כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום דיור מוגן.
השווה מחירים וחסוך 25%-10% ממחירי דיור מוגן!

 
 

יציאה לפנסיה

יציאה לפנסיה יכולה להיות דבר לא פשוט מבחינה חברתית, נפשית ואפילו בריאותית.
שנים של שיגרת עבודה, בה הייתה לנו סמכות ואחריות, יכולת השפעה, ובעיקר עסקנו בדבר שאנו אוהבים לעסוק, הגיעו לסיומם וכעת עלינו לחפש דברים חדשים אשר יעסיקו אותנו במשך היום-יום.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לדיור מוגן
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
אנשים אשר יוצאים לפנסיה, במיוחד אלו אשר עושים זאת לא מתוך רצון אלא בגלל החלטת המעסיק שלהם, מוצאים את עצמם לא פעם במשבר נפשי לא קל. לכן עליהם להתכונן, עוד בזמן שהם מועסקים במקום עבודתם, ליום בו לא יצטרכו לקום כל בוקר לעבודה, ולא יהיו להם התחייבויות שייקחו מזמנם, מה שישאיר להם הרבה זמן חופשי.
 
טיולים ומשפחה
 
הפתרון הקלאסי הוא, ראשית, לטייל. כיום, גם בגיל שישים ושבעים אנשים נוסעים לבדם או עם משפחתם, או בטיול מאורגן, אל מקומות שונים בעולם, כאלה שלא הספיקו לראות אותם בגלל שבילו את מרבית חייהם בעבודה. כעת, כשהגיעו לפנסיה, אחרי שחסכו במשך השנים, הם יכולים להרשות לעצמם לטייל במקומות שונים, להכיר תרבויות חדשות, להגשים חלומות ישנים בלי שום מחויבות לחזור ביום מסוים לארץ.
 
הפתרון האהוב על רוב האנשים אשר יוצאים לפנסיה הוא לשהות כמה שיותר עם המשפחה שלהם. לרוב האנשים אשר יוצאים לפנסיה יש כבר נכדים, ועבורם זו אופציה לבלות איתם כמה שיותר, ולהכיר אותם באופן שבעתיד כבר לא יוכלו לעשות, שכן הנכדים יגדלו ויעדיפו את חברת החברים שלהם. עבור האנשים היוצאים לפנסיה זו גם דרך להרגיש צעירים שנית, להכיר טוב יותר את הדור הצעיר ואת תחביביו.
 
תחביבים
 
אנשים רבים אשר יוצאים לפנסיה בוחרים להכיר תחביבים חדשים, אשר יכולים להעסיק אותם במשך היום, או בשעות מסוימות ספציפיות. ישנם זוגות אשר בוחרים בתחביבים עבור זוג, ויש כאלו אשר בוחרים כל אחד בתחביב המתאים לו, וכך הם מתעמקים בו. תחביבים אלו יכולים להיות במסגרת חוג, קבוצת חברים, או אפילו לבד. תחביבים אלה כוללים ציור, פיסול, ריקודי עם, מקצועות ספורט שונים ועוד. כל אלה לא רק מעבירים את היום, אלא גם גורמים להתרגשות והנאה רבים.  
 
יש מי שבוחר להעביר את השנים שאחרי הפנסיה במסגרת פרויקט של דיור מוגן . שם הוא נהנה מחברה בת גילו, חוגים ופעילויות שונות, וחיים בסגנון אחר מזה שהכיר עד כה. עבורו אין הדבר מהווה התרחקות מן המשפחה, שכן היא יכולה לבוא לבקרו בכל עת. כך הוא יוכל לחיות חיים שלווים ורגועים, בלי להרגיש שימי הפרישה שלו מבוזבזים לריק.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.