כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר ללימודים בתחום רפואה משלימה .

 
 

רפואה משלימה - ללמוד בצורה נכונה

בשנים האחרונות אנו עדים לפריחתה של הרפואה המשלימה. אנשים נוסעים למזרח וחוזרים עם רצון אדיר ללמד וללמוד את התחום. מרצים מעוניינים להפיץ תחום זה, על מנת שכמה שיותר אנשים ידעו שיש אפשרות ליהנות מרפואה אחרת, כזאת המאמינה בשילוב של טיפול גופני הן לצרכים גופניים והן לצרכים נפשיים במקום טיפול תרופתי מוכר. השילוב של הרצון ללמד והרצון ללמוד מאפשר את פתיחתם של עשרות בתי ספר לרפואה משלימה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק ללימודי רפואה משלימה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
רפואה משלימה היא הינה רפואה המשלבת את הטיפול בגוף ובנפש. היא רפואה המאמינה שבעזרת אנרגיות, מגע ותזונה נכונה ניתן לפתור בעיות בריאותיות רבות, ולכן אין צורך ברפואה המבקשת מאיתנו להשתמש בתרופות סינטטיות או להתאשפז בבתי חולים מסורתיים. הרפואה המשלימה משלבת בתוכה תורות מן המזרח, תזונה נכונה ובריאה יותר, ובעיקר- הכרת הגוף שלנו, שכן רק הוא יכול לרפא את עצמו.
 
עבור מי שאוהב את התחום- זו תקופה טובה. בתי ספר רבים נפתחים, קופות חולים מסורתיות מכירות בחשיבות הענף ומשלבות בתוכן מטפלים עם ידע ברפואה משלימה, ויותר אנשים נחשפים לרפואה זו. אך כמו בכל תחום, חשוב לדעת היכן ללמוד אותו, אצל מי, ובעיקר לדעת עם מה אנו יוצאים מהלימודים.
 
בחירת בית ספר לרפואה משלימה איננה דבר פשוט. חשוב להיעזר בניסיונם של אחרים כדי למצוא בית ספר טוב. מי שלמדו יכולים לספר לכם איזה בית ספר הוא טוב ואיזה לא.
כמו כן חשוב לבצע בירורים מקיפים באופן עצמי. הבירורים יהיו תחילה על טיב הבית הספר, הרצינות שלו, הוותק שלו ומה הדעה של האנשים המקצועיים בתחום עליו.
 
לימודי רפואה משלימה צריכים להתבצע על ידי מרצים מומחים, אשר הינם בעלי ניסיון מעשי בתחום, ומשמשים בחייהם לא רק כמרצים אלא גם כמטפלים. כמו כן חשוב שיהיה להם הידע התיאורטי על מנת שיוכלו להסביר לכם את משמעות הטיפולים, ולא פחות חשוב מכך- על מנת שתוכלו לדעת את מקורות הטיפול וכוונתו.
 
לימודי רפואה משלימה משלבים בתוכם שיעורים תיאורטיים, בהם לומדים על גוף האדם, חולשותיו, כוחו, ההשפעה של הטיפולים עליו. כמו כן לומדים לא מעט על מקורות הטיפולים, על תזונה נכונה, כיצד צריכה להיות הגישה כלפי המטופלים וכיצד יש להנחות אותם להתנהג על מנת לאפשר לטיפולים להועיל להם.
 
מבחינה מעשית- הלימודים מלמדים את הסטודנטים על סוגי מסאז'ים שונים, טיפולי שיאצו, יוגה, נטורופתיה, טיפולי הילינג שונים ושילובים של טיפולי פסיכותרפיה. לימודים אלו אמורים להעניק לכם ידע רב כדי להתמחות ולהתמקצע בתחום. חשוב מאוד לבחון איזו תעודה אתם מקבלים בסוף הלימודים, על מנת שתוכלו לעסוק בתחום כפי שהינכם מתכוונים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.