|
|
|
מאמרים בתחום סרט תדמיתהחלטתם להתחיל למכור מוצר מסוים לקהל הרחב או להציג מוצר חדש ללקוחות אשר עובדים איתכם במשך שנים רבות, במטרה כדי שקהל הלקוחות שלכם לא יסתפק במוצרים הישנים שאתם מוכרים להם אלא יגדיל את נפח הקנייה שלו אצלכם . מה אומרים להם בדיוק ? מה מספרים ומה מציגים בפניהם, כדי שישתכנעו לרכוש את המוצר ? היום צריך לעשות הרבה יותר מאשר בעבר כדי להרשים לקוחות או משקיעים פוטנציאליים.
אם בעבר הספיקו שיחות והבטחות כאלה ואחרות, הרי שהיום התחרות כה גדולה בענפים רבים עד אשר עליכם להוכיח לכל לקוח או משקיע שאתם בעלי חזון, ושיש לכם יכולת להגשים את החזון שלכם. בתוך תוכנו אנו יודעים שכדי להצליח בחיים עלינו לדעת למכור. כל אחד היה רוצה לדעת למכור משהו. יש כאלה שהיו רוצים לדעת למכור את האומנות שלהם, אחרים היו שמחים לדעת למכור את המוצרים שהם מייצרים, ויש מי שהיה רוצה לדעת כיצד למכור את עצמו. מי שיודע למכור הוא מי שמרוויח, עד שלעיתים נדמה שהמוצר הוא רק נלווה למכירה ולא סיבת המכירה. לא פעם אנו קוראים בעיתון על מאבק היוצרים לזכויות על השירים שלהם. מאבק זה הוא בעל שני פנים: פן אחד- מאבק היוצרים בחברות התקליטים, כנגד פגיעה בזכויות שלהם כאמנים. הפן השני הוא מאבק במי שמשמיע את שיריהם ולא משלם להם על כך תמלוגים. כל במאי או תסריטאי טוב יודע שכל מה שהוא עובד עליו במשך חודשים, ולעיתים אף שנים, ויעלה בסופו של דבר לאקרנים, מיועד, בסופו של דבר, לצופה בשורה האחרונה של אולם הקולנוע. לא משנה מה יחשבו הצופים על הסרט, ופחות חשוב מה המבקרים יחשבו על הסרט- בסופו של דבר הסרט מיועד לקהל. אם הקהל יאהב אותו- הצלחתו תהיה לא רק אומנותית אלא גם כלכלית. לכן כל במאי וכל תסריטאי פונים בעבודתם אל הקהל, בסופו של דבר, ולא אל שום גורם אחר. לא מעט חברות עסקיות, ותיקות וחדשות, גילו בשנים האחרונות דרך חדשה להגיע אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי: סרטי תדמית. סרטים אשר מציגים את החברה, שירותיה ומוצריה לקהל הרחב, וכך מאפשרים לה למכור את עצמה לקהל לקוחות חדש ולחזק את מעמדה בקרב קהל לקוחותיה הוותיק. בשנות התשעים של המאה ה-20 נכנסה האנושות לעידן חדש, עידן שכמוהו לא היה עוד. ברור לכל שנצטרך לעבוד קשה על מנת להמציא עידן משמעותי מזה: זהו עידן האינטרנט. קפיצת המדרגה הטכנולוגית שהאדם עשה בשנות התשעים, ולמעשה ממשיך בה עד היום, היא קפיצה בעלת משמעות כלכלית, חינוכית, לאומית, גלובלית. למעשה- בכל תחום שהוא יש לקפיצת מדרגה זו חשיבות עצומה. בכל דבר שאנו עושים או אומרים בחיים חשובים העיתוי של הדברים ומקוריותם. אם נאמר דבר מה פעם אחת- נישמע חכמים. אם נאמר אותו פעמיים- ישאלו האם אנו יודעים לומר גם משהו אחר. אם נעשה דבר מה לראשונה- יטענו שאנו מקוריים, אם נחזור על משהו שמישהו אחר עשה ניחשב חקיינים, כאלה שלא מסוגלים לחשוב בדרך מקורית. אתה בעל עסק חדש, הרוצה לפרסם את מוצריו או את שירותיו. היכן ואיך תפרסם אותם בדרך היעילה ביותר? היכן תוכל להכניס את מירב האינפורמציה בלי לשלם הון תועפות על כל דקת שידור, ובכל זאת להגיע לקהל יעד רחב ביותר? "תמונה אחת שווה אלף מילים", וכך הוא כשהמדובר בסרט תדמית. סרט תדמית הינו סרט המציג את פרופיל החברה או העסק בצורה וירטואלית מרתקת ומשווקת בצורה היעילה והמשכנעת ביותר. הלקוח מקבל את מלוא האינפורמציה, הוא מתרשם האופן חזותי ברור ואמיתי. בעולם התחרותי של היום יש צורך בפרסומות שצדות את עין הלקוח ומוכרות לא רק את המוצר אלא גם את החברה העומדת מאחוריו. לשם כך, לא מספיק פרסומת בעיתון, כרזת קיר או שמועות של לקוחות מרוצים, אלא יש צורך לפעול על פי הדרך המתקדמת ביותר למכירה.
הדרך המתקדמת ביותר למכירה כיום היא סרט תדמית. בתור חברה עסקית עמדתם לא פעם מול השאלה כיצד למכור את המוצר שלכם או כיצד לערוך היכרות לחברות אחרות עם המוצר שאתם מפתחים . שיחה יכולה להועיל בעניין, גם המלצות מפי אנשים שעבדו עמכם יכולות לעזור, אך שום דבר לא יהיה טוב כמו סרט תדמית אמיתי וטוב על החברה . בתחרות השוררת היום בין חברות חשוב למצוא את הדרך המהירה להגיע אל קהל לקוחות חדש, על מנת לקדם ולהגדיל את מאגר הלקוחות של החברה . לשם כך ניתן להכין סרט תדמית אשר ימכור את החברה ואת המוצרים שלה . כיצד עושים זאת? כדי לענות על כך נענה על מספר שאלות . החלטתם לפתוח עסק ואתם מבקשים להגיע לכמה שיותר אנשים ? ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך הדרך המקורית ביותר כיום היא הפקת סרטון או צילום קליפים באינטרנט ובטלוויזיה. אתם כבר בעלי עסק ואתם מעוניינים למכור מוצר חדש? אפשר לעשות זאת באלפי דרכים, אך הדרך הקלה ביותר היא על ידי צילום קליפים שימשכו את העיניים .
|
|
|
|
|
|
|