כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הפסיכומטרי.
השוו ותחסכו בין 20-25% במחיר קורסים והכנה לפסיכומטרי !

 
 

פסיכומטרי - כיצד מנבאים את הצלחתכם באוניברסיטה

רבים מהנרשמים אל המבחן הפסיכומטרי תוהים מה הקשר בין המבחן לבין לימודים במוסדות להשכלה גבוהה. כיצד מבחן פסיכומטרי יכול לנבא שאכן נצליח במקצוע כזה ולא אחר, ומדוע עושים מוסדות לימודים להשכלה גבוהה קשר ביניהם. שכן ניתן להסתפק בציוני הבגרות, כדי להכריע מי יתקבל לפקולטה כזו או אחרת ומי לא.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לפסיכומטרי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
המבחן הפסיכומטרי נערך על ידי המרכז לבחינות והערכה הארצי, מרכז אשר הוקם על ידי האוניברסיטאות עצמן מתוך כוונה לעזור בניבוי יכולת ההצלחה בלימודים האקדמאיים. בעזרת ניבוי זה, אשר מתבצע בעזרת המבחן, ניתן למיין ולברור נרשמים לאוניברסיטאות השונות, ולקבוע האם הנרשמים לפקולטות השונות אכן מתאימים ללמוד בהן או לא.
 
המבחן הפסיכומטרי, אשר נערך במשך קרוב לשלוש שעות וחצי, מחולק לשמונה פרקים של חשיבה מילולית, חשיבה כמותית ואנגלית. יש לציין ששני פרקים במבחן הם פיילוט- פרקים אשר עליהם לא מקבלים ציון, אך הנבחנים לא יודעים אלו פרקים הם הפיילוט. כל פרק הוא בן 25 דקות, ובין פרק לפרק אין הפסקה. המבחן בנוי כמבחן אמריקאי, ותוצאות המבחן נסרקות במחשב, כאשר את הציון הסופי מקבלים שלושה שבועות אחרי המבחן  לערך.
 
בכל שנה עולה אותה השאלה: האם מבחן פסיכומטרי יכול לנבא כיצד הנרשמים לאוניברסיטאות יצליחו בלימודיהם? שאלה זו היא בעייתית, שכן היא איננה לוקחת בחשבון משתנים שאינם באים לידי ביטוי במבחן או בהבדלים בין לימודים אקדמאיים. משתנים כמו ההכנה של מי שנרשם למבחן פסיכומטרי, לחץ זמן, חרדות ממבחנים עם פרקי זמן כה קצרים, המשתנה הכלכלי של הנרשמים למבחן זה, ועוד.
 
מרכז ההערכה טוען שגם אם משתנים אלו אינם באים לידי ביטוי, הרי שמבחן זה יכול לנבא באחוזים גבוהים את ההצלחה של הסטודנט העתידי בלימודיו. אף תוצאות הלימודים באוניברסיטה מראים זאת. מי שהצליח בפסיכומטרי אכן הצליח גם באוניברסיטה. הבעיה היא, שמי שרוצה להירשם ללימודי רפואה, למשל, ויש לו ציוני בגרות מעולים אך פסיכומטרי נמוך מאוד, לעולם לא יידע האם אכן הוא יכול היה להצליח בלימודים למרות הפסיכומטרי, או שהוא היה נכשל בהם כפי שהפסיכומטרי ניבא, ולכן לא התקבל אליהם.
 
בסופו של דבר, הקשר בין תוצאות המבחן הפסיכומטרי ללימודים אקדמאיים הוא גבוה אך חלקי, שכן בתנאי הקבלה לאוניברסיטה נלקחים בחשבון תוצאות הבגרויות (אשר לכאורה אמורות לשקף יותר את יכולותיו של הנרשם להצליח בלימודים הגבוהים) ולעיתים אף קורסי הכנה שיש לעבור בטרם מתקבלים לפקולטות מסוימות. יש לציין שכל חוג באוניברסיטה הינו מוגבל במקומות, ועל מנת שמקומות אלו לא ייתפסו על ידי אנשים שיש סיכוי שייכשלו בחוג- משתמשים במבחן הפסיכומטרי  כדי להכניס ככל האפשר רק כאלו שיש לגביהם תחזית שיצליחו. ייתכן שיכנסו כאלו שייכשלו, ויתכן שלא ייכנסו כאלה שיכלו להצליח, אך בסופו של דבר רוב אלה שמתקבלים גם מצליחים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.