כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך וקבל הצעה חינם.
מבצע החודש - שובר הנחה של 1500 ש"ח להסרת משקפיים בלייזר !

 
 

הסרת משקפיים בלייזר

בשנים האחרונות מחליטים אנשים רבים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ישנם מכונים רבים ומצליחים אשר מבצעים ניתוחים אלו בעזרת מומחים בתחום העיניים. לכן חשוב להבין איזה טיפול עוברים, לשם מה עוברים אותו ומי יכול לעבור אותו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת משקפיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
לפני שאנו מגיעים לטיפול הסרת משקפיים בלייזר , מומלץ לבדוק היכן לעבור ניתוח כזה. יש לשמוע המלצות מאנשים, לבדוק מכונים שונים, לבקש הסברים מהרופאים על הטיפול, תופעות הלוואי שלו, ועל תקופת ההחלמה. חשוב שתרגישו נוח עם ההחלטה שלכם לעבור ניתוח כזה במכון בו החלטתם לעבור אותו.
 
כיצד תדעו האם אתם יכולים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ? ניתוח כזה יעזור למי שמרגיש לא נוח במשקפיים או בעדשות מגע, למי שסובל מקוצר רואי בכל הדרגות, רוחק רואי במצב בינוני , או צילינדר בכול הדרגות. חשוב לציין שנשים בהריון, נשים שמניקות, חולי סכרת, מי שראייתו השתנתה בשנה האחרונה, או אנשים שמקבלים תרופות שיכולות להשפיע על תהליך ההחלמה, למשל על מערכות חיסוניות בגוף, אינם יכולים לעבור ניתוח זה, ולכן מומלץ להתייעץ עם הרופא לפני הניתוח.
 
השלב הראשון בטיפול הסרת משקפיים בלייזר הוא שלב הקבלה וההתאמה. בשלב זה מתבצעת בדיקה  הקובעת באם המטופל אכן מתאים לניתוח. ראשית ממולא שאלון על מצבו הרפואי של המטופל, לאחר מכן מתבצעות סריקות וצילומים של העין, בדיקות של אופטומטריסט שמודד את איכות וחדות הראייה, ולבסוף רופא שבודק את התוצאות של השאלון והצילומים, ואת עיני המטופל. הטיפול יכלול בדיקה של הקרנית והאישון. בסוף הבדיקה יסביר הרופא את כל התהליך, הסיכונים ותופעות הלוואי האפשריות. במידה ותימצאו מתאימים ייקבע לכם מועד לניתוח.
 
מהו ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ? מטרת הניתוח הוא ליטוש הקרנית בעזרת אנרגית אור של לייזר, שיוצרת בתוכה צורת עדשה, שמחליפה למעשה את עדשות המגע או עדשת המשקפיים שהרכבתם. בכך, למעשה, מתקבלת אותה איכות ראייה ללא הצורך להרכיב את המשקפיים או את העדשה.
 
קרן הלייזר היא באורך גל המסוגל לפרק את רקמת הקרנית ללא כאב או תחושה. מכיוון שהקרן אינה יוצרת חום לא נוצרת כוויה או צלקת. אין לחשוש מפגיעה בעדשות העין או הרשתית, שכן הלייזר פועל רק בשכבה העליונה של העין. כמו כן אין לחשוש מהורדת חלק גדול יותר של הקרנית, כי הלייזר פועל על פי נתונים שהמנתח מזין אל תוך המכשיר בטרם תחילת הניתוח. מדובר בנתוני מספר המשקפיים, כולל הצילינדר שהוא מעוניין להוריד.
 
מה הן תופעות הלוואי האפשריות כתוצאה מניתוח הסרת משקפיים בלייזר ? חשוב יש להדגיש שאין אפשרות להתעוור או לאבד עין כתוצאה ממנו. אחוז הסיבוכים בניתוחים כאלה הוא מהנמוכים שבניתוחי הכירורגיה. יתכן מצב של "עין יבשה" בגלל פגיעה של הלייזר בכמות הדמעות של העין. כתוצאה מאבק, רגישות לחומרים מסוימים, או ישיבה ממושכת מול מחשב או במזגן, תיווצר "עין יבשה". במקרה כזה יש להמשיך לקחת טיפות עיניים למשך תקופה. כמו בכל ניתוח, אבחון לא נכון יכול להביא לסיבוכים, לכן חשוב לבדוק באיזה מכון עוברים את הניתוח. בעלי מספר משקפיים גבוה יכולים לצפות לתקופה החלמה ארוכה יותר מאשר בעלי מספר נמוך, ויתכן מצב שבו הם יצטרכו להמשיך להרכיב משקפיים בזמן נהיגת לילה.
 
השיפור בראייה מתבטא אחרי  שעות או ימים אחרי שהוא מסתיים, והתוצאה סופית צפויה כחודש לאחר הניתוח. רופאים סבורים בדרך כלל שאת התוצאה הסופית של ניתוח כזה אפשר לאמוד כחצי שנה אחרי שהוא נערך. המטופל יכול לצפות לשיפור הראייה למרחק, ללא משקפיים או עדשות מגע, ולתפקוד יום יומי נוח ללא הצורך להרכיב משקפיים או עדשות. אך על המטופל לדעת שהוא לא בהכרח ייהנה מראיית 6:6, שכן כל עין רואה במצב אופטימאלי באופן שונה.
 
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מומלץ למי שלא מרגיש נוח עם משקפיים או עדשות מגע, מתקשה לתפקד איתם בחיי היום-יום, רואה בהם דבר לא אסתטי או מרגיש שהן מפריעות לו לקיים פעילות ספורטיבית.
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.