כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוחי אף.
חסכון של 15-30% מהמחירים בשוק לניתוח אף !

 
 

סיכונים, סיבוכים ותופעות לוואי של ניתוחי אף

ניתוח אף נחשב לקל והנפוץ בין הניתוחים הפלסטיים, אך גם הוא, כמו כל ניתוח אחר, דורש אחריו תהליך החלמה. מכיוון שחוסר הוודאות מפחידה ביותר- רצוי שנדע מראש מה מחכה לנו אחריו, ונתכונן לכך נפשית ופיזית.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוח אף
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
סביר להניח שאחרי ניתוח אף נסבול מכאבים, אך ניתן להרגיעם בעזרת תרופות מתאימות.
יתכנו שטפי דם מסביב לעיניים, אך אלה נעלמים בד"כ כשבועיים-שלושה אחרי הניתוח.
מיד לאחר הניתוח האף יתנפח, אך הנפיחות פוחתת אף היא כשבועיים שלושה לאחר הניתוח. נפיחות קלה, כמעט בלתי מורגשת, נשארת למספר חודשים.
יומיים לאחר הניתוח ההרגשה טובה יותר, ואז, לפי הוראות הרופא כמובן, ייקבע מתי לחזור לתפקוד כללי. חזרה לפעילות גופנית תיעשה לאחר מספר שבועות, והתוצאה הסופית תיראה בד"כ לאחר כשנה.
 
כל אלה הן תופעות רגילות וסבירות אחרי ניתוח אף. הבעיה קשה יותר אם מתגלעים סיבוכים. למרבית הצער, גם זה קורה.
 
יש לזכור שבכל דבר שעושים בחיים עלולים להיות סיבוכים, וכך גם בניתוח אף. אומנם הסבירות נמוכה, אבל חייבים להתייחס אליה . אין צורך להיכנס ללחצים מיותרים אבל מן הראוי שנדע. מה עלול להסתבך בניתוח אף?
 
דימום: אם אין הפרעה בקרישת הדם, אין בדרך כלל חשש לדימום רב. מיד אחרי הניתוח יש דימום ההולך ומתמעט לקראת סוף היום. לעיתים רחוקות, עקב חמסין, התרגשות יתר או דיבור ממושך בטלפון, יופיע הדימום מחדש. אם שומרים על מנוחה ומקפידים על הוראות שבדף ההוראות- הדימום לא יופיע בדרך כלל.
 
זיהום: זיהום בניתוח אף נדיר ביותר. הניתוחים מבוצעים בהקפדה יתרה על בתנאים סטריליים ביותר, וכן מתן אנטיביוטיקה בזמן הניתוח ואחריו.
 
נקב במחיצת האף והפרעות בחוש הריח: אלה הם מקרים מאוד נדירים. הראשון- עקב הניתוח עצמו. כאשר זה קורה זו לא בעיה רצינית, כי במשך הזמן נסגר הנקב מעצמו. ההפרעה בחוש הריח נובעת בדרך כלל כתוצאה מנפיחות באף, שבעטיה נסתמים המעברים למולקולות הריח של עצבי התחושה המצויים בבסיס הגולגולת. תוך זמן קצר חוש הריח חוזר בשלמותו.
 
צלקות: בניתוחי אף הצלקות הן פנימיות ולא נראות. כשעושים הקטנת נחיריים או תיקון פתוח של האף נותר סימן דק, הנעלם בד"כ.
 
נחירות בלילה: אין שום הוכחה מדעית לכך שנחירות נגרמות בגלל הניתוח. יש אנשים הנוחרים כל הזמן כשהם ישנים על הגב, או מעייפות יתר.
 
נזלת: ישנם אנשים המרגישים אחרי ניתוח האף כאילו יש להם נזלת. זוהי מין תחושה של אף סתום, הנובעת מבצקות פנימיות באף. וכעוברות הבצקות נעלמת גם התחושה הזאת.
 
קורה לפעמים שלדעתכם יש צורך בניתוח תיקון. חשוב לשתף את הרופא המנתח בצורה גלויה על כך. כפי שכבר נאמר, ניתוח אינו מדע מדויק. למרות כל ההשתלמות והספרות המקצועית , מכשור מדעי חדש ומתעדכן כל הזמן ורצון טוב- אנו חושבים ומרגישים לפעמים שהתוצאה אינה לטעמינו. אי שביעות רצון יכולה להיות אובייקטיבית, אך הסיבה לכך יכולה גם להיות "חבר","חברה" או בן משפחה ביקורתי במיוחד, שעלולים לגרום בהערותיהם לירידה בביטחון העצמי. במקרים כאלה ודומיהם אי שביעות הרצון יכולה להרקיע שחקים.
 
יש לזכור שזמן וסבלנות הם הכרחיים עד לירידת הנפיחות באף. זוהי המלצת הרופאים וכך יש לנהוג. ראוי להתעלם לחלוטין מדעותיהם והערותיהם של אחרים, שלא תמיד באים מתוך דאגה כנה. לעתים הערות אלה נובעות מאי פרגון, או, במקרה הטוב- מאי התמצאות מקצועית.
 
ישנן מרפאות בהן הרופאים נותנים זמן מוקצב- ממספר חודשים עד כשנתיים אחרי הניתוח- להחלמה מליאה. אם אחרי התקופה הזאת מתגלה פגם אובייקטיבי- רק אז ניתן לשפוט בשיקול דעת מקצועי מה ניתן לעשות. בכל מקרה של ניתוח אף ישנה אפשרות של ניתוח תיקון, אשר יבוצע לפחות חצי שנה אחרי הניתוח המקורי. בכ- 10% מהמקרים בהם לא מרוצים מתוצאות הניתוח אכן מתבצע ניתוח כזה.
 
ניתוח אף נחשב לניתוח קל ונפוץ. אם עוברים אותו במרפאה מקצועית ומנוסה, ומנותחים ע"י רופא שהתמחה בתחום- סביר להניח שתוצאות הלוואי והסיבוכים יהיו מינימאליים, ומהר מאד תוכלו לחזור לתפקוד רגיל, כשעל פניכם מתנוסס אף יפה לשביעות רצונכם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.