כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הרמת חזה.
חסכון של עד 30% במחיר ניתוח הרמת חזה !

 
 

הרמת חזה – נחוץ ביטחון עצמי כדי לבצע ניתוח פלסטי

אחד הגורמים החשובים ביותר התורמים להחלטתנו על ביצוע ניתוח פלסטי הוא הביטחון העצמי שלנו. זהו גורם המשפיע על הרצון שלנו לבצע את הניתוח, וכן על יכולתנו לעבור אותו בשלום. ביטחון עצמי הוא הגורם אשר מאפשר לנו להאמין שאנו יכולים לעבור כל דבר בלי חשש, ובאמונה שלמה שאכן "יצליח לנו". במקרה של ניתוחים פלסטיים- יש צורך בביטחון עצמי כדי שנרצה בניתוח, וכדי שנאמין שאנחנו יכולים לעבור אותו. נשמע מסובך? למעשה- לא כל כך.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להרמת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
ביטחון עצמי הוא תכונה מולדת ונרכשת כאחת. יש אנשים שנולדים עם עודף ביטחון עצמי- אלה מאמינים שלא משנה מה יעשו בחיים- תמיד יצליחו. הם בעלי אמונה גדולה בעצמם, אמונה  שייתכן שהיא נובעת מהכרת התכונות והיכולות שלהם, אך גם, ובעיקר, מתוך חינוך שההורים העניקו להם, חינוך אשר לימד אותם להאמין בעצמם, להיות אופטימיים תמיד ולדעת שאם ינסו דברים- גם יצליחו בהם בסופו של דבר.
 
אחרים צריכים לרכוש תכונה זו. הם מתחילים כחסרי ביטחון, אך ברגע שהם מגלים שאין הדבר מסובך, ומה שעומד בפניהם איננו מכשול גדול, כזה אשר אמור להפריע להם- הם מתחילים להאמין בעצמם, וכך מתפתח הביטחון העצמי שלהם. לא פעם מדובר בביטחון נקודתי, ולעיתים קרובות הוא אף גורם להם להאמין ביכולתם לעמוד בכל דבר אליו הם ניגשים.
 
כיצד כל זה קשור לניתוחים פלסטיים? ניקח לדוגמא אישה הנאלצת לעבור ניתוח הרמת חזה, ניתוח אשר סיבתו היא שהחזה של אותה אישה הפך נפול עם השנים, והיא חשה צורך לבצע בו תיקון אשר ירים אותו חזרה, ויחזיר אותו למצב בו היה בטרם חל בו השינוי הבלתי נעים.
 
מיחד- כדי לשקול ניתוח הרי הייתה צריכה לחוש תחושת חוסר ביטחון, ביישנות או תחושה לא נעימה בסביבה, שכן יש פגם בגופה אשר מפריעה לה לחוש תחושת ביטחון עם אנשים, מפריע לה להתחבר אליהם וגורם לה לחוש לא רצויה או בודדה. כדי לרצות את הניתוח צריך להבין שיש משהו שדרוש תיקון, ולא פעם זה נובע מאותה תחושה- שבלעדי תיקון זה המראה שלנו מפריע לנו להשיג דברים לעומת האחרים.
 
מאידך- כדי לעבור ניתוח הרמת חזה או כל ניתוח פלסטי אחר צריך ביטחון עצמי גבוה, ואמונה שניתן לעבור ניתוח כזה בקלות, שנוכל להתאושש ממנו בלי בעיה, ובעיקר- שהניתוח יצליח כי כל דבר הוא בר תיקון. גם פגם בגופנו. לכן, כאשר אותה אישה מחליטה לעבור ניתוח הרמת חזה היא צריכה את הביטחון שזהו תהליך אפשרי, שהיא לא פוחדת ושהניתוח יעבור בשלום. בדרך כלל, כאשר באים עם תחושות כאלה עושים את העבודה קלה יותר לרופאים, ואז כל מה שנותר זה אכן להוכיח שאין מדובר בניתוח מסובך, ושהתוצאות יכולות להיות טובות ויפות. זה, כמובן, איננו תלוי באישה, אך בלי שתנסה את הניתוח לעולם לא תדע מה יכלו להיות תוצאותיו. זהו ביטחון עצמי.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.