כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ההסבת רכבים לגז.
חסכון של 50% בעלויות התדלוק !

 
 

המדריך - מערכת גז לרכב

מי שמכיר את רחובות העיר חווה את זה, לא פעם ולא פעמיים: ענן פיח אשר שוטף את פניו, מכתים אותם, משחיר אותם ופוגע באוויר שאנו נושמים. על כל מי שחווה זאת לדעת שהדבר אינו נגרם מרכב בעל מערכת גז, שכן אם היה זה רכב הנוסע על גז לא היה קיים ענן של פיח . את ענני הפיח יוצרות מכונית בעלות מיכלי דלק רגילים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לגז לרכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
בשנים האחרונות יותר ויותר מדינות ואנשים מבינים שאנו הורסים את העולם במו ידינו בגלל זיהום האוויר והסביבה. מערכות גז לרכב הן אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיות הזיהום, לניקוי את האוויר שלנו מרעלים , הכל כמובן בתנאי שנהיה מוכנים לנהוג ברכב עם דלק גז .
 
כיצד מתקינים מערכת גז לרכב?
 
מערכות גז לרכב אינן מורכבות במקום מערכות דלק רגילות, אלא מורכבות בד בבד  עימהן. הן מהוות תחליף הולם הן לרכב, הן לנהג והן לסביבה . ההרכבה הינה פשוטה ובטיחותית. היא נעשית במוסכים רגילים, תחת תקנים מחמירים והתקני בטיחות אשר מאפשרים לאותה מערכת גז להתקיים לאורך זמן, בלי להתקלקל, ובעיקר בלי להיות מזוהמת ומזהמת, שכן אין היא משחררת רעלים לחלל האוויר.
 
המערכת מורכבת בתא המטען של הרכב, שם מותקן מיכל גז, אשר בו מותקן ווסת לחץ שמטרתו להעביר את הגז ממצב נוזלי למצב גז בוויסות המותאם למערכת. לאחר מכן מתקינים את המזרקים המעבירים את הגז מן המיכל אל הצינורות ולכל אחד מהצילינדרים שמפעילים את מערכת הגז. במערכת גז לרכב משולב מחשב אשר מעבד את נתוני הנסיעה ומתאם את הזרקת הגז ותזמונה על פי אופן הנסיעה ופעילות המנוע .
 
בשעוני הרכב מול עיני הנהג יתווסף שעון אשר יציג את כמות הגז במיכל, ובנוסף יאפשר לו לעבור ממצב של בנזין למצב  גז ולהיפך בעת הצורך. התנעת הרכב נעשית במצב בנזין אך מהר מאוד ניתן לעבור למצב נסיעה של גז . במידה ונגמר הגז במיכל הרכב יעבור אוטומטי למצב של בנזין.
 
מיכל הגז עשוי פלדה, עמיד מפני שריפות ואיננו מתפוצץ או נפגע בעת תאונה. מיכל זה מכיל מספר שסתומי בטיחות אשר מונעים דליפה של גז במצב של תאונה. במידה ונקלעים לתאונה המערכת מנתקת את עצמה אוטומטית, ובכך מונעת כל אפשרות לדליקה או להתפוצצות של מערכת הגז ברכב.
 
 
 
 
היתרונות של מערכות גז לרכב
 
חשוב לציין, שמערכות גז לרכב אינן פוגעות בטיב הרכב .  הן מאפשרות לנהג ליהנות מאותם ביצועים שהרכב מבצע תחת מערכת הדלק. כמו כן יש לציין שמערכת גז לרכב מוזילה רבות את ההוצאות על הרכב, שכן מחיר ליטר גז הינו כמחצית מחיר ליטר דלק . בנוסף, המנוע מתלכלך ומתבלה  פחות תחת מערכת גז, ולכן תדירות התיקונים נמוכה יותר .
 
מערכות גז הפכו בשנים האחרונות למקובלות ופופולאריות מאוד בקרב אנשים מתעשיית הרכב בכלל, ואנשים התומכים במאבק למען סביבה נקייה בפרט. העובדה שמערכות גז לרכב הינן זולות יותר, בטוחות יותר ונקיות יותר, גורמות למדינות ולאנשים לעבור אל כלי רכב אשר מונעים על גז ולזנוח את מערכות הדלק הידועות והמוכרות.
רכב : נושאים רלוונטים:  ביטוח רכב  - ביטוח מקיף - ליסינג - קניית רכב - גז לרכב - ליסינג מימוני
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.