כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים לשירותי הובלות.
חסכון של 30-50% במחירים בתקופת הקיץ !

 
 

הובלות – הכנה נכונה תקל על התהליך

במהלך חיינו אנו עוברים לפעמים מדירה לדירה, מעבירים עסק ממקום למקום או להיכנס למשרד חדש. תהליכים אלה מלווים תמיד בהעברת מטלטלין ממקום אחד לאחר. כדי שתהליך זה יצליח במקסימום היעילות עלינו להכינו מראש. הכנה נכונה תשמור על החפצים שלנו, ותאפשר לעבור את התהליך בלא קשיים מיוחדים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להובלות - דירות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
אחד הפרמטרים המשפיעים על מחיר ההובלה הוא תקופת ההובלה: בקיץ, למשל, אנשים מרבים לעבור דירה (עקב חופשת מוסדות הלימוד בעיקר). דבר זה מייקר את ההובלה. אם יש באפשרותנו לעבור שלא ב"עונה"- עדיף.
 
עלינו לבחור חברת הובלה אמינה כדי שתטפל בחפצינו. רצוי שתהיה חברה גדולה ומוכרת. בקשו מהחברה תעודת עוסק מורשה, כדי להיות בטוחים שזוהי אכן חברה מקצועית.חברת ההובלות צריכה להיות מצוידת במשאיות גדולות דיין ואיכותיות, אם יש צורך- גם במנוף.
 
יש לוודא שיש לחברת ההובלות אשר בחרתם להעביר בה את חפציכם ביטוח תכולה על החפצים שהיא מובילה. כשאתם מבררים נקודה זאת אל תסמכו על אישור המוביל אלא בדקו את פוליסת הביטוח שלו.
 
בדקו עם האנשים שהעבירו את חפציהם עם חברת ההובלה אותה אתם רוצים לשכור: האם המובילים עמדו בלוח הזמנים? האם לא פגעו בחפצים בזמן ההובלה- הטעינה והפריקה? הדרך הטובה ביותר לעמוד על טיב עבודת ההובלה היא לקבל המלצות מחברים ומכרים. אם תהיו מרוצים מחברת ההובלה אשר הובילה את חפציכם- המליצו עליה גם אתם בתורכם למכריכם אשר יזדקקו לה.
 
בררו את איכות עבודת פירוק והרכבת הרהיטים של חברת ההובלה: האם הרהיטים שפירקו והרכיבו מחדש לא ניזוקו? האם הם מורכבים נכון וחזקים? וודאו שיש לחברה עובדים מיומנים לטיפול בחפצי ערך מיוחדים כמו: יצירות אמנות, כלי נגינה או ריהוט עתיק.
 
בבקשכם הצעת מחיר מחברת ההובלה אל תשאירו מקום לספק: הגישו לחברה רשימה מפורטת ומעודכנת של התכולה שלכם, עם פירוט בנושא פירוק והרכבת ריהוט. קבלו את ההצעה בכתב. ככל שרשימת החפצים שלכם תהיה מפורטת ומדויקת תהיה גם הצעת המחיר נכונה, ולא תופתעו ביום ההובלה לגלות שעליכם להוסיף למוביל תשלום נוסף על זה שנקבע איתו. קבלו הצעת מחיר מפורטת בכתב, השוו מחירים והחליטו מי החברה המתאימה לצרכיכם.
 
הזמינו את ההובלה הראשונה של הבוקר, כך סביר להניח שהמובילים לא יתעכבו בגלל הובלה קודמת ויאחרו. הם גם יהיו רעננים יותר בשעות הבוקר. בקשו לדעת מראש את שם הנהג המוביל ואת מספר הטלפון שלו, כדי שיהיה לכם למי לפנות במקרה של עיכוב. בקשו גם מספר טלפון נוסף- של מי שסיכמתם איתו על ההובלה או של בעל החברה, למשל. זאת למקרה שאינכם משיגים את הנהג בטלפון ביום ההובלה.
 
השתדלו להכניס בחוזה ההובלה סעיף של פיצוי עבור איחור או תקלות בהובלה. לא תמיד ישנו סעיף כזה בחוזה הסטנדרטי.
 
אחרי שבדקתם, השוויתם והחלטתם מי חברת ההובלה העונה על צרכיכם סכמו בכתב את פרטי ההובלה ואת המחיר. החברה תדאג לספק לכם ארגזים והנחיות אריזה. אריזה עצמית תוזיל את מחיר ההובלה, אך אם תרצו תוכלו לבקש מהחברה לספק לכם גם את שירות האריזה- תמורת תשלום כמובן.
 
יום המעבר וההובלה הוא יום לא קל. אך יקל עליכם בהרבה אם תתכוננו אליו נכון.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.