כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום שחזור שד

 
 
         
 
 
 
 
 

שחזור שד



 ניתוח שחזור שד מבוצע אצל נשים שסובלות מאסימטריה או עיוות במבנה השד, ואצל נשים אשר עברו כריתת שד.

בתהליך שחזור שד, נבנה השד מחדש ומעוצב במודל תלת-ממדי,תוך השגת סימטריה לשד השני ברמה אשר תשפר את איכות חייה ומראה של האישה.

בין השיטות לשחזור שד ניתן למצוא את שיטת שחזור שד באמצעות שתל סיליקון או שחזור שד מרקמות הגוף של האישה בדרך כלל מרקמות העכוז או הבטן התחתונה. לקבלת פרטים נוספים מלאו פרטיכם בטופס משמאל וקבלו עד 5 הצעות שונות לניתוח לשחזור שד.



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לשחזור שד
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לא פעם מגיעה אישה למצב שבו שדייה מתחילים להיות נפולים, והיא חשה שאין זה מתאים והולם למראה שלה. הפתרון לכך הוא ניתוח הרמת חזה. זהו ניתוח פשוט ומקובל, האורך בזמן קצר ומשנה את מראה האישה, מה שיכול להקנות לה גם יותר נוחות וביטחון עצמי.
     
    לא פעם חשות נשים לא נוח עם גופן ומבקשות לשפר את מראהו בעזרת ניתוחים פלסטיים . אחד הניתוחים המקובלים לשיפור המראה הוא הגדלת חזה. מה שפעם נחשב לדבר שלא מדברים עליו, נחשב כיום לדבר אופנתי מאוד.    
    היום אנשים יכולים להחליט אם הם רוצים לשפר את המראה שלהם ולהיות יפים יותר. אמנם לשם כך נחוץ לעבור  ניתוחים פלסטיים, אך כיום ניתוחים אלו פשוטים הרבה יותר מאשר פעם, ומאפשרים שינוי כה רציני במראה הגוף, עד שאנשים רבים בוחרים לעבור אותם במקומות שונים בגופם.
     
    נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה במהלך חייהן. הניתוח כשלעצמו הוא פשוט ואינו נחשב למסובך. אך כמו כל ניתוח אחר, יש לדעת את כל התהליך המתבצע בטרם ניגשים אליו. בניתוחים כגון ניתוח הגדלת חזה במיוחד, יש לדעת ממה עשויים השתלים אותם מכניס הרופא לחזה האישה וכיצד הם בנויים.
    למרות שבתקשורת ניתוחים פלסטיים להגדלת חזה זוכים לתהודה גדולה מאוד, הרי שגם ניתוחי הקטנת חזה הינם פופולאריים מאוד, מסיבות רבות. סיבות אלו- חלקן דומות לסיבה שבגינן נשים מבקשות לעבור ניתוחי הגדלת חזה, וחלקן קשורות לנושא אחר: הקושי שיוצר חזה גדול מדי עבור האישה.
     
    נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה, מתוך כוונה לשנות את המראה שלהן ומתוך כוונה לבצע שינוי פיזי עמוק. אך לא פעם אין זה מספיק. רופאים רבים ממליצים לבצע, לצד ניתוח הגדלת חזה, גם ניתוח הרמת חזה, אחרת אין טעם להגדיל את החזה, שכן כעבור כמה שנים הן שוב יצטרכו לעבור ניתוח באזור, כדי לשפר שוב את המראה שלהן.
    אנשים רבים בגילאים שונים חשים שמראה פניהם יכול להשתנות ולהשתפר אם רק יעזו לעשות ניתוח קטן אשר יהפוך את פניהם לפרופורציונאליים יותר.   לעיתים קרובות האזור המצריך ניתוח הוא האף, ומדובר בניתוח פלסטי באף. ניתוח אף הוא שיכול לשנות באופן מהותי את מראה הפנים ולהפוך אותם ליפים יותר.
     
    נערות רבות בוחרות לעבור ניתוחים פלסטיים על מנת לשפר את המראה החיצוני שלהן. החלטה זו נובעת מבעיות חברתיות, אשר מובילות לירידה בדימוי העצמי, חוסר ביטחון ובתהליך מעגלי- לחוסר יכולת להתחבר אל הסביבה, אשר מראש לא תמיד מקבלת אותן כפי שהן, ולעיתים אף לועגת להן.
    כולנו רוצים שיהיו לנו פנים יפים, ורבים מאיתנו מוכנים להשקיע בכך לא מעט. ההשקעה איננה רק שאלה של כסף כמובן, אלא גם זמן והרבה סבלנות. פנים יפות הן כרטיס הקבלה שלנו לעולם, לכן אנו משקיעים רבות בעור הפנים, בשיניים לבנות ונקיות ובניקיון הפנים, ודואגים כמובן שפנינו יהיו יפים בכל צורה שהיא.
     
