כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק
בקשה להצעתו מחיר מעד 5 חברות גינון מובילות !

 
 

להקים גינה

ישנן ערים ועיירות בעולם אשר מקיימות בכל שנה תחרות בין תושבי העיר עצמה או בין תושבי עיירות שונות, על השאלה למי יש את הגינה המיוחדת ביותר . תחרויות אלה גורמות לתושבים להתעסק ללא הפסקה בגינות שלהם, לגזום את העצים בצורות מיוחדות, לשתול פרחים רבים או להוסיף אביזרים שונים אשר יהפכו את הגינות ליפות ומיוחדות יותר בעיני שופטי התחרות .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להקמת גינות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
גינון הפך מזמן לדרך חיים, ויש מי שרואה את עצמו לא רק כעובד במקצוע שלו, אלא גם עובד בתור גנן בביתו. בחלק גדול מהשעות בהן הוא לא בעבודה, במהלך השבוע או סוף השבוע, הוא מתעסק בגינון. לא לחינם ישנן משתלות רבות, ספרים על גינון ופורומים אשר ממליצים לאנשים כיצד לגנן את הגינות שלהם.
 
עצים ופרחים
 
אז כיצד מקימים גינה מיוחדת אשר תזכה אותה בתואר הגינה היפה ביותר בשכונה ? חשוב ביותר, כמובן, יש להיות יצירתי ובעל דמיון רב . יש לבדוק עם גנן מקצועי האם רעיונותיכם הם ברי ביצוע והאם יש לכם את התקציב ואת הזמן ליישם אותם ולהשקיע בהפיכת הגינה שלכם  ליצירת אמנות .
 
גינות מיוחדות יכולות להיווצר בדרכים שונות : גיזום העצים ושתילת פרחים- ישנם עצים שניתן לגזם אותם בצורות שונות, בצורת אנשים, חיות או צורות שונות אשר ניתן לזהות. יש לזכור כמובן, שלא כל עץ אפשרי לגזום בצורה מסוימת, וגם אחרי שתגזמו אותו- הוא  לא בהכרח יהיה זהה במאה אחוז למה שתכננתם . 
 
כל גינה יפה, גם אם היא מיוחדת, תכלול פרחים . על מנת שהם יגרמו לגינה להיות מיוחדת, ניתן לשלב פרחים בצבעים שונים, אשר ייצרו שטיח צבעוני של פרחים . אפשרות אחרת היא לשתול פרחים מצבע אחד אשר ייצור סמל מסוים, או פרחים מצבעים מסוימים אשר ייצרו דגל או סמל של קבוצת כדורגל אהובה .
 
מפלים ומזרקות
 
אחרי ששתלנו וגזמנו, יש להתחיל בתכנון מסביב . אמנם פסלים ומפלי מים אינם דורשים גידול וטיפוח, וכל מה שנותר הוא להציב אותם במקומות הנכונים. אך גם זה דורש תכנון מעמיק.
בעזרת יצירתיות ניתן להפוך את הגינה לגינת נושא מסוים, וכך כל הפסלים יהיו של בעלי חיים בלבד, למשל, או של דמויות מסרטים מצוירים. כמובן שאם העצים יהיו גזומים בצורה דומה, יעניק הדבר לגינה מראה מיוחד, גם אם יהיה מי שיחשוב שזה משעמם.
 
אנשים רבים אוהבים להעניק לגינה שלהם מראה של טבע אמיתי. הם שמים מזרקות מוחבאות אשר יוצרות תחושה של מפלים, או שבילים בין עצי הגינה, כך שיש תחושה שאין זו גינה אלא יער של ממש. כמובן שהדבר תלוי רבות בגודל המקום ועד כמה אנו רוצים שהגינה לא תהיה רק ירוקה, אלא גם תכלול שבילי בטון.
 
להפוך את הגינה למיוחדת זו לא רק עבודה קשה, זו חוויה של ממש. כך אנו רואים כיצד  גינון שלנו הפך  גינה שלא הייתה מסודרת, או שהייתה כמו כל גינה אחרת, בהשקעת זמן ובעמל רב  למשהו מיוחד, שכל אחד אשר נכנס אליה מתפעם, וכל אחד אשר חולף לידה עוצר להביט בה ונדהם מיופייה .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.