כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות
העוסקות בתחום רפואת הפה. השווה בין מרפאות שיניים שונות
 וחסוך 25%-15% מעלויות הטיפול שיניים

 
 

טיפול שיניים בלי פחד

מגיל צעיר חייבים להיבדק אצל רופא שיניים. אומנם אנשים רבים מפחדים מטיפול זה, אך חשוב שטיפול שיניים יהיה עקבי ויסודי, מגיל הילדות, על מנת שלא יתפתחו דלקות ובעיות אחרות אשר יפריעו לנו בחיי היום יום. ככל שנקפיד יותר על טיפול שיניים יסודי כך נצטרך ללכת פחות לרופא, והשיניים יישמרו במצב טוב.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למרפאות שיניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
בחירת  רופא שיניים איננה דבר קל. בילדותנו לוקחים אותנו הורינו לרופא אשר מתמחה בשיניי ילדים. בילדותנו טיפולי ה שיניים שלנו מתמקדים בשיני החלב אשר צומחות בגיל חצי שנה ומתחלפות בשיני קבע בסביבות גיל 12. רופא המתמחה ברפואת שיניים לילדים יידע לטפל באופן מקצועי בשיניים, על מנת להכין את הלסתות לקראת צמיחתן של שיני הקבע.
 
שיניים - לא טיפול חולף
 
לאחר נשירת שיני החלב והתחלפותן בשיני הקבע יש צורך להקפיד על בדיקות וטיפולים בשיניים, על מנת לגלות מקרים שבהם יש צורך לעשות סתימות, כתרים, גשרים אשר מיישרים מצמידים את השיניים או לעקור שיני בינה. רופא שיניים מנוסה יידע לעשות טיפולים אלו בצורה עדינה, מקצועית, תוך הכרה בפחדים של המטופל מפני טיפול השיניים.
 
במהלך השנים עלינו לפנות לרופא השיניים בכל חצי שנה לטיפול תקופתי. במהלך טיפול זה נבצע ניקוי  שיניים וצילומים אשר יבחנו את מצב הפה. בגלל שהשיניים באות במגע עם אוכל, אשר בתוכו חיידקים שונים אשר עלולים ליצור דלקות בשיניים, חורים או פגיעות אחרות, אשר לא נדע עליהן עד אשר  רופא שיניים יבחין בכך במהלך הטיפול, חשוב, בטרם המצב מדרדר יותר, לערוך מעקב על מצב השיניים.
 
רופא שיניים אותו בחרתם צריך להיות סבלני, אדיב, יסודי ומקצועי. עליכם לתת בו אמון, ולדעת שהוא מבצע את הטיפול בכם בצורה הטובה ביותר. טיפול שיניים יכול להימשך זמן רב, במספר הפגישות ובאורכן. לכן חשוב שהרופא יידע להעניק לכם תחושה נעימה ונוחה, ולבצע את הטיפול באופן הנוח לכם ביותר האפשרי, ויחד עם זאת יתאים לאופי טיפולי השיניים.
 
רפואת שיניים מתמודדות עם החרדות
 
רפואת שיניים השתכללה ומסוגלת כיום לבצע תיקונים וטיפולים בקלות רבה יותר מאשר בעבר, הן בטיפול עצמו והן בהתמודדות עם מצבים מיוחדים. בין היתר, מרפאות שיניים רבות מוכנות לבצע כיום טיפולי שיניים כוללים ביום אחד. מדובר בטיפולים אשר לא פעם נמשכים זמן רב, ועל מנת להקל על המטופלים ישנן מרפאות המוכנות לעשות אותם ביום טיפולים אחד. חשוב לדעת שמקומות אלו יסודיים, נקיים, עם ערכות רפואיות מתאימות, בחדרים סטריליים ורופאים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום  רפואת שיניים מצדדיה השונים.
אך עם זאת חשוב לזכור שטיפול אחד כולל ביום אחד עלול להביא לכאב ממושך ולהתאוששות קשה יותר מאשר טיפול אשר נמשך מספר פגישות. רפואת שיניים עדיין איננה מסוגלת להפחית לגמרי את החששות של המטופלים מן הטיפול, זאת בגלל הרגישות הקיימת בפה.
 
מרפאות שיניים בכלל, ורופאי השיניים בפרט, מכירים בצורך של האנשים בטיפולי  שיניים, ובפחדים שלהם מהם. לכן הם מבקשים להעניק להם תחושה נעימה יותר ככל שניתן. כיום מרפאות שיניים כוללות מוזיקה ומסכי טלוויזיה על מנת למשוך את תשומת ליבו של המטופל, צעצועים לילדים קטנים, ודגש רב של שירות מצד הרופאים והאחיות כלפי הלקוחות, הכל על מנת שהטיפול יעבור בצורה השקטה והטובה ביותר עבור המטופלים.
 
 
 
מילון מונחים:
שיני בינה - שיניים אשר צומחות מגיל 17 עד 24, ויש צורך לעקרן שכן אינן מתאימות למבנה הפה ועלולות לגרום בעיות בחניכיים ובעצם הלסת.
 
שיני חלב - שיניים אשר בוקעות חצי שנה אחרי הלידה בערך, ובמשך שנתיים הן צומחות בפה, משמשות אותנו עד אשר הן נושרות, ובמקומן צומחות שיניים קבועות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.