כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 

מאמרים בתחום קייטרינג חלבי

אין אירוע טוב עם אוכל רע. ידוע לכל שאם האוכל באירוע לא יהיה טעים, טרי ומגוון, יהפוך האירוע מהר מאד לחסר הנאה, מה שיעכיר על השמחה של בעלי האירוע ושל אורחיהם. 
 
איכותם של אירועים נמדדת, על פי רוב, על פי התוכן שלהם והאוכל המוגש בהם. אתם  יכולים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח אם רק תיקחו חברת קייטרינג מתאימה.
 
 
כאשר אתם עורכים אירוע בחירת הקייטרינג מהווה חלק חשוב בהכנות ובהחלטות שעליכם
לקבל . אחרי הכל, האוכל שיוגש באירוע יכריע לא פעם את טיבו של האירוע . לכן חשוב לדעת כיצד עליכם לבחור, ומה אסור לכם לעשות כאשר אתם בוחרים קייטרינג לאירוע עם קהל רב .
 
בדיוק כפי שתרבות האוכל התפתחה בעשור האחרון בישראל, ויותר מסעדות מסוגים שונים נפתחו, כך גם תרבות הקייטרינג לאירועים התפתחה והפכה להיות שוק משגשג אשר מאפשר ללקוחות לבחור בין  קייטרינג מסוגים שונים, הן מבחינת צורות הגשה והן מבחינת סוגי האוכל שהם מגישים.
 
בארצנו הקטנטונת, כמו בכל העולם בעצם, נמצא תמיד סיבה למסיבה. כל מסיבה משולבת בסעודה, ואיך אפשר אחרת? חתונה, מסיבת יום הולדת, בר/בת מצווה, מסיבת הפתעה, מסיבת רווקים/רווקות, ברית/ה, ערב נשים, ערב גיבוש או סתם ערב חברים עם נשנוש.
 
הקייטרינג מהווה חלק בלתי נפרד מכל אירוע, קטן כגדול. אם באירוע משפחתי או בישיבת עבודה, ערב גיבוש חברתי או כל מפגש אחר- אוכל טעים המוגש בכלים יפים ושירות הגשה אדיב יוסיפו נופך מיוחד לכל אירוע.
 
קייטרינג הוא התשובה, הפשוטה והטעימה לכל מי שלא רוצה או יכול לטרוח כדי להרים ארוחה רבת משתתפים.
 
היום אתם כבר לא כבולים לארוחה מסוימת: אם בחרתם להתחתן במקום ספציפי, גם אם מדובר באולם אירועים, ישנם הרבה מקומות המאפשרים שימוש במקום עצמו ובמתקנים שלו והזמנת קייטרינג מחברה אחרת.
 
אצלינו, במשפחה הפולנית, כולם מגיעים מותשים לליל הסדר, בעיקר המארחים- בדרך כלל אימא שלי לבדה, כי אבי עסוק בלהסתתר מחוץ לבית עד לליל הסדר, וסיבותיו מובנות על ידי כולנו.
 
כאשר אנו עושים אירוע חברתי כולנו רוצים שאנשים ייהנו ממנו ויזכרו אותו . מה הופך אירוע לבלתי נשכח ? הטקס המרגש, המיקום שלו, ובעיקר האוכל המוגש בו . לשם כך עלינו לבחור חברת קייטרינג טובה ומקצועית, אשר תוכל לעשות את עבודתה במשך ערב שלם ללא שום תקלות וביסודיות . על מנת לבחור חברת קייטרינג טובה עלינו לדעת מספר תשובות לשאלות בתחום הקייטרינג .
 
לפני כל אירוע ישנה חלוקה בין משפחות המוזמנים למשפחות המזמינים. בעוד שאצל המוזמנים עולה השאלה איזה אוכל יהיה, איזה  קייטרינג הוזמן לאירוע, הרי שאצל משפחות המזמינים עולה השאלה האם אכן תכין חברת ה  קייטרינג את מה שהבטיחה ובאותו אופן כפי שהכינה כאשר באו לטעום מן האוכל. קייטרינג לאירועים הוא מרכיב חשוב מאד בכל אירוע.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.