כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום מתיחת בטן.

 
 
         
 
 
 
 
 

מתיחת בטן



ניתוח מתיחת בטן נועד לפתור בעיות של התרופפות עור הבטן ועודף עור שומני בשיפולי הבטן, כמו כן סימני מתיחה שלאחר לידה  כתוצאה מירידה חדה במשקל עקב הריון או ניתוח הרזייה.

מיפרייס ריכזה עבורכם מספר מומחים לניתוחי מתיחת בטן אשר ישמחו לספק לכם הצעות שונות ומגוונות לטיפול או ניתוח.
מלאו את הטופס, ותנו למומחים שלנו לחזור אלייכם עם הצעות שונות לניתוחי מתיחת בטן ללא התחייבות.



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למתיחת בטן
הוסף הערות
הוסף הערות
 
         
 
 
מאמרים בתחום
  • לא פעם חשות נשים לא נוח עם גופן ומבקשות לשפר את מראהו בעזרת ניתוחים פלסטיים . אחד הניתוחים המקובלים לשיפור המראה הוא הגדלת חזה. מה שפעם נחשב לדבר שלא מדברים עליו, נחשב כיום לדבר אופנתי מאוד.    
     
    בשנים האחרונות מחליטים אנשים רבים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ישנם מכונים רבים ומצליחים אשר מבצעים ניתוחים אלו בעזרת מומחים בתחום העיניים. לכן חשוב להבין איזה טיפול עוברים, לשם מה עוברים אותו ומי יכול לעבור אותו.
    לא מעט אנשים סובלים מהעובדה שהם נאלצים להרכיב משקפיים או עדשות מגע. הדבר מפריע להם מבחינה אסתטית, הם חוששים לעסוק בספורט, ובעיקר נאלצים לבדוק מדי כמה זמן שמא גדל מספר המשקפיים שלהם ויש צורך להחליף משקפיים או עדשות.
     
    בשנים האחרונות, מצאו אנשים רבים את התרופה להזדקנות: הזרקת בוטוקס. הזרקת בוטוקס לקמטים, עוזר להעלים אותם ולהפוך את הפנים לצעירות ורעננות, ללא מראה השתקפות הפנים כפי שהן נראות אחר ניתוח מתיחת פנים.
    כאשר אנו פוגשים חבר אין דבר יותר משמח מלראות אותו מחייך, ואם חיוך, אז למה לא בשיניים לבנות? לשם כך עושים הלבנת שיניים.
     
    כל אחד מאיתנו נאלץ, לצערנו הרב,  ללכת לרופא השיניים ולעבור טיפול לפחות פעם בשנה. טיפול זה כרוך באי נעימויות, פחדים וחרדות, וגורם לנו כאב רב. לכן חשוב מאוד שנפנה אל מקומות בהם הרופאים מקצועיים, אדיבים, נחמדים, מקום עליו אנחנו סומכים שיבצע את הטיפול בצורה המקצועית והנוחה ביותר עבורנו. כיום ישנן מרפאות רבות המשתמשות בשיטות פחות כואבות והרבה יותר נוחות לטיפול בשיניים. מדובר בטיפול שיניים בעזרת לייזר.
    אנשים רבים סובלים מתפקוד לקוי של השיניים, ובעיות אסתטיקה בפה. לכן שיקום הפה הוא הפיתרון עבורם. שיקום הפה יכול לשחזר את השיניים, לטפל בסגרים, ולמנוע שחיקה של השיניים או להשלים חסרים בשיניים.
     
    בין 80 ל—90 אחוזים מאיתנו סובלים, סבלו או יסבלו מאקנה ("חזזית" בעברית יפה), הופעת פצעונים מטרידים על הפנים, החזה או הגב יכולה להופיע בטווח גילאים גדול (9-40) אבל אופיינית ביותר בגיל ההתבגרות. במקרים חמורים האקנה יכולה לגרום לביטחון עצמי נמוך ואף לצלקות המהוות מזכרת לא נעימה מתקופה קשה. על הגורמים לתופעה טורדנית זו, דרכי הטיפול ומידת ההחלמה בשורות הבאות
    אחת הבעיות של תחום הסרת השיער היא ציפיות מטופלים. המטופלים אשר סובלים משיער עודף וגס מצפים שטיפול הסרת השיער יהפוך אותם חלקים בבת אחת ולתמיד. אך המציאות הינה שונה, ואם הרופאים לא יסבירו להם זאת הם עלולים להרגיש מרומים ומאוכזבים.
     
