כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הסרת שיער בלייזר
מבצעים מיוחדים להסרת שיער בלייזר לשנת 2011 !

 
 

מה צריך לבדוק לפני תחילת טיפולי הסרת שיער בלייזר

טיפולי הסרת שיער בלייזר הפכו בשנים האחרונות לזמינים, נגישים ופופולריים ביותר גם בישראל ובעולם כולו. יותר ויותר נשים וגברים נוטשים את שיטות הסרת שיער בלייזר המקובלות ועוברים לטיפול הסרת שיער באמצעות קרן לייזר ובסדרה של טיפולים קצרים מטפלים בשיער המיותר.
.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת שיער לייזר
הוסף הערות
הוסף הערות
 
בכדי לקבל את התוצאה המקווה יש צורך במכשיר לייזר איכותי ועל הטיפול להתבצע רק על ידי רופא/ה או אח/ות בלבד.
בעבר נהוג היה להרחיק מרחק קילומטרים רבים בכדי להגיע למכונים שבידיהם מצוי מכשיר לייזר ורופא מטפל, אך בשנים האחרונות אנו עדים לפריסה גדולה של סניפים שמקרבת את השירות אל הלקוח בכדי להקטין את המאמץ הנחוץ מצידו בכדי לקבל את הטיפול ללא צורך בפשרות.
 
מכשירים
המכשיר היעיל ביותר להסרת שיער הוא מכשיר הלייזר. באמצעות הלייזר ניתן להשיג את התוצאה הטובה ביותר בשל העוצמה האדירה שמפיק המכשיר.
עלות רכישה ואחזקה היקרים מאוד של מכשיר לייזר גרמו למציאת חלופות זולות יותר כגון מכשירי אי פי אל ומכשירי אינפרא הזולים באופן משמעותי ממכשיר הלייזר, אולם נדרשת כמות גדולה יותר של טיפולים בכדי להשיג את התוצאה, ולא תמיד מצליחים המכשירים הזולים לגרום ל הסרת שיער.
רוב המכונים שעוסקים בהסרת שיער ידם אינה משגת רכישה ואחזקה של מכשיר לייזר ומבצעים הסרת שיער באמצעות מכשירים זולים יותר, אולם רוב הרשתות הגדולות מחזיקות מספר מכשירי לייזר לצד מכשירים זולים יותר.
 
רופאים
גורם נוסף המייקר משמעותית את הטיפול הוא הצורך ברופא או אחות בכדי להפעיל מכשיר לייזר.
טיפול הסרת שיער, פשוט ככל שהוא נשמע, הוא טיפול מורכב המחייב ידע רפואי נרחב, הבנה מעמיקה של האנטומיה של השערה, ידע דרמטולוגי, ויכולת לאבחן התאמת הלקוח לטיפול והן את התגובתיות הטיפול. טיפול על ידי מי שאינו מוסמך מגדיל את הסכנה לכוויות ותגובות יתר, ובהעדר ידע רפואי והסמכה מתאימה עלול הלקוח למצוא את עצמו נחשף לטיפול לא מתאים  ומסוכן.
עלותם הגבוהה של העסקת רופאים מיומנים גורמת לעיתים למצוא פתרונות זולים יותר.
 
נגישות
טיפולים להסרת שיער בלייזר מצריכים לעיתים 10 מפגשים או יותר על פני תקופה של כשנתיים.
נגישות המכון חשובה מאחר והיא מחייבת לעיתים טרחה בשל ריחוק המכון בו מתבצע הטיפול, וסניף המצוי בעיר מרוחקת יגרור לעיתים את המטופל מרחק קילומטרים בכדי לקבל טיפול איכותי.
לא זאת בלבד, במהלך השנתיים הללו ימצא המטופל את עצמו לא פעם משנה את מקום מגוריו ובכדי לקבל את הטיפולים שנותרו ימצא המטופל את עצמו מרחיק עוד יותר.
 
לא משלמים הכל מראש
בכדי לקבל תוצאה טובה להסרת שיער נחוץ טיפול מתמשך עם מעקב רפואי מטיפול לטיפול.
על הטיפולים להתבצע בהתאם למחזור הצמיחה של השערה בהתאם לאזור בגוף ויש לאבחן את התגובות לטיפול על ידי הרופא המטפל. לכן נהוג בתחום זה לרכוש סדרה בת כ 10 טיפולים.
הדבר כרוך בסיכון כלכלי מטעם הלקוח שחושש להפקיד את כל הסכום מראש, ולעיתים בוחר בחלופה של רכישת טיפול בודד (פר טיפול) בכל פעם במכון אחר ובכך פוגם בהצלחת הטיפול.
 
שירות
לא בכל יום מקבלים החלטה לבצע טיפול אסתטי. וכשההחלטה מגיעה חשוב לקבל את הטיפול המקצועי ביותר, במקום הטוב ביותר, אבל חשוב לא פחות לקבל את הטיפול באנושיות ועם חיוך.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.