כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

 
 
         
 
 
 
 
 

בדיקה שניאור





 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבדיקה שניאור
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • בטרם בוחרים לצאת לחופשה בחוץ לארץ כדאי לדעת את ההבדלים בין סוגי הטיסות השונים ובין סוגי החופשות השונים, על מנת לדעת מה מציעים לכם. כדאי לדעת את ההבדלים על מנת שתוכלו למצוא את החופשה הטובה ביותר עבורכם וגם תוכלו לחסוך בכסף. עוד על צימרים
     
    מי שעובד קשה במשך השנה חולם על הרגע בו הוא יוכל לצאת עם משפחתו לטיול בחו"ל. טיול שמשלב מנוחה עם טיול באתרים ומקומות שהנופים והחוויות בהם יישארו איתו במשך זמן רב.
    פעם, כאשר נסענו לחו"ל, יכולנו ליצור קשר עם הבית בשתי דרכים : אחת- גלויה או מכתב שהיו מגיעים אל ביתנו, לרוב, אחרי שכבר חזרנו . הדרך השנייה הייתה על ידי שיחת טלפון מטלפון ציבורי, שהיה עולה לנו הרבה מאוד ולכן נאלצנו לדבר זמן מועט מאוד. אך עם הטכנולוגיה והמחירים שלה יום, מי בכלל זוכר את הימים ההם .
     
    אחרי שנים רבות בהן שמעתם סיפורים מחברים ומשפחה על טרמינלים, מלונות וערים בעולם הגדול, החלטתם שגם לכם מגיעה  חופשה בחו"ל . מצאתם סוכן נסיעות אשר ארגן לכם ולילדים טיסה ומלון אל יעד בו תוכלו לשלב טיול עם חופשה . מה שנותר לכם הוא לדעת מה עליכם לקחת לנסיעה ומה עדיף שתשאירו בארץ .
    בשנים האחרונות בוחרים אנשים רבים לנסוע לחו"ל ולשכור רכב. שכירת הרכב מאפשרת להם להגיע בכוחות עצמם לכל מקום, לא להיות תלויים בתחבורה ציבורית, וחשוב מכך, להגיע אל מקומות אשר לא בהכרח ניתן להגיע אליהם בעזרת תחבורה ציבורית. לשם השכרת רכב יש צורך לעשות ביטוח רכב לחו"ל, הן עבור הרכב והן עבור עצמנו.
     
    אדם היוצא לחו"ל חייב לבטח את עצמו מפני נזק בריאותי או נזק לרכושו אשר עלול להיגרם במשך הנסיעה שלו. בעיה רפואית, ציוד שאבד או גניבה אשר לא מכוסים בביטוח עלולים להעיב מאד על הנסיעה שלכם, אליה יצאתם להנאתכם.
    לעיתים קרובות אנו, כאנשים פרטיים, או כמנהלי גופים שונים נזקקים לשירותיה של חברת ההסעות. חשוב שנדע את האפשרויות העומדות לפנינו בשטח זה, כדי שנוכל להשתמש בשירותי החברה ביעילות ולנצל היטב את האפשרויות העומדות לפנינו.
     
    פרו, הנמצאת במערב דרום אמריקה, גובלת בצ'ילה, בוליביה, ברזיל, קולומביה ואקוודור. טיול לפרו הוא טיול של נופים הרריים מדהימים ושל הכרת תרבויות ענק עתיקות שהיו ואינן. הרי האנדים של פרו הם מהיפים ביותר בדרום אמריקה, פרו היא ערש תרבות האינקה,ו...כמובן...איך אפשר לשכוח את מאצ'ו פיצ'ו, העיר האבודה...
    בוליביה נחשבת אחת המדינות העניות ביותר בדרום אמריקה, אבל הצירוף של העושר התרבותי שלה ונופיה המגוונים- נוף אגן האמזונס לצד נופי האנדים הנהדרים- עם שרידי תרבויות עתיקות ומסתוריות הופך אותה ליעד מועדף על התייר הסקרן, המחפש יותר מאשר "גלויות דואר".
     
    בגיל 18 סאקו קימורה הייתה סטודנטית ביישנית באוניברסיטה, עד שהיא גלתה נשק סודי: אם היא שמה דבק על העפעפיים שלה, העיניים שלה הופכות לרחבות, עגולות ויפות יותר.
  • סין, המדינה המאוכלסת ביותר בעולם, היא מדינה מסתורית, אקזוטית ומעוררת סקרנות. אחרי אלפי שנים של התבדלות ומסתורין נפרצו החומות, ולפני העולם התגלתה מדינת הענק השונה כל כך מכל אשר הכרנו: מספר לא יאומן של 1.2 מליארד אנשים, תרבויות שונות, מנהגים שונים, שפות שונות, דתות שונות, מאכלים שונים.
     מלון זה נמצא באי הדקל המלאכותי והמפורסם של דובאי. איזור הידוע בתור אזור של נופש ובילוי. כאן תוכלו למצוא שפע של פעילויות במלון ובסביבתו, כולל שחייה עם דולפינים ואפילו טיסה בהליקופטר. גולשי טרוולאור ממליצים מאוד על מלון זה בתור מלון למשפחות. יש כאן ברכת פעוטות, מועדון ילדים וכל מה שצריך בשביל ליהנות מחופשה מעולה במחיר משתלם
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.