כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הפסיכומטרי.
השוו ותחסכו בין 20-25% במחיר קורסים והכנה לפסיכומטרי !

 
 

המדריך למבחן פסיכומטרי

מי שעבר מבחן פסיכומטרי יודע שהוא עבר את המבחן הקשה ביותר שיכל לעבור.   עבורו זו הוכחה שהוא יכול לעבור כל מבחן שהוא. לכן הכרחי ללמוד קשה ובצורה טובה למבחן פסיכומטרי . לשם כך קיימים  מכוני הכנה לפסיכומטרי, אשר עוזרים לנרשמים אליהם לעבור מבחן זה בצורה הכי קלה האפשרית .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לפסיכומטרי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
מבחן פסיכומטרי נדרש על מנת להתקבל לאוניברסיטה, ובלעדיו לא ניתן לעשות זאת. ציון מבחן זה מהווה עבור האוניברסיטאות מדד מסוים על אופן יכולתו של התלמיד להצליח באוניברסיטה. לכן מי שמצליח במבחן זה יהיה לו קל יותר להירשם לפקולטות יוקרתיות . פקולטות אלו דורשות ציונים גבוהים במבחן הפסיכומטרי מהנרשמים אליהן. 
 
כיצד בנוי מבחן פסיכומטרי
 
הסיבה שמבחן זה מהווה מדד עבור האוניברסיטאות היא אופי בנייתו. מבחן פסיכומטרי בנוי משלושה חלקים : הבעה עברית, מבחן כמותי ומבחן אנגלית. במבחן ישנם שמונה פרקים, כך שחלק אחד מקבל שני פרקים, והשניים הנותרים מקבלים שלושה פרקים. כל  פרק מתוחם בזמן מוגבל של 25 דקות,  כאשר כל   השאלות במבחן הם אמריקאיות. בעזרת היכולת לעבוד בלחץ זמן והחשיבה הלוגית והכמותית המתבטאת בו יכולה האוניברסיטה לדעת עד כמה התלמיד יכול להצליח בלימודים הגבוהים. חשוב, עם זאת, לציין, שלא רק מבחן הפסיכומטרי קובע עבור הרשמה לאוניברסיטאות אלא גם ציוני הבגרות של הנרשם.
 
הכנה לפסיכומטרי
 
 מכוני הכנה לפסיכומטרי דואגים שהנרשמים אליהם יגיעו למבחן מוכנים הן לחומר המבחן והן לאופי המבחן. לימודים עבור מבחן פסיכומטרי נערכים במשך 4 חודשים לפני מועד הבחינה. הבחינה מתקיימת 5 פעמים בשנה, וניתן לגשת אליה, במרווחים של ארבעה חודשים בין מבחן למבחן.   במהלך הלימודים יסבירו לכם לא רק על המבחן אלא גם על אופן ההרשמה אליו, כיצד נערכים אליו מבחינה בירוקרטית והיכן הוא נערך.
 
לימודי הכנה למבחן פסיכומטרי נערכים   על ידי מורים אשר נשלחים מטעם המכון לעבור בחינה פסיכומטרית כל שנה, על מנת להכיר טוב יותר את השאלות ואת השינויים שחלים במבחן. מדובר במורים אשר ציוני הפסיכומטרי שלהם גבוהים מאד. השיעורים שהם מעבירים מתקיימים פעמיים בשבוע במשך שלוש שעות, ובנוסף לשיעורים מתקיים תרגול שבועי עבור מי שמתקשה בחומר.
 
מכוני הכנה לפסיכומטרי מלמדים את התלמיד כיצד להתמודד עם לחץ הזמן של המבחן, כיצד לחשוב לוגית ולדעת כיצד לפתור בעיות כמותיות בלי מחשבון ובלי חישובים מיותרים. בכל שיעור ילמדו את שלושת החלקים, והמורה יסביר כיצד יש ללמוד אותם בבית, על מנת להיות מוכן בצורה הטובה ביותר למבחן.   מכון הכנה לפסיכומטרי מעניק מספר ספרים, שכל ספר עוסק בחלק אחר של המבחן, ובנוסף- ספר מבחנים. תוכלו לבחון את עצמכם בביתכם כדי להתרגל למבנה המבחן ולסגנונו.
 
 שלושה שבועות לפני המבחן יתחיל מה שמכונה "מרתון". מדובר ברצף של שיעורים יום-יומיים, במהלכם תעברו על כל חומר הבחינה  ותערכו מספר מבחני סימולציה, כאילו היו מבחני  פסיכומטרי בזמן אמת. כך תוכלו לדעת מה מצבכם ואילו שיפורים עליכם לעשות. במידת הצורך המורה ישב איתכם ויסביר לכם כיצד לשפר את לימודיכם למבחן פסיכומטרי.
 
כאשר נרשמים למכון הכנה לפסיכומטרי, חשוב לבחון כמה תלמידים יש בכיתה, שכן ככל שהכיתה קטנה יותר כך קל יותר ללמוד. האם יש שיעורים עוקבים בבוקר ובערב במידה ואינכם יכולים להגיע לשיעור מסוים ומה התנאים לקורס חוזר במידה ואינכם מרוצים מהציון שקיבלתם. מבחן פסיכומטרי איננו קל, אך עם מאמץ וכוח רצון, בעזרת מכון הכנה לפסיכומטרי, תוכלו לקבל 800 (הציון הגבוה ביותר במבחן)...
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.