    לא מעט אנשים מבלים את מרבית חייהם בניסיון לעשות דיאטות על מנת להוריד במשקל. ידוע שהשמנת יתר איננה דבר נעים ואסתטי. אך מעבר לכך, מדובר בדבר מאוד לא בריא. השמנת יתר יכולה להוביל לתופעות שונות אשר ישפיעו על אורח החיים, ואף להביא לקיצור אורך החיים.
  • עם השנים, פנינו הופכים חרושי קמטים. הדבר יכול להיראות לא אסתטי עבור אנשים רבים. אלו בוחרים בניתוח מתיחת פנים. מדובר בניתוח אשר משנה את פנינו ומחזיר אותם למראה צעיר ורענן, הקמטים נעלמים ואנו נשארים עם פנים כמו שהיו לנו לפני 20 או 30 שנה. על מנת לעבור ניתוח מתיחת פנים חשוב שיהיו בידנו התשובות לשאלות הנכונות.
     
    מגיל מסוים, כאשר אנו מסתכלים במראה, אנו יכולים לראות את סימני הזמן שנחרשו על פנינו. קמטים שונים ועייפות של הפנים נותנים את אותותיהם, ויוצרים מראה לא נעים שלא הכרנו מעולם. אף אחד לא אוהב שיש לו מראה זקן, במיוחד לא כאשר בפנים הוא מרגיש צעיר ורענן. ניתוח מתיחת פנים הוא אחת האופציות העוזרות לכך שלא רק נפשנו תרגיש צעירה אלא גם המראה שלנו יראה זאת.
    ילד הנולד עם אוזניים בולטות, גדולות או מעוותות מהווה מטרה נוחה ללעג הילדים סביבו. הם לא יחסכו ממנו, ברוב המקרים, פגיעות או דברי לגלוג. זהו טבעם של ילדים. הילד נפגע משמות הגנאי בהם הוא "זוכה", ולפעמים יפתח בעיה חברתית.
     
    ישנם לא מעט טיפולים קוסמטיים המקוטלגים לפי גיל. הרי ידוע שלא כל טיפול מתאים לכל אחד, לא רק מבחינת האישיות, אלא גם מבחינת גיל. אחת השאלות היא מתי בדיוק יודעים שהגענו לגיל בו אנו צריכים לעבור טיפול מסוים, והאם אנו מתאימים לטיפול שכזה.
    בגיל מסוים אנו מתחילים לחוש באותות הזמן. אלה נחרשים על פנינו ומשנים אותם. מפנים צעירות ורעננות אנו מקבלים פנים עם קמטים, שכל קמט מספר לנו יותר על הזדקנותנו. אך אנו יכולים להיאבק בכך ולשנות את פנינו, כאילו מעולם לא הזדקנו. בעזרת ניתוח יסודי ורציני של מתיחת פנים, נקבל שוב פנים צעירות ורעננות. לשם הכרת הניתוח לעומק ניתן לקרוא מספר תשובות על שאלות הנשאלות לגביו:
     
    עם השנים הזקנה משפיעה על גופנו בצורות רבות. אחת הבעיות שאנו נאלצים להתמודד איתן עקב הזדקנותנו היא צניחת העפעפיים שלנו. צניחה זו לא רק מעניקה לעינינו מראה עייף, זקן וחיוור, אלא גם משפיעה לרעה על הראייה שלנו. הדרך הטובה להתמודד עם תופעה זו היא ניתוח הרמת עפעפיים.
    אחת התופעות שאנו צופים בה בשנים האחרונות, והופכת יותר ויותר תקשורתית ופופולארית, היא תופעת ניתוחי הגדלת החזה. נשים רבות מבקשות לעבור ניתוחים אלו על מנת לשנות את מראה גופן וכך גם להרגיש טוב יותר עם עצמן ועם הנשיות שלהן. תופעה זו הפכה מזמן להיות כותרת ראשית בכל מדור רכילות פופולארי, ולא עוד דבר המוסתר מעיני כל.
     
    אומרים שכאשר מבינים שיש בעיה- עצם ההבנה היא חמישים אחוז מן הפתרון. במובן מסוים, כאשר מבינים שיש בעיה ומגיעים להכרה שיש צורך לפתור אותה בעזרת שינוי, הרי שפתרנו שבעים וחמשה אחוז מן הבעיה. כל מה שנשאר אז הוא "רק" ליישם את מה שהחלטנו, מה שהבנו שצריך לעשות, כדי לפתור את הבעיה בשלמותה. כך בכל דבר בחיים, כולל כאשר מדברים על שינוי מראה, קריא- ניתוחים פלסטיים.
    מתקרב הקיץ ואיתו החופש הגדול. בעונה זו בני נוער רבים בוחרים לעבור שינוי פיזי, על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמם ולהגיע "חדשים" אל שנת הלימודים החדשה. אחד השינויים שבני נוער רבים בוחרים לעשות הוא ניתוח פלסטי באף. מדובר בניתוח פשוט אשר משנה את צורת האף ומעניק לפנים מראה יפה יותר.
    תקופת ההיריון משנה את גוף האישה. שינויים אלה משפיעים על גופה גם לאחר הלידה. לא פעם שינויים אלה משפיעים על האישה גם מבחינה נפשית. זאת מאחר ולא פעם קשה להיפטר מהם ולחזור אל המצב הקודם. לכן לא פלא שנשים רבות בוחרות לעבור מתיחת בטן אחרי הלידה, על מנת לחזור אל המראה שהיה להן בטרם החלה תקופת ההיריון.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.