כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 עורכי דין לגירושין .
עומדים לפני גירושים ? קבלו מספר הצעות יעוץ למתגרשים, ועברו את התהליך בנוחות !

 
 
         
 
 
 
 
 

עו"ד לגירושין



עו"ד מתמחים בגירושים ימליצו לכם איך לעבור את תהליך הגירושין בצורה החכמה והנכונה ביותר. היעוץ בתחומי:

  • הסכמי גירושין
  • חלוקת רכוש
  • מדור ומזונות
  • הסדרי ראייה
  • חזקה ומשמורת
  • אלימות במשפחה

שירות 5 הצעות בקליק מוגש לכם ללא תשלום וללא מחויבות. לפרטים נוספים מלאו את פרטייכם בטופס משמאל ועו"ד העוסק בתחום הגירושין יחזור אלייכם !



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לעו"ד לגירושין
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • בית המשפט העליון הכריע לאחרונה בסוגיית בקשתו של אדם לעיין בתיק המתנהל בבית המשפט על אף שהוא אינו בעל דין בתיק (ע"א 3976/04). >> עורכי דין | חוזים
     
    נהג המזומן לביהמ"ש לתעבורה כנאשם, לא ידע בדרך כלל להעריך מתי טובים סיכוייו לצאת זכאי למרות שהראיות נגדו ברורות ומתי הוא עלול להיות מורשע למרות שהוא משוכנע בחפותו. לדוגמה: כאשר רכב מצולם במצע עבירת תעבורה (עבירת מהירות או עבירת רמזור), ההנחה תהיה בדרך כלל כי "אין מה לעשות" וצילום אחד שווה אלף עדים. 
    אחד המצבים הקשים בו נתקל אדם לאחר מות בן זוגו, הוא הגילוי כי עליו לחלוק חלק מן הרכוש האישי שלו ושל בן זוגו, עם יורשים נוספים. למרות שהחוק נותן "יתרון חלקי" לבני זוג לפי כללים מורכבים מאד, עדיף להבטיח את זכויות בן זוגכם בעזבון בצוואה מסודרת.
     
    על פי החוק ישנן שתי אפשרויות להעברת העיזבון:האחד, כאשר בפטירתו של האדם, עזבונו וכל נכסיו מתחלקים בהתאם לדיני הירושה התשכ"ה – 1965. או על פי צוואתו מחיים, שאז הנכסים יתחלקו לפי הוראות המצווה, ויחולו עליו דיני צוואה על כל המשתמע.
    רבים מאוד מעורכי הדין משמשים נאמנים בנאמנויות, חלקן נאמנויות ישראליות וחלקן נאמנויות זרות (גופים אלו מוכרים בשמות שונים כגון: Trust ,Foundation, Anstalt). כל זה הולך להשתנות. קרא על תאגידים
     
    אחת מהסיבות העיקריות לכך שאנשים אינם עושים שימוש בכלים משפטיים הניתנים להם על ידי המחוקק, לצורך עיגון ושמירה על זכויות הרות גורל, מפאת שיקולים זרים לעניין, עומדים בעוכריהם בסופו של יום. דוגמא קלאסית למצב זה הוא אי עריכת הסכם יחסי ממון, בנוסף לחשיבה המקובעת בקרב הציבור, כי עריכת הסכם יחסי ממון היא "נבואה שחורה", יש בדבר כדי לערער את היחסים בין בני הזוג, כי ההסכם עלול לגרום למבוכה גם בקרב משפחתם של בני הזוג ועוד כהנה וכהנה סיבות, שכבר ממזמן אבד עליהם הכלח.
    התופעה של הגשת תביעות נגד עירייה עקב פגיעות גוף שנגרמו לאחר היתקלות במפגעים ברחובות, הולכת וגדלה מיום ליום ובתי המשפט השונים מוצפים כיום בתביעות כאלו. מאמר זה סוקר בקצרה את המקור להטלת אחריות על העירייה, המקרים בהם תוטל אחריות על העירייה בגין מפגעים בתחומה שגרמו לנזקי גוף וכן נותן המלצות בסיסיות לאנשים אשר נפגעו עקב מפגע ברחוב.  
     
