כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

קורס קוסמטיקה ואיפור
מבצע 2012- קורס לקוסמטיקה רפואית +
 מכון קוסמטי מושלם במתנה !

 
 

קורס איפור וקוסמטיקה - כיצד בוחרים היכן ללמוד?

נשים רבות בוחרות ללמוד איפור וקוסמטיקה. תחומים אלה יכולים לאפשר להן להיכנס אל עולם העסקים במקצוע שהן אוהבות, או ללמוד תחום שיהיה להן לתחביב מחוץ לשעות העבודה. לשם כך יש לבחון היטב באיזה מקום לומדים קורס איפור וקוסמטיקה, ומה ניתן לקבל ממנו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס קוסמטיקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
קורסי איפור וקוסמטיקה מלמדים את הנרשמים אליהם את השימוש בחומרים קוסמטיים, כיצד יש לאפר- הן לאירועים מיוחדים והן ליום יום, כיצד יש לבצע טיפולי ציפורניים, טיפולי הסרת שיער בדרכים שונות, וכמו כן השפעת חומרים קוסמטיים על עור הגוף, וכיצד יש להתאים את החומרים למטופלים השונים.
 
הנרשמים לקורסים אלה חייבים לוודא שאין מדובר בקורסי חובבנים אלא בקורסים למקצוענים, אשר מעבירים אותם אנשי מקצוע עבור מי שרוצה לעבוד בתחום. ככל שהקורס יותר מקצועני- כך הוא איכותי יותר, ויעניק ידע רב יותר לנרשמים אליו. כמובן שגם עלות הקורס תהיה גבוהה יותר בהתאם.
 
קורס קוסמטיקה ואיפור רציני הוא קורס המלמד מספר אנשים מועט בקבוצה. כאשר הקבוצה היא קטנה היכולת להתעמק בחומר ולהבין אותו היא רבה יותר. מה עוד, שקבוצה קטנה משמעותה שהמקום בורר את האנשים הנרשמים אליו, ולא מוכן לקבל כל אחד. הדבר מבטא את רצינות המקום ואת החשיבות שהוא נותן לקורסים שלו.
 
על הנרשמים לבחון, בטרם הם נרשמים לקורס, איזה חומר נלמד בקורס ועל מה מושם הדגש. יש לזכור שישנם קורסים שהם יותר פרטניים לגבי תחום מסוים, למשל: בניית ציפורניים, איפור, טיפולי עור, וישנם קורסים אשר מאחדים בתוכם את כל התחומים יחד. כמובן שקורסים אלה יהיו ארוכים יותר. מי שבוחר ללמוד נושא מסוים בלבד, עדיף שיילך לקורס המתמקד בנושא זה ולא בקורס המכיל את כל חומרי הלימוד במקצוע.
 
קורסי קוסמטיקה צריכים להילמד על ידי שלושה סוגי מרצים: מרצים בעלי ניסיון תיאורטי בתחום, כאלה המכירים היטב את נושאי הלימוד, מרצים העובדים בתחום ומכירים אותו מבחינה מעשית יותר, והקבוצה השלישית- מרצים המכירים את החומרים הנלמדים בקורס בצורות שונות, על מנת שהנרשמים לקורסים אלו ידעו בדיוק מה מכיל כל חומר ומה השפעתו על הגוף. בסיכומו של דבר, קורס קוסמטיקה אמור להעניק לנרשמות את כל הידע הדרוש לשם יכולת עבודה בתחום, הן כמקצוע והן כתחביב.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.