כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מנתחים מובילים
 וחסכו 3
0% במחירים לניתוחי הצמדת אוזניים !

 
 

ניתוח הצמדת אוזניים – כדאי?

ילד הנולד עם אוזניים בולטות, גדולות או מעוותות מהווה מטרה נוחה ללעג הילדים סביבו. הם לא יחסכו ממנו, ברוב המקרים, פגיעות או דברי לגלוג. זהו טבעם של ילדים. הילד נפגע משמות הגנאי בהם הוא "זוכה", ולפעמים יפתח בעיה חברתית.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להצמדת אוזניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
הגיעו מים עד נפש, ואתם מתלבטים בשאלה האם ניתוח הצמדת אוזניים כדאי. בכל זאת- הרי זהו ניתוח. בשאלה זאת כדאי להיות קשובים לילד. יש לברר איתו האם אכן צורת אוזניו מפריעה לו עד כדי כך שהוא מוכן לעבור ניתוח כדי לפתור את הבעיה. בסופו של דבר, הרי ניתוח הצמדת אוזניים הוא ניתוח אסטטי גרידא.
 
אם לדעת הילד ולדעתכם ניתוח הצמדת אוזניים ישפר את מראהו ישפר גם את מצבו החברתי, ואם הילד רוצה בניתוח כזה- לכו על זה. ניתוח הצמדת אוזניים אינו ניתוח מסוכן. הוא ניתוח פלסטי קל, וסיכוני ההסתבכות שלו מועטים ופתירים.
 
מובן שעליכם לבדוק היטב בידי מי אתם מפקידים את ניתוח ילדכם: ניתוח הצמדת אוזניים צריך להתבצע בחדר ניתוח המאושר על ידי משרד הבריאות. המנתח חייב להיות רופא כירורג פלסטי, מקצועי ומנוסה. אל תהססו לבדוק את המרפאה ואת הרופא המנתח, לברר על מנותחים אחרים שלו ותוצאות ניתוחיהם, ולוודא שאם יש צורך בהרדמה מליאה- היא מתבצעת על ידי רופא מרדים מקצועי.
 
אם ביררתם היטב דברים אלה, והתוצאות הן לשביעות רצונכם- סביר להניח שניתוח הצמדת האוזניים של ילדכם יעבור ללא סיבוכים ובעיות. תהליך ההחלמה הוא קל מאד, ועד מהרה יחלים הילד, ושום תופעות לוואי לא יישארו.
 
לסיכום, אם ילדכם מחליט שהוא רוצה בניתוח הצמדת אוזניים מסיבות אסטטיות, חברתיות או אחרות- עזרו לו לעבור את הניתוח. הוא יודה לכם על כך בגיל ההתבגרות, כאשר יוכל, בביטחון מלא, לבלות עם חבריו ולהשיג "דייטים". לא נעים להיראות יוצא דופן. למה להיראות כך אם אפשר, בלי סיכון יתר, להיראות יפה יותר?
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.