כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות העוסקות בתחום טיפולי שיניים בלייזר

 
 
         
 
 
 
 
 

טיפולי שיניים בלייזר



כאן המושג קידוח, נעלם מאוצר המילים של רופאת השיניים !
בכ - 80% מטיפולי שיניים בלייזר אין צורך בזריקה להרדמה מקומית
לאחר טיפול שיניים אצל רופא שיניים באמצעות לייזר - האזור המנוקה מהעששת נשאר מחוטה
זמן זמן טיפולי השיניים אצל רופא שיניים מתקצר ב 30 עד 50 אחוז בהשוואה לשיטתהטיפול במרפאות שיניים העובדות עם מקדח.
מעוניינים לקבל פרטים נוספים? מלאו את פרטיכם בטופס המצורף ונציגינו ישמחו לחזור אליכם עם הצעות אטרקטיביות


 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לטיפולי שיניים בלייזר
הוסף הערות
הוסף הערות
 
         
 
 
מאמרים בתחום
  • כאשר אנו פוגשים חבר אין דבר יותר משמח מלראות אותו מחייך, ואם חיוך, אז למה לא בשיניים לבנות? לשם כך עושים הלבנת שיניים.
     
    אנשים לא מעטים סובלים מחוסר שיניים כתוצאה מחוסר מולד או מחלות שפגעו בשיניים במהלך השנים. חוסר השיניים יוצר אצלם חוסר ביטחון ותחושה לא נעימה בסביבה, ואף פוגע ביכולתם להתנהל כרגיל בחיי היום-יום. ניתן לפתור בעיה זו על ידי טיפול השתלות שיניים.
    אנשים רבים סובלים מתפקוד לקוי של השיניים, ובעיות אסתטיקה בפה. לכן שיקום הפה הוא הפיתרון עבורם. שיקום הפה יכול לשחזר את השיניים, לטפל בסגרים, ולמנוע שחיקה של השיניים או להשלים חסרים בשיניים.
     
    קפה, תה, עישון ממושך, גנטיקה חסרת מזל וטיפולי שיניים שונים משאירים בנו את חותמם ושוללים מאיתנו את החיוך המושלם. אם בעבר הלבנת שיניים הייתה מנת חלקם של קומץ סלבריטאים ובעלי אמצעים , הרי שהיום כולנו יכולים ליהנות ממגוון טיפולי הבהרה שיעניקו לנו את חיוך מליון הדולר.
    לצערנו, לא פעם אנו סובלים מחבלות או מחלות שונות בשיניים, אשר מאלצות אותנו לעבור עקירת שן. הדבר איננו נעים, ואיננו נראה אסתטי לאחר מכן, אך כיום יש לבעיית האסתטיקה פתרון: שתל דנטאלי.
     
    כל מי שהלך אי פעם לרופא שיניים מכיר את זה . הפחד שלפני הטיפול : שמא הוא יכאב, שמא לא נוכל לעבור את הטיפול ולא נדע מה לעשות . לא פעם, לפני טיפול שיניים, אנו מתעקשים לשאול את האנשים סביבנו האם הטיפול כואב, מתוך מתקווה לשמוע שזה לא נורא, והכל מתוך ידיעה שטיפול שיניים הוא אחד מן הטיפולים הכואבים שיש . 
    מה אנחנו בסך הכל רוצים לקבל כאשר אנו קמים בבוקר? כאשר אנו יוצאים מן הבית ופוגשים את השכן ? או כאשר אנו מגיעים אל המשרד או פוגשים חברים ? פידבק חיובי, הקשבה, חיבוק חם, אבל אנחנו מוכנים להסתפק בחיוך . כי אחרי הכל חיוך אומר לעיתים הרבה יותר ממה שאומרות מילים .
     
    מרוב שאנו עושים זאת נדמה לעיתים שאין אנו זוכרים איך בדיוק עושים זאת . הכוונה כמובן לצחצוח שיניים בצורה הנכונה . שלוש פעמים ביום אנו מצחצחים שיניים, על מנת להסיר חתיכות אוכל וחיידקים אשר מצטברים בשיניים שלנו, אך בכל זאת בכל פעם כשאנו מגיעים לשיננית במרפאת השיניים אנו מופתעים לשמוע שלא עשינו זאת נכון . אז איך כן מצחצחים שיניים ?
    כולנו נוהגים ללכת מדי פעם לרופא שיניים, מי לטיפולים פשוטים כמו סתימות וניקוי שיניים, ומי אשר ,לצערו, נאלץ לעבור טיפולי השתלות או שיקום הפה . טיפולים אלה נדרשים הן בגלל הכאבים והדלקות שנוצרות בשיניים, והן בגלל שהפה הוא אחד מן האיברים שאנו משתמשים בו הכי הרבה, ולכן לא פלא שהוא גם זה שסופג לא מעט מחלות, דלקות, פצעים וכדומה . לכן כדאי להכיר את מבנה הפה .
     
