כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 

חירשות אצל כלבים

ישנם שני סוגים של חירשות- חירשות נרכשת וחירשות מולדת. חירשות מולדת היא תוצאה של גן פגום, שגורם לעיוות או חוסר תפקוד באוזן. ישנם 64 גזעי כלבים מוזכרים, בעלי חירשות מולדת. חלק מהגזעים פגיעים יותר לחירשות מאחרים. חירשות מולדת בכלבים איננה הפיכה.

חירשות מולדת
חירשות מולדת איננה בעיה נדירה בקרב כלבים גזעיים. דלמטים, בוסטון טריירים, דאשונדים, קולים, הול טריירים, ושלטיס הם רק חלק מהזנים שידועים כסובלים מפגם זה. מגדל כלבים אחראי מקפיד לנקוט בכל האמצעים להבטיח כלבים בריאים ושומעים. עם זאת, רוב הכלבים הנרכשים בישראל אינם נרכשים ממגדלים אחראיים ובעלי מוניטין. כלבים רבים נולדים כתוצאה מרבייה לא מבוקרת, בחצר האחורית או בתחנות גורים. מי שמחפש לקנות או לאמץ כלב, צריך לבדוק גם את נושא החירשות. חוסר התייחסות לבעיית חירשות עלול לגרום לקשיים בלתי צפויים בגידול הכלב ואפילו לזניחתו.

חירשות נרכשת
חירשות נרכשת יכולה להיות תוצאה של מספר גורמים: כמויות קיצוניות של שעווה, שערות או חומר אחר אשר חוסם את תעלת האוזן; אודם או התנפחות של התעלה; דלקות של האוזן התיכונית או הפנימית; עור תוף קרוע או פצוע; רעש חזק; טראומה לראש; קרדית האוזן; תרופות מסוימות; גיל מבוגר.

כיצד נאתר בעיית חירשות?
ישנם מספר סימנים היכולים להעיד על בעיות שמיעה אצל כלבים: חוסר קשב או שינוי בצייתנות; בלבול בהישמע קולות מוכרים; נביחות חוזרות ומוגזמות; חוסר תגובה לרעשים; קושי להעיר אותו; נענוע ראש; ראש נוטה לכיוון האוזן הבעייתית; גירוד או כאבים באוזניים; שינוי באישיות, הפרשה מסריחה מהאוזן.

בדיקת חירשות
בסביבות היום 14-ה לחייו, אוזני הגור נפתחות והוא מתחיל לקלוט צלילים. גורים בריאים לומדים מהר לזהות צלילים. גורים בעלי בעיית שמיעה יסמכו על חוש הראיה וחוש הריח כדי לפצות על חוסר יכולת לשמוע. ע"י שימוש ברמזים ראיתים ראשונים, הגור החירש יכול להיתפס כמגיב לרעשים בדיוק כמו אחיו: כשקוראים לגורים, הגור החירש צופה ועוקב אחרי האחרים. לכן, ניתן להניח כי הוא "שמע" את הקריאה.
אם תפילו ספר גדול, אולי תשוכנעו שהכלב שומע. במציאות, ייתכן כי הוא הרגיש את הויברציות על הרצפה, דרך כפות הרגליים. גור המבלה את חייו, ללא גירויים שמיעתיים לומד לחפש באופן תמידי רמזים ויזואליים. אם הגור תופס שינוי קטן באור, צללים, ותנועה פריפרלית - הוא עדיין יכול לצלוח את בדיקת השמיעה.
אם יש לכם חשש שהכלב שלכם חירש או סובל מליקוי שמיעה ישנם מספר מבחנים פשוטים שניתן לבצע.
עמדו בשקט מאחורי הכלב שלכם ומחאו כפיים. בדקו את תגובתו. עשו זאת מרחוק כדי שהכבל לא ירגיש בתנועותיכם, בריח שלכם או בויברציות. אם אתם חוששים שיש פגיעה בשמיעה, פנו לבדיקה אצל הווטרינר. ישנם וטרינרים מומחים (כגון נוירולוגים שיכולים לאשר חירשות).

אחד המבחנים לבדיקת חירשות הוא מבחן BAER (תגובה שמיעתית בגזע המוח).
בעזרת אלקטרודות בקרקפת הכלב שמחוברות למחשב, ניתן למדוד את תגובת גזע המוח לגירוי שמיעתי.


ישנם ליקוי שמיעה שניתנים לטיפול.

כיצד לשמור על כלב חירש
ישנם ברכים רבות לשמור על בטחונו של כלבים חירשים או לקויי שמיעה. כלבים חירשים צריכים להיות קשורים או בתוך חצרות מגודרות. ילדים צריכים לקבל הנחייה כיצד להתנהג ולתקשר עמם.

אילוף כלבים חירשים
חשוב להשתמש בסימני יד בתקשורת ואילוף הכלב. ניתן להשתמש בסימנים שלכם, סימני אילוף מוסכמים, שפת סימנים, או כל שילוב ביניהם. מה שחשוב הוא שכל מי שבא במגע עם הכלב, יהיה עקבי בשימוש בסימנים. רצוי להשתמש בתנועות ביד אחת שניתנות לזיהוי בקלות ממרחק. אחת הבעיות הראשונות שתתקלו בה היא החינוך לניקיון. כלב שעושה צרכיו במקום המיועד לכך זוכה לתשבחות (חיזוקים) מילוליים מבעליו. כלב חירש אינו יכול לשמוע חיזוקים מילוליים. הדרך לשבח אותו היא באמצעות תנועות ידיים. תחילה יש ללמד את הכלב תנועה/סימן לחיזוק חיובי. מסמנים תנועה מסוימת ביד ואז נותנים לגור חיזוק ותשומת לב פיזית. לאחר כ- 50 חזרות, הגור יקשר את הסימן לפרס, כמו חיזוק מילולי. וודאו שאתם שומרים על קשר עין עם הכלב, בכל שלבי האימון. כלומר, רדו לברכיים, התקרבו, הביטו... הגור שלכם ימשיך כמעט באופן אוטומטי לשלב הבא של האימון. חשוב מאוד לקשר את החיזוקים ותשומת הלב הפיזית לעשיית צרכים במקום הנכון.

כדאי לשים לב:
לכלב שלכם אין שם. כלבכם ילמד לקשר את התנועות, הבעות פנים, וסימני היד שלכם לקריאה אליו. ניתן להשתמש בפנס, סימן יד, או אובייקט אחר על מנת למשוך את תשומת ליבו. אחד הסימנים המגניבים ביותר שאני משתמש בו עבור החתולה החירשת שלי הוא

הרמת האצבע שלי עבור "לא".
למשוך את תשומת ליבה זה כבר סיפור אחר...

לחץ כאן לפרטים נוספים לגבי אוכל לחתולים | אוכל לכלבים | חנות חיות

 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.