כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

קורס קוסמטיקה ואיפור
מבצע 2012- קורס לקוסמטיקה רפואית +
 מכון קוסמטי מושלם במתנה !

 
 

קורס איפור – מה לומדים?

פנים מושלמים? קשה למצוא תופעה כזאת. גם בפנים היפים ביותר קיימת פה ושם דיספרופורציה, פצעון קטן או פגם קטן אחר. איפור נכון יעלים את הפגמים בפנים, "יסדר" את הפרופורציות ויבליט את התווים היפים יותר בהם. לכן אין כמעט בנמצא אישה אשר אינה מתאפרת החל מגיל מסוים. אך ה"חכמה" היא לדעת להתאפר נכון. את זאת לומדים בקורס האיפור.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס קוסמטיקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
בתי ספר לאיפור מעבירים סוגים שונים של קורסים, החל מקורס בן כמה שיעורים אשר ינחה אותך איך להתאפר, מה מתאים לך יותר ומה פחות, קורס איפור בו את לומדת אחת מול אחד ובסיומו יודעת איך לאפר את עצמך, ועד לקורסים של איפור מקצועי אשר בוגריהם יכולים לעבוד בתחום תצוגות האופנה, הטלוויזיה, התיאטרון והקולנוע.
 
לאיפור סודות ופטנטים משלו: איפור בוקר לא יהיה דומה לאיפור ערב, איפור קיץ לא יהיה דומה לאיפור חורף, איפור לאירוע לא יהיה דומה לאיפור ערב רגיל, ואיפור בעלות האירוע לא יהיה דומה לאיפור האורחות האחרות.
 
חלקם של השיעורים יהיה תיאורטי: על התלמידים בקורס האיפור להכיר סוגי עור ואת התכשירים המתאימים לכל אחד מהם. הוא צריך להכיר את חמרי הבסיס לאיפור, ללמוד על מבנה הפנים ולדעת איך להתגבר בעזרת האיפור על בעיות כמו: אף רחב, עיניים מרוחקות וכו'.
 
רובם של השיעורים יהיו תיאורטיים ומעשיים גם יחד: הם ילמדו את התלמידים איזה איפור יתאים לבוקר ואיזה לערב, איך לאפר לאירוע ואיפור כלות.
 
שיעורים מיוחדים ייוחדו לאיפור מבוגרים: עור מבוגר הוא מקומט יותר, לעיתים קרובות בעל פגמים וכתמי פיגמנטציה. הוא זקוק לאיפור שונה מאשר עורו של אדם צעיר. גם אופי האיפור יהיה שונה בהתאם לגיל, וגם בנושא איפור המבוגרים יושם הדגש על איפור חורף ואיפור קיץ, איפור יום ואיפור לילה, איפור לאירועים וכו'.
 
יילמדו תחומי האיפור לדוגמנות, התיאטרון והקולנוע, והם יכללו שיעורים תיאורטיים ומעשיים של אפקטים מיוחדים כמו: הזקנה, יצירת "כוויות", פצעים וכדומה. יילמדו טכניקות של ציור על הפנים ועל הגוף, איפור יצירתי ואיפור לצילומים.
 
בתי ספר רציניים יעזרו לבוגריהם לשווק את עצמם על ידי יצירת תיק עבודות שלהם ופרסומו בעולם האיפור. הם ילמדו את תלמידיהם לעבוד עם לקוחות וליצור קשרים בעולם האיפור המקצועי.
 
האיפור הוא אמנות. זהו תחום יצירתי המאפשר ללומדים אותו לבטא את נטיותיהם האמנותיות לא פחות מאשר בכל תחום אמנות אחר- ציור או פיסול. בית ספר רציני יקדם את תלמידיו הכישרוניים במיוחד, ויוכל לדחוף אותם להישגים ולעבודה בתחום בו הם מוכשרים.  בוגרים לא מעטים כאלה ישולבו מיד בתום הקורס בעבודה בערוצי הטלוויזיה, בסוכנויות הדוגמנות ובסלוני הכלות.
 
לכן, אם רצונכם ללמוד איפור לא רק כדי להתאפר בעצמכן אלא כדי לעסוק במקצוע האיפור ממש- יש לערוך חקר שווקים מקיף ורציני ולבחור קורס איפור אשר יוכל להעניק לכם אפשרויות קידום בעתיד. השוו את נתוני הקורסים, את המוניטין של בית הספר, את התעודות שהוא מעניק וגם...כמה זה יעלה לכם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.