כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הרמת חזה.
חסכון של עד 30% במחיר ניתוח הרמת חזה !

 
 

הרמת חזה - מתי כן ומתי לא

נשים רבות חשות ששדיהן, אשר איבדו את הצורה והגודל המקורי שלהם, צריכים לעבור שינוי כלשהו. לא פעם מדובר בניתוח הרמת שדיים. מדובר בנשים אשר נכנסו להיריון וסיימו את תקופת ההנקה של התינוק או התינוקת שלהן, במקרים אחרים- שדיים נפולות נוצרו כתוצאה מזקנה, שינויי משקל וכדומה. עם זאת יש לדעת מתי כדאי לעבור ניתוח זה, ומתי לא לעבור ניתוחים פלסטיים מסוג זה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להרמת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
ניתוח הרמת חזה הוא אחד מניתוחי החזה הפופולאריים ביותר בקרב נשים. הוא שייך לסדרה של ניתוחי חזה שבשנים האחרונות אנו עדים יותר ויותר לקיומם. יחד עם ניתוחי הגדלת חזה או הקטנת חזה, הוא מהווה אופציה לביצוע שינוי בצורת החזה, מצבו, ואופיו. ניתוח הרמת חזה הינו ניתוח פשוט, שנמשך בין שעה וחצי עד שלוש שעות, ובו מוסרים חלקי עור ושומן אשר הסרתם מאפשרת את הרמתו מחדש.
 
אז מתי לא עושים ניתוח הרמת חזה ? ראשית, כמו כל ניתוח, עדיף שלא לעשות אותו כאשר הגוף נמצא בתהליכי שינוי. אישה אשר חוותה תהליך הריון צריכה לחכות שיחלפו מספר חודשים על מנת שגופה יקבל את צורתו הסופית כדי לבצע ניתוח זה, למרות אי הנעימות הפיזית והאסתטית שיש בחזה נפול.
 
שנית- לא נהוג לעבור ניתוח זה כאשר נמצאים בתהליך של דיאטה. מאחר ותהליך שכזה משנה מבחינה פיזית את צורת הבטן, עדיף לחכות שהתהליך יסתיים, או להחליט על הפסקתו בידיעה ברורה שאחרי הניתוח נקבל תוצאות שונות מאלה שקיווינו לקבל עם תחילת התהליך.
 
שלישית- לא נהוג לבצע ניתוח הרמת חזה לחזה שהוא כבד וגדול מדי. מאחר וניתוח הרמת חזה במצב זה לא ישנה את היכולת של החזה ליפול שנית. לכן מומלץ לבצע הקטנה שלו קודם לכן.
 
רביעית- לא מומלץ לבצע ניתוח הרמת חזה בשדיים שעברו מספר ניתוחים קודם לכן. צריך לזכור שניתוח זה, כמו ניתוחים אחרים, יוצר צלקת ומשנה את צורתם. ניתוח נוסף עלול לפגוע בהם
ולהשפיע על צורתם ויופיים באופן בלתי הפיך.
 
מתי כן לעשות ניתוח הרמת חזה? ראשית- המצב האידיאלי הוא שהחזה קטן ונפול. במקרה זה קל להרימו וקל להשאיר אותו במצב מורם. שנית- כאשר החזה עובר שינוי טוטאלי של נפילה, ויש צורך בתיקון מבחינה אסתטית. בדרך כלל מדובר בשינוי כתוצאה מהיריון או זקנה.
שלישית- כאשר רקמות העור הופכות קשות, מה שגורם לעור לאבד את גמישותו, וכך מצב השדיים נשאר נפול, ולא משנה איזה שינוי פיזיולוגי יעבור החזה.
 
ניתוח הרמת חזה מתבצע בהצלחה רבה במכונים ומרפאות רבות. מדובר בניתוח פשוט, שאינו דורש החלמה ארוכה. לכן בסיס הנתונים שעל פיו יש לקבוע האם מעוניינים לעבור ניתוח זה צריך לכלול בעיקר את הנקודות שציינתי במאמר, יחד עם התחושה האישית, הרצון והיכולת הפיזית לעבור ניתוח שכזה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.