כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

 
 

טרוולאור - מלונות בדובאי

 מלון זה נמצא באי הדקל המלאכותי והמפורסם של דובאי. איזור הידוע בתור אזור של נופש ובילוי. כאן תוכלו למצוא שפע של פעילויות במלון ובסביבתו, כולל שחייה עם דולפינים ואפילו טיסה בהליקופטר. גולשי טרוולאור ממליצים מאוד על מלון זה בתור מלון למשפחות. יש כאן ברכת פעוטות, מועדון ילדים וכל מה שצריך בשביל ליהנות מחופשה מעולה במחיר משתלם

 מלונות בדובאי, איחוד האמירויות הערביות

חלקם של המלונות בדובאי זכו להכרה עולמית. רבים מהמלונות בדובאי, איחוד האמירויות, ידועים בזכות היוקרה הרבה שלהם, העיצובים המרהיבים, הפלאים הארכיטקטוניים והחדרים המפנקים שהם מציעים לתיירים ואנשי העסקים המבקרים בדובאי. בתי המלון המושכים את תשומת הלב הם בדרך כלל היקרים והמפוארים ביותר, בתי מלון בהם חדרים עשויים לעלות אלפי דולרים ללילה. לרבים נוצר רושם מוטעה לגבי דובאי והם עשויים לחשוב שלא ניתן למצוא בדובאי מלונות במחירים סבירים. האמת היא שתוכלו למצוא מלונות ברמות מחיר שונות - מלונות 5 כוכבים, מלונות 4 כוכבים ומלונות 3 כוכבים. באתר טרוולאור תוכלו לבצע חיפוש של מלונות, גם לפי פילטרים של מחיר, ולהיווכח כי ישנם גם מלונות זולים בדובאי.

מתלבטים לגבי מלונות בדובאי איחוד האמירויות, לא יודעים באילו לבחור? הפעם אתר TRAVELOR מביא לכם רשימה של מלונות מומלצים בדובאי.

Jumeirah Al Naseem - יש הרבה דברים שאפשר להגיד על מלון זה - המסעדות, החופים, מתקני הספא ועוד. אך בקרב דירוגי הגולשים למלונות בדובאי, איחוד האמירויות, מלון זה זוכה לדירוג 10 בכל הנוגע לחדרים. האורחים מתארים חדרים מפוארים בצבעי כרמל עם מיטות גדולות וספות בהן תוכלו להתרווח בנוחיות בעודכם צופים במסכי ענק. ומהמרפסות המרוהטות תוכלו לראות את מגדל בורג‘ אל ערב. מארזי שוקולד מקומי יחכו לכם בחדר וימתיקו לכם את הביקור. מומלץ על ידי גולשי טרוולאור.

Four Seasons Resort Jumeirah Beach - מלון זה יספק לכם חוף מרהיב עם נוף אל הים הערבי מצד אחד ואל קו הרקיע של דובאי בצד השני. גולשי
טרוולאור מעניקים ציונים גבוהים לשירותים והמתקנים של בית המלון. כל השירותים ניתנים בצורה אדיבה ונעימה. בכל מקום במלון יקבלו אתכם בצורה נהדרת וידאגו לכל הצרכים שלכם. בעודכם מבלים בברכת השחייה צוות המלון ידאג לפנק אתכם בפרות, משקאות ועוד הפתעות. ואם תרצו להיהנות מהשלווה ללא הפרעה, פשוט לחצו על הכפתור נא לא להפריע. 

Taj Dubai - אם מדברים על מלונות בדובאי, איחוד האמירויות, לא ניתן לשכוח את רמת האירוח האגדית של מלון טאג‘ דובאי. זהו המקום בו תוכלו להתרווח על כורסה עם הדום יוקרתי להניח עליו את הרגליים. אם אתם בעניין של ספא ופינוק, כאן תוכלו ליהנות מטיפולים אירוודים מיוחדים לגוף ולנפש. גם האוכל כאן זוכה לציונים גבוהים במיוחד עם המלצות חמות על ארוחת הבוקר בסגנון הודי.

Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah - מלון זה נמצא באי הדקל המלאכותי והמפורסם של דובאי. איזור הידוע בתור אזור של נופש ובילוי. כאן תוכלו למצוא שפע של פעילויות במלון ובסביבתו, כולל שחייה עם דולפינים ואפילו טיסה בהליקופטר. גולשי טרוולאור ממליצים מאוד על מלון זה בתור מלון למשפחות. יש כאן ברכת פעוטות, מועדון ילדים וכל מה שצריך בשביל ליהנות מחופשה מעולה במחיר משתלם.

One&Only The Palm - זהו אמנם לא המלון הזול ביותר שתוכלו למצוא בדובאי, אך הוא באמת שונה ומיוחד. זהו אחד ממלונות הבוטיק של דובאי ורבים אומרים שהוא הרומנטי ביותר מבין כל המלונות בדובאי, איחוד האמירויות. המלון מעוצב בסגנון אנדולוסי ספרדי עם נגיעות ערביות והאווירה בו נעימה ביותר. אם אתם מחפשים מלון לירח דבש, זהו המקום בשבילכם.  למלון יש חוף פרטי, מגרשי טניס, מועדון ספא, סאונה וכל מה שאתם עשויים להזדקק לו במהלך החופשה.

חושבים על חופשה בדובאי? רוצים ליהנות ממלונות מעולים ומחירים משתלמים? מלונות בדובאי, איחוד האמירויות מזמינים באתר
טרוולאור . באמצעות החיפוש המתקדם תוכלו למצוא את המלונות על פי הקריטריונים שלכם ובמחירים הטובים ביותר. 


 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.