כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום בוטוקס .
השווה בין הדילים החמים בשוק וחסוך בין 60%-35% בעלות טיפול בוטוקס !

 
 

המדריך לבוטוקס

כל אחד יודע שאם הוא רוצה עור צעיר ורענן עליו לפנות לטיפול   Botox. טיפול זה ירכך את עורו, ימלא את קמטיו ויעניק לו מראה פנים חלק ורענן כפי שהיה לו כאשר היה צעיר .
טיפולי בוטוקס מאפשרים באופן מהיר ופשוט להחזיר לעצמנו את הרעננות ואת התחושה כאילו לא היו לנו קמטים מעולם .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבוטוקס והזרקות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
ב-10 דקות תפטרו מקמטים של 20 שנה
 
כיצד מתבצע טיפול בוטוקס ? נקבעת פגישה אצל רופא עור, רופא העור בודק את הקמטים שעל הפנים . הטיפול יכול להתבצע אך ורק על קמטי הבעה . מדובר בקמטים הנמצאים סביב העיניים, בין הגבות, ליד האף, סביב הפה, בצוואר או בלסת התחתונה . אלו קמטים שנחרשו על העור במהלך השנים, קמטים דינאמיים . הזרקתבוטוקס באה למלא את הקמטים וליצור עור חלק וישר .
 
רופא העור מזריק את החומר אחרי שהוא מרח משחת אל-חוש שמטרתה להרדים את האזור . לאחר הזרקת Botoxאל העור במנות קצובות הרופא מעסה את העור בו בוצעה ההזרקה, ובכך מאפשר לחומר להתעצב בתוך העור . החומר איננו משנה צורה או מתמוסס, אלא ממלא את העור ומקבל את צורתו .
 
הטיפול נמשך מספר דקות  וניתן לחזור עליו בכל פעם שהעור מגלה קמטים חדשים . הטיפול איננו דורש תהליך התאוששות וניתן לחזור לשגרה באופן מיידי . הטיפול מבוצע ללא הרדמה, ולכן לא מצריך התאוששות . טיפולבוטוקסאיננו נושא  עמו סיכונים, ותופעות הלוואי היחידות שלו הן רגישויות ואדמומיות באזור ההזרקה, אשר נעלמים כעבור מספר ימים .
 
"בוטוקס לשפתיים מלאות"
 
נשים רבות משתמשות בבוטוקס, לא רק לשם מילוי קמטים , אלא גם לשם  עיבוי שפתיים, זאת במידה והן חשות שהשפתיים שלהן רכות ונפולות מדי. Botox נחשב כיום לחומר הפופולארי ביותר לשם כך. נשים רבות מגיל שלושים ומעלה, אשר מעוניינות למלא את השפתיים שלהן, אינן חוששות לעשות זאת, בעזרת טיפול פשוט, אשר מתבצע אצל רופא עור במרפאה, ללא צורך בהכנות מיוחדות
 
מילוי שפתיים בעזרת Botox, נעשה באמצעות הזרקת החומר אל השפתיים, ועיסויו על ידי רופא העור עד אשר הוא מקבל את צורתן של השפתיים. לאחר הטיפול חשים נפיחות ורגישות באזור השפתיים, אך זה חולף כעבור מספר שעות, התוצאות של שפתיים מלאות נראות כבר לאחר הטיפול.
טיפולבוטוקס נחשב כיום לאחד מהטיפולים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר . גברים ונשים אשר מעוניינים להצעיר את עורם מבצעים טיפול בוטוקס כתחליף לטיפולים שהיו בעבר, אשר היו מסובכים יותר ובעלי סיכונים רבים יותר . אחד היתרונות של טיפולי Botox הוא העובדה שמדובר בטיפול מהיר, פשוט וקל, אך בכל זאת התוצאה שהוא נותן היא עצומה.
 
 
מילון מונחים:
בוטוקס - חלבון המופק מקלוסטרידיום בוטליום . החלבון מופק מחדש במעבדה והוא הופך לחומר גמיש המסוגל לשתק שרירים שיוצרים קמטים .
קמטים דינאמיים - אלו קמטים שנוצרים עם הזמן, קמטים שטחיים אשר נוצרים כתוצאה מהבעות פנים שאנו עושים במהלך השנים .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.