כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך בטופס ושלחו בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מנתחים פלסטיים באזור לכם !
 וקבלו הצעות שיחסכו לכם 50%-30% בעלות הגדלת חזה

 
 

הגדלת חזה - מה הגיל להתחיל ניתוחים פלסטיים?

אחת השאלות הנשאלות לא פעם בתחום הניתוחים הפלסטיים היא האם ישנה הגבלת גיל לניתוחים אלו. שאלה זו נשאלת בעיקר בקרב נשים. שכן בעוד שאצל גברים ניתוחים פלסטיים מתקבלים באופן טבעי יותר, מה עוד שהם עוברים פחות ניתוחים פלסטיים מאשר נשים, הרי שאצל נשים שאלה זו הופכת מהותית יותר הן מסיבות בריאותית והן מסיבות חברתיות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להגדלת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
לא קשה לחשוב על שורה של ניתוחים פלסטיים שנשים יכולות לעבור: ניתוחי אף פשוטים, ניתוח הגדלת חזה או הרמת חזה, ניתוחי מתיחת פנים, שאיבת שומן או אפילו רק טיפולי בוטוקס, אשר אינם נחשבים לניתוחים פלסטיים ובכל זאת נכנסים אל תוך הקטגוריה של תיקון פלסטי, ומעלים את השאלה מתי אפשר להתחיל בהם.
 
אז מה הגיל הנכון לניתוח פלסטי? בטרם נדבר על השאלה החברתית, השאלה הבריאותית היא החשובה יותר. את רוב הניתוחים הפלסטיים מקובל לעבור אחרי גיל 18. אז הגוף מקבל את צורתו הסופית, והשינוי שמתבצע בעזרת הניתוח אינו פוגע בו. ישנם ניתוחים בודדים אשר יוצאים מכלל זה: ניתוחי אף, למשל, ניתן לבצע כבר מגיל 16, בעוד ניתוחי מתיחת פנים מתבצעים רק אחרי גיל 40. כמובן שהשאלה החשובה בכל ניתוח היא מה מידת הצורך בו.
 
כאשר ניגשים לשאלה החברתית מקבלים שלל תשובות: לא פעם תשמעו נשים מבוגרות אשר תוהות מדוע נשים צעירות מבצעות ניתוחי הגדלת חזה. לא פעם תישאל השאלה באופן רכילותי ולא נעים, משהו בנוסח "כעת היא עושה ניתוח הגדלת חזה, עוד מעט היא תצטרך לעשות ניתוח הרמת חזה". כמובן שאמירה זו ואחרות, אשר נאמרות כלפי נשים צעירות שעוברות ניתוחים פלסטיים, לא נאמרות רק מנקודת מבט דאגנית...
 
אמירות אלה ואחרות נאמרות מסיבות של קנאה כלפי אותן נשים צעירות אשר הופכות להיות מושא הערצתן של גברים מבוגרים. סיבה נוספת לאמירות אלו היא פער הדורות בגילאים. בעוד שבתקופה בה אותן נשים מבוגרות היו צעירות יותר לא היה מקובל לעבור ניתוחים פלסטיים, בוודאי לא הגדלת חזה, הרי כיום זה נהוג ומקובל, ולכן לא תמיד זה ברור לנשים המבוגרות יותר.
 
אך אמירות אלו נאמרות לא פעם גם כלפי נשים מבוגרות אשר בוחרות להיאבק בגילן בעזרת ניתוחים פלסטיים שונים: הגדלת חזה, הרמת חזה או מתיחת פנים. מותר להניח שניתוחים אלו לא מתקבלים בצורה יפה בקרב בנות גילן, אשר רואות בכך ניסיון נואש ואף עלוב להתחרות, בגילן, ביופיין באותן נשים צעירות שלא פעם תופסות את מקומן מבחינות רבות.
 
אז מתי הגיל הנכון לבצע ניתוח פלסטי? קשה להגדיר אותו. נשים צעירות יטענו שהדבר תלוי בצורך הנפשי או ברצון האישי להיראות יפה יותר, ולכך אין גיל קבוע. נשים מבוגרות יותר בוודאי יטענו שלעולם לא, או רק כאשר הגוף הופך להיות למעמסה אסתטית. מה שבטוח הוא שכל עוד הדבר נחוץ מבחינה בריאותית ואין מגבלות בריאותיות, הרי שאין גם מגבלות אחרות. זוהי רק שאלה של רצון ותועלת.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.