כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   


 קורס לאיפור מקצועי - מבצעי שנת 2011  ערכת איפור מקצועית מתנה לכל נרשמת !

 
 

איפור מקצועי – אמנות לכל דבר

האופנה משפיעה עלינו בכל תחומי החיים: היא קובעת מה נלבש ומה ננעל, איך נסתפר ובאיזה צבע יהיה שערנו, ובין היתר- גם על האיפור שלנו. האופנה קובעת באיזה צבעים נתאפר, באיזה סגנון ובאיזו מידה. אך מי קובע את האופנה? מהם השיקולים שלו? מה נותן לו את ההשראה?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לאיפור מקצועי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
כמו בכל אמנות כך גם באמנות האיפור זקוק האמן להשראה כדי ליצור אותה. את ההשראה הזאת הוא יכול לשאוב מכל מקום- מ"לוק" מסוים של בגדים על מסלול התצוגה, מצבעם של פרחי העונה או פירות העונה, טעמים שונים או אור מסוים.
 
איפור הוא מרכיב אחד מתוך הרבה הקובעים את המראה שלנו, ומעצבי האופנה מודעים לכך. האיפור נותן אפקט נוסף לבגד אשר לובשת הדוגמנית. הוא יכול להדגיש את האיכויות שלו, את צבעיו, את גזרתו. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בדוגמנות שיער. האיפור משלים את המראה של הדוגמנית וגם את התסרוקת.
 
לא פלא, אם כן, שרוב מעצבי האופנה המפורסמים ביותר מחזיקים, בנוסף לקו האופנה על שמם, גם בקו איפור בעל אותו שם: "וורסצ'ה", "קנזו" וכו'. קיים קשר הדוק מאד בין עולם היופי ועולם האופנה. האופנה השולטת מהווה השראה ליצירת מראות איפור רבים.
 
איפור לתצוגות אופנה יהיה שונה במהותו מאיפור "רגיל". לעיתים ידגיש האיפור אלמנטים מסוימים בפנים או בגוף הדוגמן או הדוגמנית. למשל: איפור עיניים אשר מדגיש עיניים יפות במיוחד. לעיתים יהיה האיפור "טבעי" יותר, כדי להדגיש את הנושא המדוגמן. למשל: אם מדגמנים תסרוקת- היא זאת הצריכה להיות במרכז העניינים. רצוי שאיפור מוגזם לא יסב את תשומת הלב ממנה.
 
אופנות האיפור מתפתחות ומשתנות, ואיתן גם הטכניקות, הצבעים והסגנונות. הכל מותר, הכל לגיטימי והכל חופשי. הכלל היחיד הוא שאין כללים. העיקר שהאיפור מתאים לקונספט העיצובי, והוא משלים אותו. המאפרים מכתיבים לעיתים קרובות קוי איפור מקוריים ומעניינים, חדשים ורעננים, צבעים נועזים וטכניקות חדשות.
 
בשנים האחרונות התפתח השימוש ב"אייר בראש"- התזת צבע- אשר משתמשים בה היום גם בתחום האיפור, בעיקר באיפור המקצועי- האיפור לדוגמנים. באמצעות טכניקה זאת מותז המייק-אפ על פני המאופרת מאקדח אוויר המחובר למדחס. האיפור בטכניקה זאת מביא לתוצאות איכותיות מאד ולטקסטורות צביעה אשר אי אפשר להשיג באיפור רגיל.
 
כאשר רוצים לאפר דוגמן או דוגמנית בסגנון אשר לא "יגנוב את ההצגה" מן האובייקט אותו הם מדגמנים משתמשים בטכניקת האיפור הטבעי. איפור טבעי אין פירושו ללא איפור, אלא להיפך, עבודת איפור רבה ומורכבת אשר תגרום לכך שהמאופר ייראה טבעי.
 
סגנון אשר נוצר לאחרונה הוא המראה המעושן. בסגנון זה מתמזגים הצבעים בצורה רכה, מאד הדרגתית. עבודת טשטוש הגבולות דורשת מיומנות רבה. התוצאה היא מאד מיוחדת.
 
ציורי גוף גם הם תחום של איפור מקצועי . זוהי אמנות בפני עצמה המשלימה את האיפור, הבגד והתסרוקת. ציורי גוף שנעשו בצורה מקצועית ייראו ממש כמו קעקוע. השימוש בטכניקה של שבלונות יכול להביא לתוצאות יפיפיות ומהירות.
 
עולם האופנה, עולם הזוהר, הוא עולם מלהיב ומעניין. המאפרים הם חלק בלתי נפרד ממנו, והם תורמים לו ומשלימים אותו בנופך משלהם. אדם בעל נטייה לאמנות יוכל למצוא איפור מקצועי כבסיס נרחב לפעילות יצירתית בלתי מוגבלת, אמנות לכל דבר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.