כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוחי אף.
חסכון של 15-30% מהמחירים בשוק לניתוח אף !

 
 

ניתוח אף לגבר

ניתוח פלסטי לגבר הינו תופעה נפוצה יותר היום מאשר פעם. כך הוא גם במקרה ניתוח האף. כאשר מדובר בניתוח פלסטי לאף אצל גבר המטרה בדרך כלל הינה עיצוב של אף טבעי ככל האפשר. ניתוח האף הוא הניתוח הנפוץ ביותר בקרב הגברים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוח אף
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ניתוח אף יכול לשנות באופן משמעותי את מראה הפנים, וביחד עם כך את הביטחון העצמי והדימוי העצמי של הגבר. בנוסף להצרת, הרמת וקיצור האף, עידון קצהו או גבו, הצרת הנחיריים ושינוי זווית האף יכול ניתוח פלסטי של האף לטפל גם בפגמים מולדים או בבעיות נשימה, כמו, למשל, יישור מחיצת האף.
 
עור האף מתוח על שלד סחוסי- גרמי. במהלך הניתוח מפרידים את עור האף מן השלד שלו ומעצבים אותו מחדש. הדבר ניתן לביצוע בשתי דרכים: למקרים פחות מורכבים- דרך חתכים בחלל האף, מה שלא ישאיר צלקות. במקרים מורכבים יותר- חתכים בתוך חלל האף וגם מחוצה לו- ניתוח אף פתוח. תהליך זה ישאיר צלקות קטנות. אחרי העיצוב מחזירים את העור למקומו. בתום הניתוח מניחים סד של גבס או סד פלסטי על האף, כדי לשמור על עיצוב במשך תהליך ההחלמה ולקבע את העצמות. כן מוכנסים טמפונים לנחיריים כדי לספוג את הדם ולשמור על העיצוב החדש. טמפונים אלה מוסרים אחרי 24-48 שעות.
 
אורכו של ניתוח האף בין שעה לשעתיים, והוא מבוצע תחת הרדמה מקומית או מלאה. הוא מצריך אשפוז של לילה אחד.
 
עורו של הגבר הוא עבה יותר, שמנוני ופחות גמיש, עובדה המקשה מעט על עיצוב אפו מחדש, בעיקר בקצה האף. בגלל אספקת הדם המוגברת לעורו של הגבר יש לגברים נטייה גדולה יותר לדימום במהלך הניתוח, והנפיחות בתהליך ההחלמה בולטת יותר, אם כי היא נעלמת בהדרגה.
 
הימים הראשונים שלאחר ניתוח האף מלווים בתחושה לא נעימה: הטמפונים באף מפריעים, יש לישון בראש מורם כדי למנוע דימום יתר וכמובן שיש גם כאבים, עליהם אפשר להתגבר באמצעות משככי כאבים רגילים- אקמול או אופטלגין. המקום נפוח ומגרד, נוצרים שטפי דם סביב העיניים. אחרי כשבוע מורידים את הסד מן האף, ואחרי שבוע- שבועיים אפשר לחזור לעבודה. יש להימנע מפעילות גופנית במשך כשבועיים ושלושה, להימנע מחשיפה לשמש ומקינוח האף במשך כ-8 שבועות ולא להרכיב משקפיים במשך כחודשיים.
 
אחרי תקופה זו תזכה באף יפה ומעוצב, ובאם לא תקרה תאונה- הוא יישאר כך לכל החיים. בדרך כלל מוסיף הדבר לדימוי העצמי ולביטחון העצמי, מה שיעזור לך לעמוד לפני המראה, לפני מעביד פוטנציאלי או לפני קהל.
 
אם חשוב לך לדעת כיצד מתייחסת ההלכה היהודית לניתוחים פלסטיים של גברים: כמובן שכשמדובר בניתוח פלסטי בריאותי, כזה אשר בא לתקן פגם מולד, אין כל בעיה. ניתוח כזה מותר ואף רצוי מבחינה הלכתית. ומה קורה במקרה של ניתוח פלסטי לצרכי אסתטיקה בלבד? הרי האדם העובר ניתוח פלסטי כזה פוגע כביכול בעצמו, דבר האסור בתכלית, פוגע במעשה היצירה של האלוקים ואף עושה מעשה "נשי", בבחינת לבישת בגדי אישה. אלא מה? היהדות מתחשבת מאד בבעיות נפשיות שגורם מצב מסוים לאדם, למשל הרגשתו שהוא דחוי בגלל אפו הלא יפה, הרגשה הגורמת לו לפרוש מן החברה. במקרה כזה סביר להניח שהפוסק הרבני יפסוק לטובת הניתוח הפלסטי. כך הוא הדבר גם כאשר המשך הנישואין, למשל, תלוי בניתוח זה. אין פסיקה גורפת בנושא זה, ויש להתייעץ עם פוסק רבני בכל עניין לגופו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.