    ישנם דברים בחיינו אשר גורמים לנו התרגשות ופחד, ולא פעם משנים את מהלך חיינו היום יומי ומפריעים לנו להתנהל בצורה רגילה. מבחנים, ראיונות עבודה, או טיפולים רפואיים, למשל טיפולי שיניים, יכולים לגרום לנו חששות ופחדים אשר יפריעו לנו ויבזבזו את זמננו לחינם.
  •  
    אנשים רבים נאלצים במהלך חייהם לעבור השתלת שיניים. יש הסבורים שמדובר בצורך אסתטי בלבד, שכן חוסר שיניים יוצר מראה לא אסתטי. אך אין זה נכון: השתלת שיניים נועדה קודם כל לצורכי בריאות. מי שחסרות לו שיניים יודע עד כמה מצב זה מקשה על החיים ומפריע להתנהלותם הרגילה.
    כמה מאיתנו מגיעים למקום העבודה, רואים חיוך של מי שעובד איתנו, וכבר חשים טוב? כמה מאיתנו חוזרים הביתה, רואים את בני הבית מחייכים לעברנו, ויכולים להרגיש שהם שמחים על בואנו? אחרי הכל, חיוך אחד יכול לומר מה שמילים רבות לא פעם לא מצליחות לומר, במיוחד כאשר מדובר בחיוך של שיניים לבנות.
     
    בשנים האחרונות התפתחה אופנה חדשה בתחום טיפולי השיניים: טיפול שיניים בהרדמה מלאה. הרדמה זו מאפשרת לרופא לבצע טיפול מעמיק וארוך יותר בשיניים, ובכך למעשה לחסוך הן עבורו והן עבור הפציינט זמן יקר של הכנות לטיפול וטיפולים מתמשכים אשר היו נדרשים במידה והטיפול היה מתבצע תחת הרדמה חלקית.
    במהלך שנות חייו של כל אחד מאיתנו אנו נאלצים לעבור טיפולי שיניים שונים . המקום בו אנו עוברים את הטיפול והטיפול עצמו משמעותיים עבור נוחות ואיכות חיינו, לכן חשוב שנשאל מספר שאלות ונקבל תשובות שיתנו לו את כל המידע הנדרש בתחום .
     
    לא פעם שמענו מרופאים את המשפט: "גופנו הוא כמו מכונה: אם לא מטפלים בו נכון הוא מתקלקל, ועם הזמן הוא פשוט מזדקן באופן טבעי". הטיפול בגופנו צריך להיות יסודי ועקבי, שכן אם נחדל מכך נרגיש כאבים, קשיים בעשיית פעולות מסוימות ובעיקר גורמים שיכולים לפגוע בנו אכן יעשו זאת בלי שגופנו יוכל להתגונן מולם.
    במהלך השנים, עקב פעולות שונות שאנו עושים, הופכות השיניים שלנו צהובות, והלבן שהיה בהן נעלם . אחד הפתרונות לשיניים צהובות הוא הלבנת שיניים . הלבנה זו מאפשרת לפה שלנו לחזור אל החיוך אשר היה לנו בעבר . על מנת להבין במה מדובר ובמה כרוכה הלבנת שיניים, הנה מספר תשובות בתחום .
     
    אחת הבעיות הגדולות שלנו היא כיצד לשמור על השיניים שלנו נקיות. לעיתים אנו מביטים בשיניים שלנו ולא מבינים כיצד הן "טיפחו" לכלוך אשר נשמר עליהן ולא מניח להן. הלכלוך הזה הופך את החיוך שלנו לפחות יפה בעיני המתבונן, וגורם לנו כל הזמן לתהות האם יש מי שמבחין בו.
    אנשים שמעשנים או שותים הרבה קפה יודעים שעם הזמן הם יגלו שיניים צהובות בפיהם . זו תופעה שקשה לברוח ממנה או להתעלם ממנה , אך ניתן לשנות אותה בעזרת טיפול פשוט של הלבנת שיניים. טיפול זה איננו כואב ואיננו מסוכן, הוא רק מצריך רצון וזמן, אשר בסופו של דבר משתלמים ויוצרים  שיניים לבנות ונקיות אשר יוצרות חיוך יפה .
    אנשים רבים עוברים תאונות מסוגים שונים, אשר משבשות את חייהם בצורות שונות. אחד המפגעים העיקריים בתאונות דרכים הוא הפגיעה בפה, מה שמצריך שיקום הפה . טיפולים ארוכים, שמטרתם להחזיר את הפה למצב תפקודי נכון ומצב אסתטי מבחינת המטופל . תחום שיקום הפה מתפתח כל העת, ועוזר למי שהפה או הלסתות שלו, נפגעו והוא מעוניין להחזיר אותם למצבם הקודם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.