כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הובלות פסנתרים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי הובלות פסנתרים!

 
 
         
 
 
 
 
 

הובלות פסנתרים



הובלת פסנתרים הינה מבצע מורכב הדורש חברת הובלות עם נסיון מוכח וידע בשינוע עדין ופירוק חלק מחלקי הפסנתר במקרה הצורך.

אספנו עבורכם מספר חברות המתמחות בהובלת פסנתרים, מלאו פרטיכם בטופס משמאל וקבלו מיידית הצעות להובלת הפסנתר שלכם בבטחה.

 



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להובלות פסנתרים
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • כל מי שעבר פעם דירה אל מעבר לים, ערך תערוכה בינלאומית או אפילו רק קנה מוצר באינטרנט באתר בינלאומי, מכיר את התהיות והחששות לגבי אופן התובלה של הפריטים אל יעדם. לכן יש חשיבות גדולה להכרת ענף השילוח הבינלאומי, מה הוא כולל ומה יש לבדוק כאשר בוחרים חברת שילוח בינלאומי.
     
    ישנן שתי שיטות להובלה בינלאומית: דרך הים ודרך האוויר. חשוב להבין את ההבדלים בין שתי השיטות, על מנת להעביר מטענים בצורה המהירה, הנוחה והזולה ביותר. הובלות  
    כל יבואן או יצואן יודע שהוא צריך לצידו אדם בעל ניסיון בסחר בינלאומי, המכיר את חוקי המכס ויודע לעמוד מול רשויות המכס, אדם שתפקידו הוא עמיל מכס.
     
    אם אתם מתכוונים להעביר דירה או עסק אל ארץ אחרת, חשוב שתדעו שחברת ההובלה שתעביר עבורכם את הציוד היא הגורם המשמעותי ביותר בהובלה. לכן חשוב לדעת מה לחפש בחברת מובילים, על מנת שתהיה זו חברה טובה שתעשה עבורכם את העבודה בצורה היעילה ביותר.
    ענף ההובלות התפתח בשנים האחרונות ושינה את פניו ללא היכר. הדבר נובע מהתפתחות אופי העסקים, ובעיקר השינוי בצרכים של האנשים המבקשים להעביר דירות או משרדים. שינויים בצרכים ובדרישות של האנשים, פתחו את ענף ההובלה למקומות חדשים ולשינוי צורת העבודה בתחומים ישנים, לכן חשוב לדעת כיצד הענף השתנה וכיצד אנו יכולים לנצל את השינויים לטובתנו.
     
    כל מי שעובר לדירה חדשה יודע שתכנון המעבר מתחיל עם חברת הובלות אותה שוכרים. חברות הובלה הן אלו שתעזור לכם להעביר את החפצים שלכם מביתכם הישן אל הבית החדש, ועל מנת שהמעבר יהיה חלק, וללא בעיות מיותרות יש צורך בהשכרת שירותיה של חברת הובלות מקצועית ויסודית. רק כך תחלו את חייכם בביתכם החדש ברגל ימין.
    אחת לכמה שנים אנו עוברים לדירה חדשה, אם בגלל שאנחנו רוצים לשנות אווירה ואיכות חיים, אם בגלל גידול במספר הנפשות במשפחה, או בגלל אילוצים כלכליים או מקצועיים. מעבר לדירה חדשה, הינו תהליך לא פשוט. ישנם דברים לארגן ולזכור, על מנת שהמעבר יהיה חלק וללא בעיות. מעבר הדירה אומנם מתרחש בפועל כאשר באים המובילים ומעבירים את החפצים לדירתנו החדשה, אך זמן רב לפני כן יש לתכנן את המעבר.
     
    אתם עומדים לעבור דירה , הזמנתם כבר חברת הובלות אשר תעזור לכם להעביר את החפצים שלכם אל הדירה החדשה . אתם עומדים מול כל החפצים שלכם ואין לכם מושג מאיפה להתחיל לארוז וכיצד כל החפצים ייכנסו לארגזים שיש לכם, או לאלו שחברת ההובלות תביא לכם .
    עבדתם קשה וחסכתם סכום כסף רציני בבנק . כעת אתם יכולים להגשים את החלום שלכם, לרכוש לעצמכם בית משלכם . לא לגור אצל ההורים יותר, או להיות תלוי בחסדי בעלי דירות שמשכירים לכם אותן . כעת אתם יכולים לרכוש דירה בדיוק כפי שחלמתם תמיד ולשפץ אותה כרצונכם, על מנת שתתאים לצרכים שלכם . אז איך רוכשים דירה בלי להיפגע ?
     
