כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הובלות - משרדים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי הובלות - משרדים !

 
 

הובלות – העבר את משרדך ביעילות

ההחלטה להעביר מפעל משרד או חברה למיקום אחר יכולה לנבוע מכמה סיבות: הרחבת הפעילות, חסכון בהוצאות, נוחיות ונגישות וכו'. מובן שהשאיפה היא שתהליך ההעברה יעבור מהר וללא נזקים. כך יוכלו מפעלך או החברה שלך לחזור לפעילות שוטפת בהקדם האפשרי, מה שלא יגרום לך נזקים ישירים ו/או עקיפים לעסק שלך.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להובלות - משרדים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
כדי שכך יהיה עליך לתכנן את המעבר בקפידה.יש להשתמש בשירותיה של חברת הובלות מקצועית בתחום העברת מפעלים/ משרדים, ולהיעזר בניסיונה כדי לתכנן ולבצע את הובלת המשרד או המפעל, על כל ציודו המורכב והעדין.
 
הזמן את נציגי חברות ההובלה אליך כדי להגיש לך הצעות מחיר. חשוב שייראו בדיוק באיזה חפצים מדובר ולמה מחייב המעבר מבחינת פירוק- הרכבה. בקש מן הנציגים תמחור מלא ומדויק הכולל כל שירות אשר תקבל במהלך ההובלה.
 
ואולם לא רק המחיר אמור לקבוע את החלטתך. קיימים כמה נושאים חשובים שעליך לבדוק עם החברה בנוסף למחיר:
ציוד: וודא שהמשאיות, המנוף, אם יש צורך, וכל ציוד אחר שחברת ההובלה משתמשת בו הוא החדיש, המתאים והטוב ביותר.
ביטוח: וודא שיש לחברה ביטוח תכולה מלא על כל הציוד שהיא מעבירה, כולל לציוד אלקטרוני יקר וציוד מקצועי אחר. בקש לראות את פוליסת הביטוח.
פירוק והרכבה: וודאו שיש בחברה אנשים מיומנים ומקצועיים אשר יבצעו את מלאכת הפירוק וההרכבה ביעילות וללא תקלות. הרי לא תרצה שזמן יקר ילך לאיבוד בגלל חוסר מקצועיות בפירוק והרכבת הרהיטים והציוד המשרדי.
עמידה בזמנים: תוכל לברר עם חברים אשר ביצעו הובלות עם חברה זו או אחרת האם היא דייקנית ועומדת בלוח הזמנים שנקבע. הדבר חשוב..."Time is Money"  ...
 
אחרי הבירורים והשוואת מחירים בחרת את החברה אשר תבצע את הובלת המשרד או המפעל שלך. עכשיו עליך לחתום איתה חוזה הובלה מפורט, בו יצוין הציוד שיש להעביר, מקום המוצא והיעד, הדרישות שיש לך מן החברה בתחום הפירוק, האריזה, ההרכבה וכולי, לוח הזמנים להובלה והמחיר המלא, כולל מע"מ. אל תשאיר מקום לשינויים או תוספות. חברת ההובלות אחראית עכשיו לרכושך במשך כל תהליך ההעברה.
 
דאג שמקום היעד אליו מועבר משרדך יוכן לקבל אותו: דאג מראש לצבע, אם נחוץ, לנקודות חשמל וטלפון ולניקיון יסודי.
 
לפני ההעברה יגיע צוות המובילים המקצועי להכין את ההובלה: הם יפרקו את הריהוט והציוד ויארזו אותו בדרך הטובה ביותר, בצורה קפדנית. ציוד עדין ויקר ייארז באריזות מקצועיות מיוחדות ומתאימות לו.    הארגזים יסומנו בצורה מפורטת, כך שיהיה ברור " מה שייך למה". כך יישמר מבנה מקומות העבודה.
 
הארגזים יועלו על משאית ההובלה ויובלו אל מקום היעד. שם הוא יפורק מן המשאית ויועבר אל החדרים המיועדים לו לפי הסימון שעל הארגזים. בתכנון מדויק ולמפרע תוכל לתת הוראות מפורטות למובילים היכן ואיך לפרוק ולהרכיב את הציוד. כך תיערך פעולת הפריקה וההרכבה מחדש ביעילות המרבית.
 
עכשיו לא נשאר לך אלא להפעיל את הציוד ולחזור לפעילות שוטפת. בהצלחה!
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.