כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום מתיחת בטן.

 
 

מתיחת בטן - לשמור על הבטן אחרי ההיריון והלידה

כל מי שחוותה היריון יודעת שבתקופה זו הגוף עובר שינויים פיזיולוגיים משמעותיים אשר לא כולם נעלמים אחרי הלידה. ההשפעות הפיזיולוגיות על הגוף משפיעות על המראה החיצוני לאורך זמן רב, מה שגורם לאישה לעבוד קשה מאוד על מנת לחזור אל המראה שהיה לה בטרם החל תהליך ההיריון והלידה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למתיחת בטן
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
במהלך ההיריון, כתוצאה מתהליך הורמונאלי ומצמיחתו של העובר בבטן האישה, הגוף עובר שינויים אשר "מנפחים" את גוף האישה. ניתן לראות זאת לא רק בבטן או בחזה האישה, אלא גם ברגליה ובפניה. לאחר הלידה מתחילה באופן הדרגתי ירידה של אותה "התנפחות" הן בפנים והן ברגליים, בעוד שהבטן והחזה אינם חוזרים לגמרי אל מצבם הקודם. לעיתים קרובות הם נשארים מושפעים מן ההיריון.
 
כיצד אפשר להתמודד עם השפעות אלה? רופאים ממליצים שגם בעת ההיריון תמשיך האישה לעסוק בספורט, כדי לגרום לעצמה יותר נוחות, וכן כדי שהשרירים שלה יהיו גמישים יותר ולא "ישתעבדו" למצב החדש. אחרי הלידה מומלץ לחזור בהדרגה להתעמלות, על מנת שהגוף יחזור אל פעילות כמה שיותר מהר, מה עוד שהחזרה לפעילות עוזרת גם לנפש. בעזרת התעמלות חוזר הגוף לגזרתו הקודמת.
 
אופציה נוספת היא, כמובן, אכילה נכונה. אומנם בעת ההיריון האישה "אוכלת בשביל שניים", כך אומרים (ישנם כאלה אשר יחייכו לשמע אמירה זאת), ואחרי הלידה עליה לאכול מזון המכיל ויטמינים וחומרים אשר יהיו טובים לתינוק אשר יונק ממנה, אך היא יכולה לשמור על תזונה נכונה אשר תאפשר לה לשמור על גזרתה, ואף להפחית ממשקלה אחרי הלידה.
 
אופציה שהפכה מקובלת בשנים האחרונות הוא ניתוח מתיחת בטן. נשים רבות עוברות ניתוח אחרי הלידה,  בו מסיר הרופא חלקי עור ושומן שנשארו מתקופת ההיריון, וכך הוא מותח את הבטן, ולמעשה מחזיר אותה אל מצבה הקודם. מדובר בניתוח פשוט, שאינו דורש אשפוז ממושך או טיפול ארוך.
 
בתקופת ההיריון נשים דואגות לא פעם שגופן ישתנה אחרי הלידה ולא יחזור להיות מה שהיה. אומנם העבודה על כך היא ממושכת ולא פשוטה, אך נשים רבות בוחרות לטפל בכך באופן עקבי וחסר פשרות, על מנת להיראות טוב גם אחרי הלידה, שכן עבורן הדבר משמעותי מאד: זהו לא רק עניין רק של מראה חיצוני אלא גם  של ביטחון עצמי ונשיות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.