כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום בוטוקס .
השווה בין הדילים החמים בשוק וחסוך בין 60%-35% בעלות טיפול בוטוקס !

 
 

להיראות צעיר יותר

בשנים האחרונות, מצאו אנשים רבים את התרופה להזדקנות: הזרקת בוטוקס.
הזרקת בוטוקס לקמטים, עוזר להעלים אותם ולהפוך את הפנים לצעירות ורעננות, ללא מראה השתקפות הפנים כפי שהן נראות אחר ניתוח מתיחת פנים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבוטוקס והזרקות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
הבוטוקס הוא חלבון טבעי ומטוהר, המופק במעבדות לחומר המשמש בטיפולים רפואיים. חומר זה נכנס לשימוש בשנות השבעים ביותר מ-70 מדינות, ונמצא מתאים לטיפול בקמטי הבעה.
 
קמטי הבעה הינם קמטים הנוצרים במשך השנים כתוצאה מפעולות חוזרות ונשנות כגון: הבעות זעם, ריכוז, מחשבה. קמטים אלה מאונכים לשריר, וכאשר השריר נחלש או מפסיק לפעול הקמט לא נעלם. לכן מטרת הבוטוקס הוא לחסום את שחרור החומר העובר בין העצבים לשריר, כך השריר אינו מתכווץ, ועובר למצב הרפיה .
 
הטיפול בבוטוקס מאפשר הפחתת או העלמת קמטים ללא צורך בניתוח. הוא יוצר תוצאות נהדרות בטיפול קל ובאופן מיידי.
 
הטיפול מתחיל בפגישה בין המטופל לרופא מומחה, הבודק את הקמטים, אופיים ומיקומם, גודל השרירים וצורת הפעלתם. חשוב לבצע את הבדיקה בטרם הטיפול, על מנת שנוכל לדעת כמה בוטוקס יש להזריק והיכן. לאחר הבדיקה, מסמנים את המקומות בהם תתבצע ההזרקה.
הרופא מזריק את החומר, ובמשך כעשר דקות הוא מעצב את החומר בידיו באזור המוזרק. כך נוצר המראה הרצוי. החומר אינו מתמוסס, מתפוגג או משנה צורה, אך חשוב לדעת שהקמטים עלולים לחזור בגלל שהרקמות ימשיכו להזדקן. לכן יש צורך לחזור על הטיפול בכל חצי שנה.
הטיפול עצמו נמשך עשר דקות, ללא הרדמה, וללא צורך בהתאוששות. ניתן לחזור לפעילות יום יומית באופן מיידי.
 
הבוטוקס מתאים לאזורי העיניים, בין הגבות, סביב הפה, הצוואר או ליד הלסת התחתונה.
התוצאות ייראו תוך ימים ספורים. העור יהיה חלק ומתוח, ללא קמטים.
 
תופעות הלוואי של הטיפול יכולות להיות רגישויות מקומיות, נפיחות או אדמומיות שייעלמו אחרי מספר ימים. לא פעם מרגישים אחרי הטיפול עקצוץ קל באזור, תופעה הנמשכת שעה-שעתיים.
 
הטיפול אינו מומלץ לילדים, נשים בהריון, נשים מניקות ובעלי שרירים חלשים.
 
הבוטוקס הינו טיפול המשמש פלסטיקאים רבים ומאפשר טיפול קל בקמטים הפנים. הוא עוזר לתת לפנים מראה צעיר יותר, ורענן יותר. הוא עדיף על השיטה הישנה של הצערת הפנים- ניתוח מתיחת פנים, מאחר ובניתוח זה קיים סיכון לשיתוק, עלולות להיווצר צלקות, ואם מדובר בניתוח סביב העיניים- עלולה להיווצר עין לא סימטרית.
 
טיפול בבוטוקס הוא פופולארי כיום, בגלל היכולת של חומר זה לתת תוצאות טובות, האפשרות של רופאים לעבוד איתו בפשטות וקלות, ובגלל העובדה שהטיפול בו הוא קל וקצר.
לכן מי שעוניין שלא יראו עליו את סימני השנים יכול בעזרת להיראות צעיר יותר וחלק יותר בעזרת הבוטוקס.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.