    הבוטוקס הוא חומר חדש יחסית: הוא נכנס לשימוש רק בשנות ה-70. בכמויות קטנות הוא שימש להרפיית שרירים, אולם היום הוא משמש בתעשיית היופי למילוי קמטים והחלקתם ולעיצוב מראה הפנים, וזאת- ללא התערבות כירורגית.
  • אחת השאלות הגדולות בתחום הסרת השיער בלייזר היא האם אכן מדובר בהסרת שיער לצמיתות או שמא השיער ימשיך לצמוח גם אחרי שנסיר אותו?
     
    אנשים רבים שמרכיבים משקפיים חשים אי נוחות איתם, הן בגלל העובדה שעליהם להרכיב אותם כל הזמן והן בגלל הצורך לשנות את המספר שלהם מדי תקופה . לכן רבים עוברים כיום ניתוח הסרת משקפיים . חשוב לדעת מהו התהליך שמדובר בו, היכן יש לעבור אותו ומי יכול לעבור אותו.
    מה אנחנו בסך הכל רוצים לקבל כאשר אנו קמים בבוקר? כאשר אנו יוצאים מן הבית ופוגשים את השכן ? או כאשר אנו מגיעים אל המשרד או פוגשים חברים ? פידבק חיובי, הקשבה, חיבוק חם, אבל אנחנו מוכנים להסתפק בחיוך . כי אחרי הכל חיוך אומר לעיתים הרבה יותר ממה שאומרות מילים .
     
    מה שנדרש כדי שטיפול השתלת שיניים יצליח הוא תוכנית עבודה ברורה, עקבית, אשר עומדת בזמנים. תוכנית העבודה היא הבסיס לטיפול מוצלח. בלעדיה אי אפשר לבצע את הטיפול, ובוודאי שלא ניתן להגיע אל התוצאות המיוחלות. לכן על הרופא המטפל לערוך תוכנית ברורה, שכל מי שמעורב בה יידע בדיוק מתי הוא נכנס אליה ומה קודם למה.
    ניתוחים וטיפולים פלסטיים רבים מובילים בסופו של דבר אל בתי המשפט. כיצד? מטופלים רבים חשים שהטיפול שנעשה בהם הוא רשלני, שנגרם להם נזק רב כתוצאה ממנו, ושמה שהובטח להם לא קוים. כמובן שהכול שאלה של נקודת מבט, שאלה משפטית ומקצועית בתחום הרפואה. בכל מקרה, ישנן דרכים שהרופאים יכולים לנקוט בהן כדי להימנע מלהגיע לבית המשפט. המטופלים, לעומת זאת, צריכים לדעת מתי זכותם לפנות לערכאות.
     
    אנשים בגילאים שונים סובלים מבעיות עור על פניהם, פצעים אשר מפריעים להם וגורמים להם אי נוחות. פצעים אלו נקראים אקנה, והם ניתנים לטיפול פשוט וקל.
    לא פעם אתה פוגש אדם אשר הכרת במשך תקופה מסוימת בחייך, ומשהו בו נראה לך שונה, מוזר. הוא לא רזה ולא שינה את תסרוקתו. כל מה שהוא עשה הוא ניתוח הסרת משקפיים. ניתוח פשוט האורך שעה, אשר משנה לגמרי את מראה פניו מבחינתך. מבחינתו- ניתוח פשוט זה עושה הרבה יותר.
     
    כמה פעמים הלכתם הליכה קלה והרגשתם שאתם "נוזלים"? כמה פעמים ישבתם בבית, ואחרי כמה דקות החל גופכם להזיע באופן בלתי מוסבר? אם תופעות אלה קורות לכם לעיתים קרובות-  כנראה שגם אתם סובלים מהזעת יתר. הזעת יתר היא תופעה שלא מעט אנשים נאלצים להתמודד איתה. היא תופעה לא נעימה, אך בימנו קל ופשוט מאוד להתמודד איתה.
    כאשר אנו חוזרים הביתה אחרי יום שלם בחוץ אנו מגלים לא פעם שפנינו משתנים. הם הופכים כהים יותר, מצולקים יותר ומקומטים יותר. רבים חושבים שמדובר אך ורק בתהליך טבעי של הזדקנות העור. אך למעשה העור מושפע מדברים רבים אשר גורמים לו להיראות כך.
    אחת השאלות הנשאלות לא פעם כאשר עוסקים בקורסי קוסמטיקה ואיפור היא האם הנרשמות אליהם עושות זאת מתוך רצון להיכנס למקצוע הקוסמטיקה והאיפור או לשם תחביב בלבד. אומנם יתכן מאוד שתהיה חפיפה בין השניים, ויהיו מי שיירשמו אל הקורס מתוך רצון להכיר את התחום לשם תחביב, ויבחרו בסוף לעבוד בו, או להיפך. 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.