      שאלה: נפגעתי בתאונת דרכים בחלקי גוף שונים וסבלתי ממתח נפשי קשה בעקבות זאת במשך תקופה ממושכת. לאחר מספר חודשים, אובחנה אצלי מחלת הסכרת שהתפרצה באופן פתאומי. האם אפשר לטעון כי פגיעתי בתאונת הדרכים היא שגרמה למחלה ולתבוע פיצויים בשל כך מחברת הביטוח ?
    שאלה: במהלך נסיעה ברכבי הפרטי, עצרתי בצד הדרך בכדי לקנות פיצוחים. בגלל שדוכן הפיצוחים היה קרוב לרכב שלי, השארתי את הרכב דולק ואת המפתח במתג ההתנעה ויצאתי למספר שניות. לפתע, נכנס גנב לרכבי ונסע עם הרכב. חברת הביטוח מסרבת לשלם לי את תגמולי הביטוח בטענה שלא הופעלו אמצעי המיגון ומנוע הרכב פעל למרות שלא היה אף אחד ברכב. האם כדאי להגיש תביעה לבית המשפט ?  
     
                 אל תאבד את העשתונות:עצור את הרכב בצד הדרך והישאר רגוע, וודא כי מצבם הרפואי של כל הנוסעים ברכבך וביתר הרכבים שמעורבים בתאונה הינו תקין ואל תיכנס למריבות וצעקות מיותרות עם בעלי הרכבים הנוספים.
  • אדם ממוצע מבצע בדרך כלל מספר מועט של עסקאות נדל"ן בחייו, אותן ניתן לספור על יד אחת. לכן, ברור הוא כי מדובר באחת העסקאות הגדולות שהנך עומד לבצע בחייך.   תחום הנדל"ן הינו תחום סבוך ומורכב שמומחיות בו נרכשת לאורך שנים. רק לשם סיבור האוזן, מקובל בקרב עורכי דין כי אלו אשר אינם עוסקים בתחום המקרקעין יזהרו וירתעו מלתת ייעוץ בתחום זה בשל מורכבותו – די בכך על מנת להבין את משמעות פני הדברים. ידע ומידע רבים ככל שיהיו בידיו של המבקש לבצע את העסקה או בא כוחו, יביאו לביצוע עסקה טובה יותר, וחשוב לא פחות ימנעו התרחשותה של "תאונה משפטית" אפשרית. להלן ננסה לסקור בתמצית רק מעט מתמרורי האזהרה הרבים שעל כל מבצע עסקת נדל"ן מתחיל לשים לב אליהם, לרבות השיקולים שיש לשקול בטרם כניסה לביצוע העסקה.
     
    מה הוא הרקורד של רוני ברוש עורך דין? מי הם לקוחותיו של עו"ד רוני ברוש? באילו תחומים עוסק משרד עורכי דין זה? מאילו שירותים נוספים ניתן ליהנות אצל עורך הדין רוני ברוש?
    השוואת מחירים פספורט לפורטוגלפספורט לפורטוגל הפך לדרך יעילה מאוד להשגת פספורט אירופאי ופתיחת שערי אירופה לישראלים. מדובר בעיקר על ישראלים ממוצא מזרחי (ספרדי) ששורשיהם נעוצים ביהדות ספרד. ממשלות ספרד ופורטוגל חוקקו לפני מספר שנים חוקים המאפשרים ליהודים ממוצא זה לקבל דרכון, מהלך המהווה למעשה קבלת דרכון אירופאי.
     
    בדרך כלל זכרון דברים הינו מסמך קצר ותמציתי אשר נערך על ידי הצדדים עצמם לאחר שהסכימו ביניהם על עסקת נדל"ן, כאשר הפרטים שלרוב כלולים בו הינם: פרטי הצדדים, פרטי הנכס נשוא העסקה, המחיר עליו הוסכם ומועד מסירת החזקה בנכס.
    עינוי הדין הוא ללא ספק עניין מלחיץ ביותר וקשה מנשוא. הרבה מאוד גילו כי תהליך משפטי המתמשך לאורך שנים ארוכות גזל מהם לא רק הרבה מאוד כספים אלא גם הרבה מאוד בריאות. על כן חשוב מאוד כי בכל תהליך משפטי, ולו הפשוט ביותר, מי שיהיה לצדכם לאורך כל הדרך הוא העורך דין עליו הנכם סומכים. רוני ברוש עו"ד וצוות משרדו עושים את המיטב על מנת להפוך את תקופת ההליך המשפטי לבטוחה הרבה יותר.
  • גיבשתם את ההחלטה לרכוש דירה חדשה, ההון העצמי הדרוש גוייס, ולאחר אין ספור חיפושים וביקורים באתרי בניה, בחרתם את דירת החלומות שברצונכם להשתקע בה. מזל טוב! כל מה שנותר כעת הוא לחתום חגיגית על מסמכי רכישת הדירה ובמשרד המכירות נמסרת לכם ערימת מסמכים עבה במיוחד תוך סינון רמזים עבים כי יש לחתום בתוך שבעה ימים שאם לא כן, הדירה תימכר ולא לכם!
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.