כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
קבלי מספר הצעות מפלסטיקאים המתמחים בהצרת הנרתיק באזור שלך !

 
 

כיצד מתבצע ניתוח הצרת נרתיק , מהו טיפול עיבוי נקודת ה-G ?

אחרי כמה לידות, לפעמים של תינוקות גדולים, וגם עקב שרירים המתרפים עם הגיל ומצב הורמונאלי מסוים- בריחת אסטרוגן, אשר קורה בשנות החמישים של האישה בדרך כלל, מתרחב הנרתיק- איבר המין הנשי, הוואגינה. בגלל היחלשות השרירים שסביב פתחו צונחים קירותיו, דבר שגורם להנאה מיני פחותה ולתופעות אחרות לא נעימות כמו בריחת שתן ועצירות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להצרת הנרתיק
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
זוהי בעיה אינטימית אשר נשים רבות מתביישות להתלונן עליה ולטפל בה, ומשאירות את המצב כמו שהוא. אלא שהדבר לא מוצדק: פגיעה בחיי המין, בנוסף לכך שהיא גורעת מחיי הזוגיות שלנו ומהנאתנו, גם פוגעת פיזית בבריאותנו. הבעיה ניתנת לפתרון, והיום, עם הפתיחות של המאה ה-21, מיותר לגמרי להשלים איתה.
 
הפתרון לבעיה הוא ניתוח הצרת נרתיק. הניתוח מתבצע במרפאותהמבצעות ניתוחים פלסטיים, על ידיכירורגים פלסטיים שהתמחו במיוחד בשטח זה.
 
ניתוח הצרת הנרתיק מתבצע תחת הרדמה מקומית. בניתוח מקלפים את הקיר האחורי של הנרתיק, חותכים ממנו משולש ותופרים את קירות המשולש זה לזה. אורך הניתוח כחצי שעה והוא לא מצריך אשפוז. אחרי כשעתיים משוחררת האישה לביתה.
 
לאחר הניתוח מומלץ לעשות אמבטיות פושרות בתדירות גדולה מהרגיל כדי לרכך את המקום ולזרז את ההחלמה. באם סובלים מכאב קל- ניתן להשתמש במשככי הכאבים הרגילים- אופטלגין או אקמול. התפרים נמסים בעצמם ואין צורך להוציא אותם. המנותחת מוזמנת לביקורת אחרי 10 ימים, וכשבועיים שלושה אחרי הניתוח היא יכולה לקיים יחסי מין.
 
הסיכון העיקרי וכמעט היחיד בניתוח זה הוא סיכון לזיהום מקומי, סיכון שקיים למעשה בכל ניתוח. אם שומרים על כללי הגיינה נכונים במרפאה המבצעת את הניתוח ובבית, אחרי הניתוח, הסיכוי לזיהום כזה הוא קטן.
 
טיפול נוסף המבוצע בתחום האסתטיקה הוואגינלית הוא טיפול חדש יחסית, שעד היום נוסה בהצלחה רבה מאד בארצות הברית: עיבוי נקודת ה- G. נקודת ה- G היא נקודה קטנה הנמצאת כ-5 ס"מ בעומק הוואגינה. חיכוך שלה בזמן המשגל המיני מנפח אותה, והגירוי שלה מביא לאורגזמה חזקה מאד- אורגזמה רחמית.
 
נקודת ה- G התגלתה רק בשנת 1950. הנשים לא היו מודעות לקיומה, והן ובני זוגן פשוט לא מצאו אותה בגלל היותה קטנה מאד ונסתרת.
 
בטיפול החדשני הנעשה במרפאות הכירורגיה הפלסטית מעבים ומגדילים את נקודת ה-G לגודלה הטבעי בזמן המשגל על ידי הזרקת חומר טבעי אל תוכה.טיפול זה מגדיל אותה למשך כחצי שנה, מה שמבטיח הנאה מינית רבה ואורגאזמה רחמית, שהיא חזקה יותר מאורגזמת הדגדגן.
 
הטיפול אורך כמה דקות בלבד: הרופא מאתר את נקודת ה-G של המטופלת בעזרתה, מרדים את האזור בהרדמה מקומית ומזריק לתוכו 1cc של רסיטילן. הרסיטילן הוא חומר טבעי המאושר על ידי משרד הבריאות המשמש בעיקר למילוי קמטים. החומר מגדיל את נקודת ה-G לגודל הטבעי שאליו היא מוגדלת בזמן האקט המיני. הוא נספג בגוף במשך כחצי שנה ולא משאיר כל תופעות לוואי. אחרי תקופה זו פגה השפעתו, אבל ניתן לחזור על הטיפול שוב ושוב.
 
המופלות בטיפול זה מדווחות בדרך כלל על עליה משמעותית מאד בסיפוקן המיני, במספר ובחוזק האורגאזמות שלהן.
 
הנה כי כן, אל לנו, הנשים, להשלים עם הבעיות באזורים האינטימיים שלנו. הכירורגיה הפלסטית יכולה לפתור בעיות אלה בטיפול לא מסובך, אשר יביא לחיי מין טובים, בריאות טובה יותר, דימוי עצמי טוב יותר. גם בגיל מבוגר יותר תהיה לנו עדנה.
 
 
מאמרים נוספים בתחום הכירורגיה הפלסטית של איבר המין הנשי:
כירורגיה פלסטית של אברי המין הנקביים
ניתוח פלסטי להצרת הנרתיק מהו
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.