כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

קורס קוסמטיקה ואיפור
מבצע 2012- קורס לקוסמטיקה רפואית +
 מכון קוסמטי מושלם במתנה !

 
 

קורס איפור – השימוש בתכשירים ובכלים הנכונים

אם עור פנינו חשוב לנו- ולא יתכן שלא כך הדבר- עלינו לבדוק היטב כל תכשיר איפור אשר אנחנו מניחות עליו. אם נשתמש בתכשירים לא נכונים אנו עלולות לגרום לאלרגיות, לפצעונים ולביות עור אחרות. לכן, בטרם קניתן את המוצר, בדקו היטב מה כתוב על התווית שלו. אין להתפשר בנושא זה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס קוסמטיקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הנזק שעלול להיגרם קשור לשלושה תחומים: תכשיר לא נכון או תכשיר שאנו רגישות אליו, היגיינה לא מספיקה או שימוש לא נכון בתכשיר. חברות הקוסמטיקה מודעות לכך ומייצרות את תכשיריהן מחומרים בריאים ואיכותיים. חברות רציניות דואגות שלא יהיו בתכשיריהן חומרים העלולים לגרום לאנרגיה או חומרים מזיקים. בקורס האיפור נלמד איך לקרוא את התוויות ולקנות את התכשירים הנכונים לנו.
 
העיניים הן אזור בולט במיוחד בפנים, וברצוננו לאפר אותן יפה. אך יש לקחת בחשבון שהן רגישות במיוחד ומפתחות דלקות ואלרגיות. כשקונים מסקרה, אייליינר או עפרונות איפור יש לוודא שאין במרכיביהן תוצרי נפט. אלה מתחבאים תחת השמות שמן מינרלי, פרפין וכו'. יש לקנות תכשירים המבוססים על שעווה ולא על שומן. הם גם עמידים יותר. העדיפי צלליות איפור דקות ולא בטחינה גסה, אשר אינן מכילות צבעי מאכל רעילים. חדירתם של אלה לעין עלולה לגרום לאדמומיות ולדלקות.
 
לפני איפור העיניים יש לחדד מעט את עפרונות האיפור ולהסיר את שכבת הלכלוך שהצטברה עליהם.
את המסקרה יש למרוח רק בקצות הריסים ולא ממש משורש השערה. עדיף שלא למרוח אייליינר בתוך העין, מה שיכול להביא לזיהום. יש להסתפק במריחתו על העפעף. הנחת מייק אפ או קונסילר עדין על העפעף לפני איפור הצללית יגנו עליו מפני לכלוך וקרינת השמש, וגם מפני היובש שגורם לו לפעמים טלק הנמצא בצללית.
 
איפור השפתיים גם הוא צריך להיעשות בזהירות: שפתונים בעלי ריחות טובים, אשר נעדיף, אולי, בגלל ריחם, עלולים להכיל מוצרי בישום חזקים אשר גורמים לאלרגיות. אם תמצאו על התווית את המילה "fragrance" – לא לקנות. זוהי הסוואה לחומרים העלולים לגרום למחלות קשות כמו סרטן, אלצהיימר וכו'. יש לקנות שפתונים המכילים תמציות ריח צמחיות בלבד, וללא לנולין- שומן בעלי חיים. יש להקפיד שהשפתון יהיה עשיר בלחות. היותו עמיד לאורך זמן מעיד על היותו פחות לח ומורכב מחומרי צבע רבים יותר. לכן עדיף להשתמש בשפתון עמיד פחות ומכיל יותר לחות. אפשר למרוח שכבת שפתון, לפדר ולמרוח עוד שכבה. כך יהפוך השפתון לעמיד יותר.
 
רצוי לא לאכול כשהשפתיים מרוחות בשפתון, על מנת למנוע את חדירת השפתון לגוף על ידי בליעת שאריות חומרי הצבע המזיקים עם האוכל, דבר שיכול להביא לנזק בריאותו לטווח הארוך.
 
תשומת לב מיוחדת יש להקדיש לחומרים אותם אנו מורחות על אזורים נרחבים של שטח הפנים- המייק-אפ, הקונסילר, הפודרה והסומק. אם יסתמו תכשירים אלה את נקבוביות עור הפנים שלנו הם ימנעו מהעור "לנשום" ומן החומרים המזהמים והרעלים להיות מופרשים על ידו, מה שיגרום לנו לזיהומים, פצעים, אקנה וכדומה. רצוי שלא להשתמש בפודרה המכילה טלק- הטלק סותם גם הוא את הנקבוביות ועלול לחדור למערכת הנשימה. כדי למנוע יובש בעור יש למרוח קרם לחות לפני שמורחים שכבת מייק-אפ או פודרה. יש לוודא שהתכשיר אותו אנו קונות הוא על בסיס סיליקון ולא על בסיס שמן מינרלי, ושאנו מרגישות טוב כשאנו מורחות אותו.
 
גם כלי האיפור חשובים: רצוי להשתמש בספוגיות חד פעמיות, כיוון שבספוגיות מצטברים חיידקים בין שימוש לשימוש. אם משתמשים בספוגיות רב פעמיות יש לרחוץ אותן היטב בין שימוש לשימוש. יש להשתמש בספוגיות נפרדות לפנים ולעיניים.
 
חשוב, אם כן, ללמוד ולהכיר את ה"אותיות הקטנות" בהן מפורטים מרכיבי מוצרי האיפור. כשקונים מוצרי איפור וקוסמטיקה יש לוודא שעל אריזתם מופיעים אישור משרד הבריאות והרכב החומרים מהם הם מורכבים. עדיף לקנות תכשירים משל חברות ידועות וגדולות, ולאו דווקא את התכשירים הזולים. יש לוודא שכל מוצר אותו אתם קונים מתאים לסוג עורכם. גם את זאת תוכלו ללמוד כמובן ביסודיות בקורס האיפור.
 
דבר חשוב נוסף אותו לומדים בקורס האיפור הוא שמירה על כללי היגיינה נכונים כמו: נטילת ידיים לפני תהליך האיפור, הסרת האיפור בכל ערב לפני השינה, לא לאפר אזורים הנגועים במחלה (כמו עיניים בזמן דלקת או שפתיים בזמן הרפס) וכו'.
 
גם אם לא תרצי להיות מאפרת מקצועית עליך להכיר את הכללים, ההמלצות והאפשרויות, התכשירים ה"בריאים" יותר ופחות, וממה להתרחק. את כל אלה תוכלי ללמוד בקורס האיפור.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.