      אחרי שנים בישראל החלטתם לעשות ירידה מהארץ, על מנת להתרענן מעט ולחוש אווירה שונה, כזו שתגרום לכם לחוש את עצמכם בצורה שונה, להתפתח באופן מקצועי, לחוות חוויות חדשות ולגלות אופקים חדשים . אך ירידה מהארץ איננה דבר קל . פתאום צריך להתחיל הכל מן ההתחלה, ועוד במקום בו לא תמיד תוכלו לפנות לשכנים שיעזרו לכם . אז איך עושים זאת בכל זאת, כדי שיהיה לכם קל יותר?
  • ההתלבטות הראשונה לפני שילוח בינלאומי היא באיזו אופן שילוח לבחור. ישנם שני סוגי שילוח בינלאומי עיקריים. שילוח אווירי שילוח ימי. הובלה אווירית היא אומנם זולה ומהירה יותר, אך היא מוגבלת מבחינת סוג המטען שניתן לעלות (מבחינת גודלו), והיא לא יכולה להכיל כול חומר (חומרים כימיים אסורים לטיסה). היתרון בהובלה מסוג זה, האריזה היא קלה יותר, אין בה טלטולים ואין לחות ורטיבות.
     
    אנחנו בחברת גאמא מובינג, יודעים עד כמה יכול להיות מלחיץ, לעבור דירה אל מעבר לים. במשך 25 שנה אנו עוזרים למשפחות, בהובלת מטענם אל מעבר לים. לכן אנו רוצים להסביר לכם כיצד נעשה תהליך זה, בטרם תתחילו בו, על מנת שלא תצטרכו להילחץ, ותדעו שאתם בידיים מקצועיות, מנוסות, ואמינות.
    ההחלטה להעביר מפעל משרד או חברה למיקום אחר יכולה לנבוע מכמה סיבות: הרחבת הפעילות, חסכון בהוצאות, נוחיות ונגישות וכו'. מובן שהשאיפה היא שתהליך ההעברה יעבור מהר וללא נזקים. כך יוכלו מפעלך או החברה שלך לחזור לפעילות שוטפת בהקדם האפשרי, מה שלא יגרום לך נזקים ישירים ו/או עקיפים לעסק שלך.
     
    במהלך חיינו אנו עוברים לפעמים מדירה לדירה, מעבירים עסק ממקום למקום או להיכנס למשרד חדש. תהליכים אלה מלווים תמיד בהעברת מטלטלין ממקום אחד לאחר. כדי שתהליך זה יצליח במקסימום היעילות עלינו להכינו מראש. הכנה נכונה תשמור על החפצים שלנו, ותאפשר לעבור את התהליך בלא קשיים מיוחדים.
    המעבר לדירה חדשה אינו פשוט כל עיקר. אחד השלבים הקשים והמעיקים ביותר בו הוא שלב האריזה. אחרי שמצאנו את הדירה המתאימה, מכרנו או השכרנו את הדירה שלנו, חתמנו על החוזים, ביצענו את כל הפעולות הבירוקראטיות הנחוצות- דברים שכל אחד מהם לחוד וכולם ביחד לא פשוטים- אנחנו עומדים מול ערימת החפצים שאגרנו במשך שנות חיים רבות וחושבים: במה להתחיל????
     
    חברת שילוח בינלאומי מציעה היום מגוון רחב של פתרונות להעברת חפצים לחו"ל, החל ממסמכים שנכנסים למעטפה וכלה ברהיטים ותכולה של דירות.
    לא פעם כאשר עוברים דירה ומתחילים לארוז, אנו נתקלים בשאלות שנראות לכאורה פשוטות וקלות, אך יכולות בקלות לסבך את העניינים. שאלות קטנות ומטרידות, שהופכות את האריזה למסובכת יותר ואת המעבר לפחות נוח. לכן במאמר זה נבחן כמה נקודות אשר יכולות להאיר על תהיות אלה.
     
    כאשר אנו מעבירים דירה אנו נמצאים בסוג של סערת רגשות, התרגשות ולא מעט לחץ. הסיבה לכך ברורה: מעבר דירה איננו דבר קל ופשוט, ואנו מעוניינים שיעבור באופן הנכון והטוב ביותר. אך לא פעם אנו שוכחים את הדברים הקטנים שעלינו לעשות כאשר אנו מעבירים את חפצי הדירה.
    אחד הדברים הקשים ביותר בתחום ההובלות הוא תמחור ההובלה. כל חברת הובלה תבקש מכם מחיר שונה, וכל אחת מהן תסביר לכם את המחיר שהיא קבעה בצורה שונה. למרות זאת אפשר לקבוע משתנים מסוימים על פיהם נקבע מחיר ההובלה. חשוב כמובן שאותם משתנים יהיו מוכרים לכם בטרם אתם חותמים על חוזה הובלה.
    כיום, כאשר גבולות נפתחים והעולם הופך לאט ליחידה כלכלית פתוחה לכל, רבים בוחרים באופציה של ירידה מהארץ,. אם לזמן מוגבל ואם לתמיד, על מנת לנסות את מזלם בעולם הגדול. על מנת להתחיל ברגל ימין עליהם לפנות לחברת   שילוח בינלאומי אשר תשלח את חפציהם האישיים מן הארץ אל ארצם החדשה.  
 

הובלת פסנתר | הובלות לפסנתרים | שינוע פסנתרים | פירוק פסנתרים | שילוח פסנתרים הובלת פסנתרים | חברת הובלות לפסנתרים

 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.