כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 

מאמרים בתחום גני אירועים

כאשר אנו מחליטים לערוך אירוע, הדבר הראשון שעלינו לבחור הוא המקום בו נערוך אותו.
אין ספק שמבחינת האווירה, הריחות, הצבעים, אירוע בחיק הטבע הוא האירוע היפה ביותר שנוכל לערוך, לכן בחירה בגן אירועים כמקום האירוע נראית בחירה טבעית.
 
בטרם הולכים בני הזוג אל החופה באירוע מרשים אשר נערך לרוב במקום שהוא גן אירועים, הם מבקשים שיהיה להם מזל טוב . לא רק שיאחלו להם את זה החוגגים איתם, אלא שיחוו איתם את הבקשה הזאת שלהם . לכן בעדות רבות באזורנו נוהגים בני הזוג לבקש את ברכת המזל הטוב באמצעות טקס חינה .
 
בשנים האחרונות נדמה שנוצרו שתי קבוצות של מתחתנים: קבוצה אחת, סולידית, אשר מתחתנת במקומות כמו  גני אירועים ואולמות- אלה אינם מחפשים רחוק מדי. לעומתם ישנה קבוצה  שבה המתחתנים מנסה להרשים בצורות שונות ולערוך, כל אחד לעצמו, את החתונה שלהם במקומות מיוחדים, מקומות שאי אפשר לשכוח.
 
כאשר מתכננים אירוע, המקום בו נערוך אותו יקבע למעשה את אופי האירוע . גודל המקום, מרחק הנסיעה שהאורחים ייצטרכו לנסוע כדי להגיע אליו, התפאורה והנוף שבו ובעיקר האווירה שנוצרת במקום בעת האירוע . גני אירועים הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים מאוד בקרב אנשים המבקשים לערוך אירוע . מדוע דווקא גני אירועים ומה הופך גן אירועים למקום בו תרצו לערוך את האירוע החשוב של החיים שלכם ? הנה מספר תשובות לשאלות אלו .
 
כדי לבחור גן אירועים עליכם לחשוב היטב מתי ואיזה אופי של אירוע אתם רוצים לערוך .  את האירוע תתכננו רק  אחרי שתבחרו  גן אירועים לערוך בו את האירוע . את כל השאר- כיצד אתם רואים את האירוע שלכם נערך, כמה אנשים אתם מעוניינים להזמין, איך לנצל את העובדה שאתם עורכים את האירוע בגן אירועים  ומה תרצו להוסיף לאירוע על מנת שהוא יהיה מיוחד- תכננו אחרי בחירת המקום
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.