כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

פרו ובוליביה - טיול אל הרי האנדים הממתיקים את סודות בני האינקה, ומיושבים על ידי אינדיאניים מקומיים: צ'ולים וצ'ולות ואלפקות לרוב, אל יערות הגשם של אגן האמזונס המישורי והשופע בעלי חיים וצמחייה, ואל ערים גדולות ומודרניות יחסית.

 
 

פרו – טיול נופים ותרבויות עתיקות

פרו, הנמצאת במערב דרום אמריקה, גובלת בצ'ילה, בוליביה, ברזיל, קולומביה ואקוודור. טיול לפרו הוא טיול של נופים הרריים מדהימים ושל הכרת תרבויות ענק עתיקות שהיו ואינן. הרי האנדים של פרו הם מהיפים ביותר בדרום אמריקה, פרו היא ערש תרבות האינקה,ו...כמובן...איך אפשר לשכוח את מאצ'ו פיצ'ו, העיר האבודה...
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לפרו ובוליביה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מזג האוויר בפרו מתחלק לעונה גשומה ועונה יבשה, אך אלה משתנות בהתאם לאזור הגיאוגרפי. פרו מחולקת למעשה לשלושה חלקים גיאוגראפיים: רצועת חוף צרה, הרי האנדים ואגן האמאזונס. באזור החוף ומדרונות האנדים חודשי הקיץ הם דצמבר-אפריל. באנדים- מאי- ספטמבר. כנ"ל במדרונות המזרחיים של האנדים, אבל שם העונה הגשומה מורגשת יותר.
 
אלפי שנים לפני בוא הכובש הספרדי פרחה בפרו תרבות אינקה , תרבות עתיקה, עשירה ומשגשגת, אשר עדיין משומרת על ידי האינדיאנים החיים בפרו. ערי האינקה- קוסקו עיר הבירה העתיקה ומצ'ו פיצ'ו העיר האבודה הן אבן מושכת לתיירים. האינדיאנים משמרים גם את מורשת הכובש הספרדי- הקונקיסטדורס. במאה ה-16 נכבשה פרו על ידי הכובש הספרדי פרנסיסקו פיסארו, אוצרות האינקה נשדדו ומנהיגם האחרון הוצא להורג. הכיבוש הספרדי שנמשך עד אמצע המאה ה-19 העביר את האינדיאנים לדת הקתולית, לשפה הספרדית ולערים קולוניאליות גדולות שנבנו בפרו. אך לצד הטכסים הקתוליים עדיין קיימים גם הטכסים העתיקים של האינקה, לצד הלשון הספרדית עדיין נשמעת לא מעט השפה העתיקה- הקצ'ואה, ועדיין משומר אורח החיים המסורתי של בני האינקה. האדריכלות גם היא תערובת של ספרדי ואינדיאני, סגנון אדריכלי מיוחד הנקרא מסטיסו. זה הדבר המושך את התיירים לפרו: רבדים של תרבויות עתיקות לצד חדשות.
 
לימה בירת פרו- עיר סואנת וגועשת ו-8 מליון תושבים מסבירי פנים. אתרים מומלצים: מוזיאון הזהב של פרו והמוזיאון הלאומי לאנטרופולוגיה ולארכיאולוגיה. כנסיות- סן פרנסיסקו וסנטו דומינגו, שווקים המוכרים תוצרת חקלאית ומלאכת יד.
 
ארקיפה- העיר הלבנה- עיר מוקפת הרים, אשר המאפיין אותה הוא המבנים העשויים אבן געשית בהירה- סיאר. קרוב אליה קניון קולקה הנחשב העמוק ביותר בעולם.
 
איקיטוס- עיר הג'ונגל הגדולה ביותר בפרו. אל איקיטוס הנמצאת על גדות האמאזונס לא ניתן להגיע בדרך היבשה אלא בדרך האוויר והים בלבד. היא שער הכניסה לאמזונאס ונקודת המוצא לטיולים בג'ונגל.
 
קוסקו- בירת האינקה העתיקה היא הבירה הארכיאולוגית של אמריקה. בעיר תערובת של בניה בסגנון האינקה יחד עם בנייה קולוניאלית אירופאית. תמצאו בה מוזיאון לארכיאולוגיה ואתרי ארכיאולוגיה רבים בתוכה ומחוצה לה. ממערב לקוסקו- המצ'ו פיצ'ו, האתר המפורסם ביותר בפרו, אתר חובה לכל תייר.
 
טרקים הם צורת הטיול הנפוצה בפרו. הטרקים נערכים בהרי האנדים בעונה היבשה, מאי עד ספטמבר, ומסלול ההליכה הפופולארי ביותר הוא שביל האינקה. טרקים פופולאריים נוספים הם אלה היוצאים מן העיירה אואראס (מרכז לטיפוס הרים) וטרקים בג'ונגל.
 
כן ניתן לשוט בנהרות ובאגמים ולהתרשם מן החי הימי המיוחד ושמורות הציפורים. בחצי האי פאראקאס ובאיסלאס בייסטאס נמצאות שמורות הציפורים הטובות ביותר בפרו. אגם טיטיקאקה הוא האגם הגבוה ביותר בעולם שניתן לשוט בו. הגובה של 3820 מ' מעל פני הים מקנה לו אוויר נהדר ונקי ומים כחולים במיוחד.
 
אזרחי ישראל אינם זקוקים לויזה כדי לבקר בפרו.עלויות התיור שם נמוכות מאד: חדר מלון ממוצע-כ-15$. במלון יוקרתי יותר- 25$. מחיר הארוחה במסעדה ממוצעת נע בין 10-30$. הוצאה ליום הכוללת הכל יכולה להגיע עד 50 $ לאדם.
 
פרו היא מדינה מרתקת ואקזוטית. עונת השיא של התיירות לפרו היא בחדשים יוני- אוגוסט. נמל התעופה של פרו הוא צומת תחבורה עיקרי למדינות שכנות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.