כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד
בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות בתחום ההשתלות שיניים.
חסכו בין 20-30% ממחירי השתלות שיניים בשוק ! 

 
 

טיפול שיניים בלייזר- קל יותר

כל אחד מאיתנו נאלץ, לצערנו הרב,  ללכת לרופא השיניים ולעבור טיפול לפחות פעם בשנה.
טיפול זה כרוך באי נעימויות, פחדים וחרדות, וגורם לנו כאב רב. לכן חשוב מאוד שנפנה אל מקומות בהם הרופאים מקצועיים, אדיבים, נחמדים, מקום עליו אנחנו סומכים שיבצע את הטיפול בצורה המקצועית והנוחה ביותר עבורנו. כיום ישנן מרפאות רבות המשתמשות בשיטות פחות כואבות והרבה יותר נוחות לטיפול בשיניים. מדובר בטיפול שיניים בעזרת לייזר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשתלות שיניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
כיצד פועלת שיטה זאת? הלייזר הינו קרן אור המופעלת, בגלים שונים באופן מבוקר על ידי הרופא, על נקודת הטיפול בדיוק מירבי, כך שהאזור כולו לא נחשף לזיהום. בעת הטיפול יוצא בצמוד לקרן הלייזר תרסיס מים ואוויר, שתפקידו לצנן את השן. כך שאין סכנה שהחום יפגע בשן.
חשוב לציין שללייזר אין קרינה.
 
כיום ניתן לעשות טיפולי שיניים שונים בעזרת הלייזר. טיפול בסתימות, כאשר הלייזר מאפשר שלא יהיה מגע בין המכשיר לשן, ולא יהיה צורך בהרדמה. ניתן לטפל בעששת בלי להגדיל את החור, ולבצע סתימה רגילה במקום טיפול שורש בעת עששת עמוקה. הלייזר מאפשר טיפולי חניכיים כאשר החיתוך מתבצע בעזרת הלייזר ולא בעזרת סכין, מה שמונע את הצורך בתפרים, ומפחית את הנפיחות והבצקת שאחרי הניתוח. כמו כן הוא מאפשר ניקוי כיסים וריפוי דלקות, ללא כאב, זיהומים, דימומים ונפיחויות, ולרוב ללא זריקות הרדמה. בעזרת הלייזר מתבצעים הלבנת שיניים, טיפולי שורש, עצירת דימומים לאחר עקירות שיניים וחשיפת שתלים ללא צורך בניתוח. למעשה בעזרת הלייזר, ניתן לעבור טיפולי שיניים ללא מקדחות החודרות אל אזור השן, ופוחת הצורך בהרדמה ובשימוש באנטיביוטיקה אחרי הטיפול. האופן בו הלייזר עובד, באזור מינימליסטי, עוזר להשתלט על דימומים, מונע זיהום, ומאפשר לרופא שדה ראייה מקסימאלי.
 
טיפול לייזר מתאים לכל הגילאים, ובמיוחד עוזר לילדים אשר מפחדים מטיפולי שיניים, ולגיל הזהב, שכן מערכות החיסון שלהם פחות חזקות מאלו של הצעירים מהם. מכיוון שהטיפול בלייזר סטרילי מאוד, הרי שהם אינם נחשפים לזיהומים.
 
כיצד מתבצע הטיפול במרפאה או במכון? בתחילה מתקיימת פגישת ייעוץ עם הרופא, הוא מבצע מספר צילומי רנטגן של השיניים, עושה מספר בדיקות על מנת לדעת במה יש לטפל, ולאחר מכן קובע תוכנית טיפול עבור המטופל.
 
חשוב לציין שאומנם הטיפול בלייזר בטוח וטוב, אך חשוב מאוד מי המטפל. לכן יש לבחון האם המקום בו אתם בוחרים לטפל שיניים שלכם, הוא מקצועי, נקי, האם הרופאים שבהם בחרתם לטיפול הינם רופאים מומחים, מקצועיים, עדינים. חשוב לשאול את הרופאים כל שאלה שמציקה לכם לגבי הטיפול על מנת להפיג את החששות שלכם. חשוב מאוד שגם אחרי תום הטיפול תמשיכו לקיים ביקורות שנתיות אצל הרופא, על מנת לדעת האם אתם זקוקים לטיפול נוסף או לא.
 
טיפולי שיניים גורמים לאנשים חרדות ופחדים, לכן מומלץ לעשות הכול על מנת להקל על הטיפול, ועליכם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.