כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוח פלסטי.
השווה מחיר וחסוך בין 50%-30% הנחה אצל מנתחים פלסטיים מובילים בישראל
להשוואה מלאו פרטים וקבלו 5 הצעות מיידית !

 
 

הגדלת חזה

לא פעם חשות נשים לא נוח עם גופן ומבקשות לשפר את מראהו בעזרת ניתוחים פלסטיים . אחד הניתוחים המקובלים לשיפור המראה הוא הגדלת חזה. מה שפעם נחשב לדבר שלא מדברים עליו, נחשב כיום לדבר אופנתי מאוד.
 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוחים פלסטיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
בניגוד לעבר, ניתוח הגדלת חזה איננו מסוכן, ויכול לשפר רבות את המראה והביטחון של המנותחת. אישה המבקשת לעבור ניתוח הגדלת חזה יכולה לעבור אותו מרגע שבו החזה שלה מקבל את צורתו הסופית. ההחלטה האם לעבור את הניתוח מתבצעת בהתייעצות עם הרופא המנתח, אשר בוחן משתנים כמו: צורה וגודל השדיים, גיל ומצב רפואי ומדידה של השדיים עצמם. בבדיקה נערכים גם צילום ממוגרפיה ובדיקת דם. לאחר מכן מחליטים המנתח ומהטופלת עד כמה יש להגדיל את החזה.
 
בניתוח הגדלת חזה המטופלת תאושפז ל24- שעות, במהלכן תעבור את הניתוח בהרדמה כללית. הניתוח אורך כשעה.
במהלך הניתוח, מוחדר שתל, המורכב ממעטפת סיליקון גמישה, אל אזור החזה. החדרת השתל מחייבת חתך בן מספר סנטימטרים. החתך יכול להיעשות בשלושה מקומות: מתחת לשד- שם אין פגיעה עתידית בהנקה, בפטמה- שם תיתכן פגיעה עתידית בהנקה, או בבית השחי. בשלושת המקומות תישאר צלקת, אך היא תטשטש עם הזמן. מיקום החתך יקבע לפי שיקולים מקצועיים של המנתח. השתל יוחדר מתחת לשד או מתחת לשריר, על פי מבנה השד והחזה.   במידה ומדובר בחתך מתחת לשריר הרי שמדובר בניתוח ארוך יותר, אך בשתל שלא יהיה ניתן לחוש בו. במידה ומדובר בניתוח מעל השריר- הרי שהניתוח קצר ופחות כואב, אך השתל יהיה רגיש למגע.
 
כיום משתמשים בשני סוגי שתלים להגדלת חזה : שתל המכיל ג'ל סיליקון או שתל העשוי מים פיזיולוגיים. 
שניהם עשויים מעטפת סיליקון גמישה. שתי צורות לשתלים: א. כרית סיליקון עגולה שיוצרת שד
מלא המזכיר שד בחזיית פוש-אפ. ב. כרית סיליקון אנטומית- מזכירה שד בצורת אגס.
 
אורך החיים של השתלים אינו ידוע, אך מוכרים מקרים בהם נשים עברו ניתוח הגדלת חזה  לפני עשרים שנה ולא נדרשו להחליף את השתלים. יש לציין שאין התחייבות שהשתל לא יפגע. במצב כזה יש להחליפו. תיתכן דליפה מהשתל, מצב שבו חייבים להחליף אותו בעת זיהוי הדליפה.
 
לאחר ניתוח הגדלת חזה יהיה החזה חבוש במשך 24 שעות. ההחלמה מהניתוח תימשך שבוע- שבועיים. עם זאת, התחושה תישאר לא טבעית, נוקשה וגדושה במשך תקופה מסוימת. כל פעילות ספורטיבית אסורה למשך תקופה ארוכה. תוצאות סופיות של הניתוח ייראו אחרי כשלושה חודשים.
 
בניתוח הגדלת חזה יכולים להיווצר מספר סיבוכים: יתכן דימום קל שיצריך פתיחת תפרים.
יתכן זיהום כתוצאה מהכנסת שתל זר לגוף, במקרה כזה יהיה צורך בהוצאת השתל ובטיפול בזיהום. אך מצב זה הוא נדיר ביותר. ניתן לצפות למצב שהגוף יצור נוקשות סביב השתל, כתוצאה מהכנסת גוף זר לתוכו. במקרה כזה אולי יהיה צורך בניתוח לתיקון המראה. כמו כן תיתכן פגיעה בתחושה של השד. במצבים נדירים, תיתכן תזוזה של השתל ממקומו עד כדי צורך בניתוח מתקן.  
על המטופלת לדעת, שאחרי הניתוח השדיים יושפעו מכוח הכבידה. שינויים במשקל, שינויים הורמונאליים וביולוגיים, אשר אינם ניתנים לצפייה או שליטה, עלולים להשפיע גם הם על מראה השדיים, מה שעלול לגרום לצורך בניתוח נוסף לשיפור המראה. חשוב שהמטופלת תיידע את המנתח בכול בעיה רפואית בחזה שצצה אחרי הניתוח.
 
ניתוחי הגדלת חזה עברו שיפורים הן בניתוח עצמו והן במכשור. בניגוד לעבר, אין סיכוי ששתל הסיליקון ייחתך, שכן השתלים המודרניים נוקשים יותר ושומרים על מקומם. גם צורת השד נשמרת כתוצאה מהתותבת שמחזיקה את השתל.
 
על המטופלת להתייעץ עם רופא בטרם החלטתה לבצע ניתוח הגדלת חזה , אך אין היא צריכה לחשוש מלעבור אותו. מכונים המבצעים ניתוחים כאלו מעסיקים רופאים מנוסים ומשתמשים במכשור מתאים המבטיח שהניתוחים יעבור בהצלחה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.