כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד
 בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות בתחום שיקום הפה.

 
 

המדריך לשיקום הפה

אנשים רבים עוברים תאונות מסוגים שונים, אשר משבשות את חייהם בצורות שונות. אחד המפגעים העיקריים בתאונות דרכים הוא הפגיעה בפה, מה שמצריך שיקום הפה . טיפולים ארוכים, שמטרתם להחזיר את הפה למצב תפקודי נכון ומצב אסתטי מבחינת המטופל . תחום שיקום הפה מתפתח כל העת, ועוזר למי שהפה או הלסתות שלו, נפגעו והוא מעוניין להחזיר אותם למצבם הקודם.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לשיקום הפה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
שיקום הפה הוא תהליך ארוך ולא פשוט. הוא צריך להתבצע על ידי רופאים מומחים, אשר לא רק יודעים את עבודתם, אלא גם יודעים כיצד לעבוד עם מטופלים, מכירים בפחדים שיש להם מטיפולים ארוכים וקשים ומסוגלים לעזור להם לעבור את הטיפול בצורה יותר נעימה וכמה שיותר פשוטה.
 
כיצד מתבצע תהליך שיקום הפה
 
תהליך של שיקום הפה  מתחיל בפגישה עם רופא מומחה, אשר יבחן את מצב הפה, יבצע צילומי C.T וצילומים פנוראמיים אשר יראו לו את מצב הפה . לאחר מכן הוא יוכל להתחיל להכין תוכנית של שיקום הפה, תוכנית שתכלול את הטיפולים שעל המטופל לעבור, עם לוח זמנים ברור. התוכנית תיעשה בעזרת המטופל ורופאים אחרים אשר יצטרפו במהלך הזמן לטיפול
שיקום הפה .
 
שיקום הפה מתבצע על ידי מומחים שונים מתחום רפואת השיניים . בתחילה מתמקדים בטיפולים מסובכים כמו : שיקום לסתות, השתלות שיניים וכדומה, ואחר כך בביצוע סגרים, טיפול בסתימות ושורשים, וטיפולי עששת . טיפולים אלו מיועדים לשם השגת רציפות בשיניים, החזרת השיניים ללעיסה נכונה ולאסתטיקה שלהם.
 
במהלך הטיפול יעבור המטופל טיפולי שיקום הפה אצל מספר רופאי שיניים המתמחים בתחומים שונים : השתלות שיניים, התהליך האורטודנטי או תהליך של בניית שיניים תותבות במקרה הצורך, וטיפולי שיניים סופיים שיעשו אצל רופא השיניים . בראש כל מערך הטיפול יעמוד מומחה, אשר יהיה בקשר עם כל הרופאים האחרים ויעקוב אחר כלל הטיפול . כמובן שבעת הצורך הוא יבצע את חלקו בטיפול.
 
תוצאותיו של טיפול שיקום הפה
 
טיפול של שיקום הפה הוא טיפול ארוך, שהתוצאה הסופית שלו יכולה להתקבל רק אחרי מספר חודשים . בסופו יוכל המטופל ללעוס בעזרת שיניו או בעזרת שיניים תותבות או מושתלות, והוא יוכל לראות שיניים ישרות, נטולי מרווח אחת מהשנייה . אחרי שיקום הפה הלסתות יעבדו כפי שצריך, גם אם לעיתים הוא יזקק לטיפול של פיזיותראפיה של הפה, במהלכו הוא יחזיר את פתיחת הפה וסגירתו למצבו הקודם.
 
במידה וטיפול שיקום הפה נדרש כתוצאה טבעית ולא כתוצאה מאירוע כלשהו שספג הפה, הרי שמוטב להתחיל בטיפול זה בגיל מוקדם, על מנת שהבעיה לא תחמיר. יש לבצע טיפולי שיניים באופן עקבי, ולבצע כל דבר אשר מורה לכם הרופא . בטיפולים מסוג זה חשובה לא רק ה"כימיה" עם הרופא שלו אלא במיוחד המומחיות והיכולת שלו לבצע טיפול מורכב שכזה . חשוב שתוכלו להרגיש בטוחים איתו, שהוא יקנה לכם ביטחון וידע לענות על כל שאלה שתפנו אליו .
 
שיקום הפה הוא תהליך לא פשוט . כפי שציינתי, לא פעם הוא מביא לכאבים ולאי נוחות, אך בסופו יחזור הפה שלכם למצב טוב כפי שאתם רוצים, ובפיכם יהיו שיניים שלמות, בריאות ומטופלות . עם כל הכאב והחששות, טיפול שיקום הפה לעיתים נדרש, ואם תדעו לעבור אותו תיהנו בסופו מפה משוקם וחיים נוחים יותר .
טיפולי שיניים | שיקום הפה | השתלת שיניים | מרפאות שיניים
 
    
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.