כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום המטבחים.
חסכו בין 15-30% במחירי מטבחים חדשים !

 
 

שיפוץ – תכנון המטבח

המטבח של היום אינו המטבח של פעם. בשטח קטן יחסית מרוכזים כלים ומכשירים חשמליים משוכללים, כלי בישול, כלי הגשה וכלי ניקוי מכל הסוגים. הרבה מהם חשמליים, ואם פעם היו נחוצים לנו שני שקעים במטבח- אחד למקרר ואחד לתנור האפייה- היום אנחנו זקוקים להרבה יותר מכך. היום גם נחוצים לנו ברזים נוספים מעבר לזה של הכיור, כי יש לנו מכשירים הצורכים מים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למטבחים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
לכן, לפני שיפוץ מטבח מומלץ לתכנן את המטבח שלנו באופן מדוקדק: יש להחליט היכן ימוקם כל דבר, כל מכשיר וכל ארון. אפשר לבנות את המטבח בתכנון גראפי ממוחשב, בתלת מימד, או לשרטט סקיצה ידנית.
 
מיקום הכיריים: רוב האנשים נוטים למקם את הכיריים על יד החלון. אבל חשוב לבדוק את כיוון הרוח הנושבת בסביבת החלון הזה: ייתכן מצב שהרוח תשא את ריחות הבישול ותעביר אותם בכל הבית. אם אתם מאוהבי ריחות בישול בבית- ניחא. אבל אם לא זה המצב אולי כדאי לתכנן מיקום אחר לכיריים.
 
ברזי מים: בנוסף לברז הכיור, רצוי כמובן להכין ברז מים למדיח, לכן יש לתכנן את מקומו. דאגו שיהיה סמוך לכיור, כך יהיה קל לחבר אותו לצנרת המים והביוב, ושיהיה לו שקע מתאים. כן מומלץ להכין ברז מים בקרבת מקום למקרר: גם אם לא עכשיו, אולי בעתיד יהיה לכם מקרר משוכלל המייצר קוביות קרח. חבל יהיה "לחפור" בקירות אז. תכנון קפדני של אינסטלציה במטבח הוא הכרחי.
 
שיש: רצוי שלשיש אשר אתם קונים יהיה "אף מים"- קאנט מוגבה בקצוות. עיצוב זה ימנע מן המים לנזול מן השיש אל הארונות ומכשירי החשמל.
 
תנור: היום אין בעיה לשים תנור "בילט אין" בסמוך למקרר. שני המכשירים מבודדים היטב בבידוד יעיל, והמקרר הקר והתנור החם לא יפריעו האחד לשני.
 
מיקום המקרר: מומלץ להשאיר בתכנון רווח של 40 ס"מ מכל צד של המקרר, כדי שיישאר רווח לאיוורורו של המקרר גם במקרה שתחליטו לקנות פעם מקרר גדול יותר.
 
תכנון ארונות מטבח : את שטח ארונות המטבח יש לתכנן בהתאם לגודל המטבח, כמובן. היום קיימים פתרונות אחסון מתוחכמים המאפשרים אכסון נוח של כלים רבים גם בשטח קטן: ארונות מסתובבים, ארונות נגררים, מדפים נשלפים וכולי. בדקו את כל האפשרויות ובחרו מתוכן את המתאימות לכם ביותר.
 
נקודות חשמל : במטבח של היום הרבה מאד מכשירים זקוקים לשקע חשמלי כדי שיפעלו. חלקם- כמו תנור, מקרר, מדיח או אף מערבל חשמלי- זקוקים לשקע קבוע ומחוברים באופן קבוע לחשמל. אחרים מוצאים מדי פעם מן הארון וזקוקים לשקע פנוי וזמין. יש לתכנן, אם כך, את השקעים בקפידה, ולקחת בחשבון את מכשירי החשמל בהם אנו משתמשים היום, וגם את העובדה שכל הסיכויים שבעתיד יתווספו אליהם עוד כמה מכשירים חשמליים. חבל שבתום שיפוץ מטבח , מבצע רציני ומורכב לכל הדעות, ייראה במטבח המשופץ שלכם סבך של חוטי חשמל ושקעים חיצוניים "מפצלים". תכנון מראש ימנע את המראה הזה.
 
טלויזיה: רוצים להציב מכשיר טלויזיה במטבח? תכננו את מקומו מראש, ודאגו לשקע ולזרוע מתאימה כדי שהמכשיר לא יתפוס מקום יקר על השיש.
 
השוואת מחירים: בדקו והשוו מחירים של נגרים וחברות שונות. בדקו את מיומנותם, אמינותם ואת עמידתם בלוח הזמנים עם לקוחות אחרים אצלם ביצעו עבודות שיפוץ מטבח . השוואת מחירים היא הכרח המציאות, והיא תמיד משתלמת.
 
רק אחרי תכנון מדויק הלוקח בחשבון את כל הגורמים והצרכים במטבח אפשר להתחיל בשיפוצו. היעזרו בבעלי מקצוע בתכנון. אנשים אלה מכירים את כל הסודות והפטנטים ויוכלו לייעץ לכם. אבל ההחלטה הסופית היא שלכם. היו מעורבים בכל שלב ושלב של שיפוץ המטבח, החל משלב התכנון, דרך קניית האביזרים והחומרים ועד הביצוע הסופי.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.