כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 

מאמרים בתחום הסרת שיער בלייזר

בשנים האחרונות, הפכו טיפולי הסרת שיער בלייזר לטרנד בקרב גברים ונשים אשר מעוניינים להסיר שיער ממקומות מסוימים ולהפוך את גופם לאסתטי יותר.
 
תחום הסרת שיער התפתח בשנים האחרונות, וכיום יש בפני הצרכן שיטות רבות להתמודד עם הבעיה של שיער צפוף או שיער שגדל במקומות רגישים.
 
פעם, כאשר היו מדברים על טיפוח גוף, לכולם היה ברור שמדובר בתחום נשי. טיפוח גוף נחשב לעניין רק הנשים מתעניינות ומתעסקות בו, וכאשר התעסקו בו- מצאו עצמם הגברים מחוץ לעסק.
 
הסרת שיער בלייזר הפכה מזמן לשם קוד עבור אנשים שגופם שעיר, כאילו מדובר בטיפול מיוחד המיועד לאנשים בעלי בעיה מיוחדת. אך לא כך הדבר: אומנם צמיחת שיער פראי וגס איננו דבר נעים, אך אין מדובר בטיפול שנסיבותיו רפואיות, אלא אסתטיות בלבד. התוצאות שלו מדברות בעד עצמן מבחינה אסתטית.
 
הרבה אנשים שוקלים לעבור תהליך טיפולי של הסרת שיער. לא מעט מהם מתלבטים בשאלה האם זה יהיה נכון מצידם לעבור טיפול זה, וכיצד הוא ישפיע עליהם. בטרם הם מחליטים האם לעבור טיפול שכזה כדאי שיבחנו האם הם אכן זקוקים לו, והאם אכן הוא יגרום להם להרגיש טוב יותר מבחינה פנימית.
 
גם אחרי שהקיץ כבר הגיע לסיומו, אנשים עדיין הולכים לים ומחפשים קרן שמש להשתזף בעזרתה. השיזוף הינו תופעה שלא מעטים נהנים מתוצאותיה: העור הופך מבריק וכהה יותר ומקבל גוון יפה יותר, במיוחד כאשר העור במקור הוא חיוור ובהיר לחלוטין.
 
מראה אברי הגוף החלקים משיער (מלבד הראש בדרך כלל) הוא מראה מקובל בחברה המערבית. מכיוון שכך, התפתחו שיטות שונות להסרת שיער, חלקן באמצעים "ביתיים" ואחרות- במכשירים שונים המיועדים לכך. השאיפה היא שהסרת השיער תחזיק כמה שיותר זמן- ואם אפשר- לצמיתות.
היום קיימות דרכים להגיע לתוצאה כזאת.
 
אחת השאלות הגדולות בתחום הסרת השיער בלייזר היא האם אכן מדובר בהסרת שיער לצמיתות או שמא השיער ימשיך לצמוח גם אחרי שנסיר אותו?
 
גברים ונשים סובלים לא פעם משיער רב במקומות לא אסתטיים, מה שגורם להרגיש לא נוח בחברה אנשים . לא מעט מהם פונים אל מכונים אשר מסירים שיער בלייזר, על מנת לפתור את הבעיה . לכן חשוב שיידעו מי יכול לעבור טיפול זה, מה יש לבחון בטרם מחליטים לעבור טיפול ומה תופעות הלוואי שלו .
 
קיימים כיום סוגים שונים של מכשירי הסרת שיער. חלקם בשיטה המוכרת להסרת שיער בלייזר וחלקם מכשירים להסרת שיער באמצעות IPL. מאמר זה מפרט על סוגי מכשירי הסרת שיער , מי מהמכשירים מתאימים לכם ואיך לבחור בין השיטות השונות.
 
 

 
בשנים האחרונות גברים ונשים החלו לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר , על מנת להסיר שיער מיותר מן הגוף . טיפולים אלו הינם קלים ופשוטים, אך בהיעדר רופא מנוסה ומכשור נכון הטיפול יכול להסתבך . לכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את התשובות אשר יגרמו לכם לעבור את הטיפול בראש שקט וללא דאגות .
 
בקיץ הקרוב, כאשר נלך אל חופי הים, נראה גברים ונשים עם עור חלק ונקי משיער. אנו נדע שהם עשו זאת באמצעות טיפול הסרת שיער . יותר ויותר נשים וגברים מכירים בכך  שקיימת דרך להשיג עור חלק למגע ויפה למראה והיא-  הסרת שיער, המאפשרת להם להרגיש בנוחות בחברה ובתחושה חופשית בים או במקומות אחרים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.