כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הסרת השיער שחי ומפשעות.

 
 

הסרת שיער בית השחי - הסרה בטוחה ונכונה

אחד המקומות הידועים שבו צומח שיער יתר אשר איננו נעים לעין הוא בית השחי. גם גברים וגם נשים סובלים מתופעה זו. ידיים מורמות, ופתאום... גוש שיער מבצבץ דרך שרוול החולצה.
אך בעוד גברים רבים מוכנים להתמודד עם שערם, הרי שנשים רבות בוחרות לבצע הסרת שיער בלייזר, ולהעניק לבית השחי מראה חלק.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת שיער בית שחי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
אומנם יש תרבויות בהן שיער נשי בבית השחי לא נתפס כדבר שונה או מיוחד. אך בתרבות המערבית בכלל, והישראלית בפרט, שיער בבית השחי אצל אישה נתפס כדבר לא אסתטי ולא נעים. לכן נשים דואגות להסיר אותו בדרכים שונות ומגוונות. חשוב כמובן לא רק לשמור על מקום נקי משיער, אלא גם שיהיה נקי ויריח טוב.
 
שיער בבית השחי יוצר לא נעים, ולפעמים גם ריח רע. הסיבה לכך היא שבלוטות הזיעה שבבית השחי מפיקות באזור זה זיעה אשר נשארת בשיער, ומדיפה ריח לא נעים. מה עוד, שלהבדיל מעור חלק, עור עם שיער סופג פחות טוב את הדאודורנט ששמים באזור זה.
 
הסרת שיער בבית השחי יכולה להתבצע בדרכים שונות. הדרך הנפוצה מכול היא, כמובן, בעזרת גילוח המקום על ידי מכשיר גילוח. בדרך, כלל בטרם מסירים את השיער בצורה זו יש לבצע גזירה של השיער, על מנת שהמכונה תוכל לקלוט את כל זיפי השיער בצורה טובה. לאחר ההסרה יש למרוח קרם לחות במקום, על מנת לרכך אותו.
 
דרך אחרת להסיר שיער מבית השחי הוא בעזרת אפילציה. בעזרת מחט חשמלית זו, אשר מסירה את השיער מן השורש, ניתן להסיר את השיער באזור בית השחי. חשוב לציין שהטיפול הזה יעיל ואיכותי במידה ואין הרבה שיער, שכן אם יש הרבה שיער באזור הטיפול הופך מסורבל, ארוך ולא נעים.
 
הדרך הטובה מכולם להסרת שיער בבית השחי, היא כמובן בעזרת מכשיר לייזר. מכשיר אשר שורף את שורשי השיער, ועל ידי כך מונע מן השיער לצמוח. מדובר בטיפול שנמשך מספר סבבים, לאורך תקופה של שבועות, זאת בהתאמה לסוג השיער, צבעו ועוביו. בדרך כלל נהוג לבצע טיפול זה בחורף, על מנת להגיע לקיץ כשבית השחי חלק משיער.
 
כמו באזורים אחרים של הגוף, גם בית השחי הוא אזור שחשוף בקיץ. ההליכות לים, לבריכה או אפילו הליכות שגרתיות עם גופייה או חולצה קצרה הופכות אזור זה לנראה לעין. לכן, בקיץ נשים נוהגות להסיר את שיער בית השחי שלהן בצורה תכופה יותר, בעזרת הסרה יעילה יותר, וכמובן כמה שיותר נעימה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.