כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הרמת חזה.
חסכון של עד 30% במחיר ניתוח הרמת חזה !

 
 

הרמת חזה מול הגדלת חזה

נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה, מתוך כוונה לשנות את המראה שלהן ומתוך כוונה לבצע שינוי פיזי עמוק. אך לא פעם אין זה מספיק. רופאים רבים ממליצים לבצע, לצד ניתוח הגדלת חזה, גם ניתוח הרמת חזה, אחרת אין טעם להגדיל את החזה, שכן כעבור כמה שנים הן שוב יצטרכו לעבור ניתוח באזור, כדי לשפר שוב את המראה שלהן.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להרמת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ניתוח הרמת חזה מיועד ליצור חזה זקוף אשר אינו נופל. נשים בגיל מבוגר נוטות לעבור אותו, כאשר עם השינויים הפיזיים שגופן עובר, אחרי שהריונות או דיאטות שונות שהן עשו במהלך חייהן גרמו לשדיהן ליפול. הרמת חזה נעשית לא פעם רק למטרה אסתטית אלא גם מבחינה בריאותית. כך שניתוח הגדלת חזה  אומנם משפר את המראה הפיזי, אך יכול בעתיד לפגוע מבחינה בריאותית.
 
הניתוחים
 
ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח שמטרתו להגדיל את נפח החזה, זאת במידה והחזה מרוקן או שהוא קטן מדי. הגדלת החזה נעשית באמצעות שתל המוכנס לשד ומגדיל אותו. השתל מעוצב בצורות שונות: אגס, פוש-אפ או עגול. הוא בנוי מג'יל סיליקוני או מים מלוחים המוזרקים לתוכו בעת הניתוח. הגדלת החזה נעשית לפי מבנה החזה ורצון המנותחת.
 
ניתוח הרמת חזה נעשה הן כניתוח בפני עצמו והן בעת ניתוח הקטנת חזה. בניתוח זה מסיר הרופא חלקי עור עודפים ושומן מן השד, לאחר מכן הוא מרים את החזה ומעצב אותו באופן שמתאים למבנה החזה. עיצובו מאפשר הזזת הפטמה למקום גבוה יותר, ומאפשר  לשד להיראות שונה ממה שנראה קודם לכן.
 
הילכו השניים יחד
 
מה קורה כאשר עושים ניתוח הגדלת חזה בלי  הרמת חזה ? התוצאה שמתקבלת תחילה היא אומנם יפה מאוד: שדיים גדולים, בולטים וזקופים. אך עם הזמן ועם השינויים הפיזיולוגים השדיים מתחילים ליפול, ומאחר שהם כעת גדולים יותר- הרי שנפילתם גם תהיה בולטת יותר, מה שיהיה לא אסתטי וגם לא בריא, שכן זה יקשה על ההליכה ועל הגב.
 
ניתוח הרמת חזה המתבצע בעת הגדלת החזה מאפשר לו זקיפות לא רק בגודלו אלא גם בצורתו. כך עודפי עור מיותרים מסולקים מן החזה ומאפשרים לחזה לעמוד בצורה ברורה ונוחה, כך הגדלת החזה איננה נעשית לחינם, כך גם הגב איננו סובל בגלל הגדלת החזה. העמידה וההליכה אינם נפגעות כתוצאה מניתוח זה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.