות ליסינג. עסקאות אלה מאפשרות להם להחכיר כלי רכב לתקופה של בין שנתיים לארבע שנים בתשלומים נוחים. הן משאירות את תחום הטיפול והביטוח של הרכב בידי חברות הליסינג, ובכך מונעות מן החוכר את הצורך לבזבז זמן רב בריצה אחר מוסך ובהמתנה לרכב. על מנת למצוא את חברת הליסינג הטובה לכם, עם ההצעה הטובה ביותר עבורכם, אין צורך עוד ללכת מחברה לחברה. מה שניתן לעשות הוא פשוט להיכנס לאתר אינטרנט ולקבל הצעה טובה.
     
    לא מעט אנשים אשר מגיעים לשנות  העשרים עומדים לראשונה בפני קניית רכב . אחרי שנים שבהן נאלצו לקחת את הרכב מהוריהם , לנסוע באוטובוסים או להסתמך על חבריהם, הם החליטו שכעת הם יכולים לקנות רכב לעצמם. קנייה כזאת כרוכה בעבודה קשה ובחיפושים, אך כמובן שיש תהליך שכדאי לדעת כיצד עוברים אותו, על מנת שנקנה את הרכב ונוכל ליהנות ממנו.
    כמה פעמים נאלצתם לנסוע לרחוב מסוים בעיר שאינכם מכירים את הדרכים בה, ובמקום לשבת בפגישת העסקים שלשמה הגעתם לעיר זו מלכתחילה מצאתם את עצמכם מחפשים שוב ושוב את היציאה אל הכביש ממנו באתם, כדי להתחיל את המסע שלכם בעיר מחדש? כן, כולנו עברנו זאת. דרכים לא ברורות, כבישים סגורים, אינספור פניות שאין לנו מושג לאן הן מובילות. הפתרון הוא מכשיר GPS איכותי.
     
    יותר ויותר אנשים מבינים כיום שהמכוניות שלהם מהוות נזק להם ולסביבה שלהם. פעם זה נשמע אבסורדי: הרי החלום של כולנו היה להחזיק ברכב אחד לפחות. היו שנים שבהם אנשים התחרו למי יש יותר כלי רכב ולמי יש רכב יותר משוכלל. כיום אומנם הכיוון הוא עדיין לא הפוך, אך יותר ויותר אנשים מגלים שעליהם לשנות את הדרכים בהם הם מתניידים, ומחפשים דרכים טובות יותר.
    רכב מונע גז הוא רכב אשר הותקנה בו מערכת נוספת על מערכת הבנזין, המאפשרת לו לנסוע על גפ"ם – גז פחמני מעובה, אך גם על בנזין, לפי רצונו. מערכת כזאת היא חסכונית וגם אקולוגית הרבה יותר מן הבנזין. באירופה, ביפן ובארצות הברית ניתן לרכוש מכונית עם מערכת גז ישירות מן היצרן. בארץ ניתן להתקין מערכת הנעה בגז אצל המתקינים המוסמכים לכך, בעלות לא גדולה. בגלל יתרונות השימוש בגפ"ם בוחרים יותר ויותר אנשים להתקין את המערכת במכוניותיהם, ואולם עדיין יש רבים אשר אינם מכירים את הנושא. למענם נענה כאן על מספר שאלות:
    מי שעוקב אחרי מוספי הרכב למיניהם יודע שזה זמן רב כלי הרכב שלנו אינם עוד רק לצורכי נסיעות. כיום הם משמשים אותנו להרבה יותר מזה. הם יכולים להיות משרד, הם יכולים להיות תחליף לבית לזמן קצר, השאלה איזה תחליף אנו רוצים שהם יהיו. לא לחינם שר שלמה ארצי לפני כמה שנים: "המכונית היא בית".
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.