כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך וקבל הצעה חינם.
מבצע החודש - שובר הנחה של 1500 ש"ח להסרת משקפיים בלייזר !

 
 

הסרת משקפיים - שאלות ותשובות

אנשים רבים גילו בשנים האחרונות את האופציה, לא להרכיב משקפיים עוד, זאת באמצעות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. טיפול זה הוא פשוט וקל, אך חשוב לקבל תשובות לשאלות שיש לכם, על מנת לעבור את הטיפול באופן רגוע, ובלי לחשוש.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת משקפיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
מי רשאי לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר
 
אך ורק רופא עיניים מומחה שמתמחה בניתוחים מסוג אלו . הרופא יכול לבצע ניתוח זה רק אחרי שהוא מבצע לכם בדיקות עיניים, מצלם את העין והקרנית, ואחרי שאתם עונים לו על שאלון רפואי .
 
כיצד מתבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר
 
הניתוח מתבצע בשלושה חלקים : החלק הראשון הוא הכנסת הנתונים שהרופא קיבל בבדיקות שערך לכם אל מחשב מכשיר הלייזר . נתונים אלו ישמשו אותו בעת הניתוח, וחשוב שיהיו מדויקים . בשלב השני תורדמו באזור העיניים בעזרת הרדמה מקומית . בשלב השלישי הרופא יפתח חלון קטן בקרנית העין בעזרת מכשיר הלייזר . כאשר הקרנית תהיה מולו הוא ילטש אותה ויעצב את קמירותה באופן שהיא תראה כמו עדשה של משקפיים, ללא הצורך בהרכבת משקפיים.
 
מי יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר
 
תשובה:75 אחוז מכלל מרכיבי המשקפיים, יכולים לעבור ניתוח זה. הניתוח לא יתבצע בנשים בהריון, נשים מניקות, אנשים שלוקחים תרופות באופן קבוע, או מי שראייתו השתנתה בשנה האחרונה.
 
האם הסרת משקפיים היא נצחית
 
כן, אך חשוב לזכור שמי שהיה לו מספר גבוה לפני הניתוח יאלץ להרכיב אותם גם אחרי הניתוח, בשעות הלילה.
 
מה תופעות הלוואי של הניתוח
 
ניתוח הסרת משקפיים הינו פשוט . לא ניתן לאבד עין או להתעוור כתוצאה ממנו . ניתן, עם זאת, לקבל עין יבשה (חסרת דמעות), ויש צורך בהחלמה במשך תקופה מסוימת בלי לאמץ את העין.
 
כמה זמן אורך ניתוח הסרת משקפיים וכמה זמן לוקח לחזור לשגרה
 
הניתוח אורך לא יותר משעה . חשוב לבוא עם מישהו שיסיע אתכם בחזרה הביתה, שכן לא תוכלו לנהוג מיד אחרי הניתוח . אחרי הניתוח תשהו קצת בחדר התאוששות, ותשוחררו הביתה עוד באותו יום . לשגרה תוכלו לחזור כבר למחרת, אך המשיכו לטפטף טיפות עיניים במשך מספר ימים וחשוב לשמור שהעין לא תיפגע.
 
מתי מתקבלות התוצאות ואיזו ראייה נקבל אחרי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר
 
תוך ימים תחושו בשינוי בראייה . רופאים נוטים לראות את התוצאות הסופיות של ניתוח הסרת משקפיים אחרי חצי שנה . ניתוח הסרת משקפיים בלייזר יעניק לכם את הראיה שהייתה לכם בעת שהרכבתם משקפיים, ללא הצורך להרכיב אותם . כל אחד יקבל את הראייה האופטימאלית שלו, כל אחד לפי טיב העין שלו .
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.