כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח חובה .

 
 

ביטוח חובה – ביטוח הרכב כנגד נזקי גוף

הרכב שלנו הוא אמצעי התחבורה הנוח ביותר. הוא גם הרכוש היקר ביותר שבבעלותנו, אחרי הדירה שלנו כמובן. לרובנו יש רכב- אם פרטי ואם כזה שניתן לנו על ידי מקום העבודה שלנו. אנחנו משתדלים לשמור עליו, אך לא תמיד תלויים הדברים בנו. כרכוש העומד מחוץ לבית ונוסע על הכבישים הצפופים של ארצנו, הרכב שלנו פגיע מאד: הוא עלול להיפגע כתוצאה מתאונה או מפגעי טבע, להיגנב או אף לפגוע באחרים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב - ביטוח חובה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
כמובן שאנו חייבים לבטח את עצמנו ואת רכבנו מכל פגע, כדי שלא נעמוד במצב בו נדרש לשלם הון עתק עבור תיקון הרכב שנפגע בתאונה או, גרוע מזה, עבור פיצוי על נזקי גוף לנפגעים אחרים.
 
ביטוח רכב בו אנו חייבים על פי חוק הוא ביטוח החובה. ביטוח החובה הוא ביטוח המכסה נזקי גוף בלבד, אשר נגרמו כתוצאה מפגיעת רכב. כל רכב מנועי חייב בביטוח חובה על פי החוק. בלעדיו אסור לו לנוע על הכביש.
 
מחירו של ביטוח חובה שלנו משתנה, והוא נקבע על ידי מרכיבים שונים:
הנהגים הנוהגים ברכב: האם הם בוגרים או נהגים צעירים? עבור נהג צעיר תצטרכו לשלם תוספת כספית משמעותית בביטוח החובה .
 
הסטורית התאונות של הרכב ב-3 השנים האחרונות: אם עבר הרכב כמה תאונות דרכים בשנים אלה כאשר היה נהוג בידי אחד הנהגים הנוהגים בו בדרך קבע, הרי שביטוח החובה שלו יהיה גבוה יותר. השיקול הוא שהחברה המבטחת לוקחת על עצמה סיכון רב יותר בביטוחו של נהג המעורב בהרבה תאונות דרכים.
 
מספר ההרשעות ב-3 השנים האחרונות אשר הביאו לשלילת רישיון לכל הנהגים אשר משתמשים ברכב בדרך קבע, כאשר נהגו באותו סוג של רכב. מובן שאם אחד או יותר מנהגי הרכב המבוטח נוהג בנהיגה רשלנית הרי שהסיכון שחברת הביטוח לוקחת על עצמה בבטחה את הרכב הוא רב יותר.
 
מאפייני הרכב- סוג הרכב, נפח המנוע שלוואביזרי הבטיחות המותקנים בו גם הם מרכיבים חשובים בחישוב ביטוח החובה. ברכב בו כריות אוויר, למשל, נזקי הגוף לנהג ולנוסעים יהיו פחותים בדרך כלל, מה שיוזיל את עלות ביטוח החובה.
 
השימוש ברכב- האם הרכב שכור או בבעלות הנהג? האם הוא משמש לתקופה קצרה משנה או ארוכה ממנה? האם הוא משמש ללימוד נהיגה? כל אלה הם מרכיבים אשר ישפיעו על מחיר ביטוח החובה שלנו.
 
חברת הביטוח המבטחת את הרכב בביטוח החובה יכולה לציין בפוליסה שלה הגבלות מסוימות לגבי הביטוח, למשל: מטרת השימוש ברכב, זהות הנוהגים בו וכו'. מגבלות אלה מוכרות על פי חוק. אולם בשום מקרה לא יהיה תוקף להגבלות כלשהן בביטוח החובה כלפי צד שלישי (הולך הרגל שנפגע בתאונה, למשל).
 
הזכאות לפיצוי מוגדרת בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. לפי חוק זה זכאים לפיצויים:
הנוהג ברכב, נוסעי הרכב, הולכי רגל, ובנסיבות מיוחדות- עדים לתאונה שנפגעו נפשית ואף קרובי משפחה שלא נכחו בתאונה ונפגעו נפשית. מי שלא זכאי לפיצויים הוא מי שגרם לתאונה במתכוון, מי שנהג ברכב ללא רשות- דהיינו, גנב את הרכב ומי שנמצא איתו ברכב וידע שנוהגים בו ללא רשות, מי שנהג ברכב ללא רישיון או ללא ביטוח מתאים.
 
לפי חוק הנזיקין אדם רשאי לתבוע את הפוגע בו בתאונת דרכים לכסות את נזקי התאונה. נזקים אלה יכולים להתבטא בהוצאות כספיות כמו הוצאות אשפוז ושיקום, אובדן כושר עבודה ונזק נפשי כמו צער וסבל.
היום, שלא כבעבר, יש הבדלי מחירים בין החברות השונות גם במחיר ביטוח החובה. יש לבדוק ולהשוות, לקרוא באותיות הקטנות את התנאים, כי אף הם משתנים בין חברה לחברה. לכן, לפני שאתה מבטח את רכבך השווה את התנאים ואת המחירים, ומצא את החברה בה משתלם לך ביותר לבטח. קח בחשבון שיש לך אפשרות לבטח את רכבך בביטוח חובה בכל חברה שהיא, בלי שום קשר לביטוחי הרכב האחרים. היום יש אפשרות לעשות זאת באינטרנט, דרך אתר השוואת מחירים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.