כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום מתיחת בטן.

 
 

מתיחת בטן - להישאר יפה אחרי הלידה

תקופת ההיריון משנה את גוף האישה. שינויים אלה משפיעים על גופה גם לאחר הלידה. לא פעם שינויים אלה משפיעים על האישה גם מבחינה נפשית. זאת מאחר ולא פעם קשה להיפטר מהם ולחזור אל המצב הקודם. לכן לא פלא שנשים רבות בוחרות לעבור מתיחת בטן אחרי הלידה, על מנת לחזור אל המראה שהיה להן בטרם החלה תקופת ההיריון.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למתיחת בטן
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
ניתוחים פלסטיים אינם כמובן רק מנת חלקן של נשים אחרי לידה. ניתוחים אלו הפכו מזמן לאופנה בקרב נשים (וגברים) המבקשים להיות מטופחים, יפים ולהמשיך ולהיראות צעירים. על כן לא פלא שהמדע מגלה בכל פעם דרך חדשה לשפר את המראה, ולא פלא שיותר ויותר אנשים מוכנים לעבור ניתוח פלסטי לשם שיפור המראה שלהם.
 
אחד השינויים הפיזיים הראשונים שאפשר להבחין בהם אצל אישה אחרי לידה הוא השינוי שחל בחזה שלה. בעת הלידה השדיים צוברים נוזלים ומתמלאים חלב שנועד להניק את העובר בבוא העת. כתוצאה מכך גדלים השדיים, ונשארים במצבם החדש גם אחרי הלידה וההנקה. לא מעט נשים עוברות ניתוח הרמת חזה אחרי הלידה, לשם שינוי תנוחת השדיים. יש לציין שניתוח זה אינו פוגע בתעלת החלב, אך יש להתייעץ עם הרופא בטרם מבקשים לעבור אותו.
 
ניתוח נוסף שנשים עוברות  אחרי לידה הוא ניתוח מתיחת בטן. מדובר בניתוח בו מוסרים חלקי עור ושומן אשר נוספו לגוף כתוצאה מההיריון, ולא ירדו אחרי הלידה. ניתוח זה מומלץ למי שהבטן שלה רופפת ומשתפלת, ולמי שהופיעו על בטנה מתיחות של הלידה (תופעה שמתרחשת בעיקר עקב שינוי המשקל שחווים אחרי הלידה).
 
סוג אחר של טיפולים איננו דווקא ניתוחים פלסטיים, אלא טיפולים פשוטים יותר- טיפולי עור. בזמן ההיריון לא פעם מופיעים באזורים מסוימים בגוף כתמים , פצעי אקנה, עור שמנוני ופסי מתיחה (בעיקר בבטן, בירכיים ובחזה). בעזרת טיפולי עור, הן באופן עצמאי והן בעזרת מטפלת מומחית, אפשר להימנע מהשפעת תופעות אלו אחרי הלידה.
 
הרצון להיראות טוב קיים אצל כל אדם, ובפרט אצל נשים, כל הזמן. גם אחרי תהליך היריון ממושך נשים רוצות להיראות יפות הן בעיני עצמן והן בעיני בן זוגן. מדובר בצורך שהוא לא רק פיזי אלא גם נפשי כמובן. מכאן גם הרצון והצורך של הנשים להתמיד במאבק להחזרת הגוף אל מצבו טרם ההיריון.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.