כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הסרת השיער מכל הגוף .

 
 

הסרת שיער בכל הגוף - לבצע שינוי באופן מושלם

ישנם רגעים בחיים בהם אנו חשים שיש לנו צורך לעבור שינוי. לעיתים השינוי הוא פנימי, ואז מה שעלינו לעשות הוא להחליף קריירה, ללמוד מקצוע חדש, לחפש הרפתקאות חדשות כדי לחוות חוויות שמעולם לא חווינו. לעיתים השינוי הוא חיצוני, ואז כל מה שנדרש מאיתנו הוא שינוי מראה בדרכים שונות, על מנת שניראה ונרגיש שונה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת שיער - כל הגוף
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הצורך בשינוי יכול לנבוע מדברים רבים: לא מעט אנשים חשים שעמום בחייהם וחוסר סיפוק ממה שהם עושים. הם מבקשים לשנות את עצמם על ידי שינוי מקומם, שינוי החיים שלהם.
יש אנשים החשים שזמן רב מדי הם נראים אותו הדבר, לובשים אותו הדבר. זה משעמם אותם והופך להיות צפוי מדי עבור הסביבה שלהם. הם בוחרים לשנות אלמנטים מסוימים במראה שלהם כדי להיראות אחרת, להעניק לעצמם מראה שיגרום להם התרגשות ויפתיע את סביבתם.   
 
כאשר מבקשים לשנות את המראה החיצוני אפשר להתחיל מדברים קטנים ולעבור משם, לפי הצורך, אל דברים גדולים יותר. תחילה אפשר לשנות את התסרוקת: לעשות תספורת שונה לגמרי, אשר תשנה את כל המראה שלהם מן הבסיס, ותפתיע מאוד את הסביבה שלהם, כך שהאנשים סביבם יוכלו להתפעל מהם במשך זמן רב.
 
שינוי נוסף הוא הסרת שיער בכל הגוף. אין מדובר רק בשינוי מראה, אלא לעיתים בצורך שאנו חשים. גברים אינם אוהבים שבכל פעם שהם הולכים לבריכה, לים, או אפילו לובשים חולצות אפשר לראות את שיער גופם, דבר שמפריע לא פעם למראה. אצל נשים מדובר בצורך שהוא דחוף יותר, שכן הן מסירות את השיער מדי פעם בדרכים שונות, והסרת שיער בכל הגוף, בעזרת טיפול מתמשך, יכול לעזור להן לחסוך את הצורך לגלח את שיער גופן מעת לעת.
 
אם אנו רוצים לשנות את המראה שלנו- בוודאי שנרצה גם מלתחה חדשה. אין הדבר פשוט או זול, אך אפשר להתחיל לבנות מלתחה חדשה מדברים מסוימים, עד שנחליף את כולה. תחילה נעליים, ואחר כך חולצות ומכנסיים, ואולי נרצה להוסיף אלמנטים נוספים כמו כובעים, צעיפים, ז'קטים, אשר יעניקו לנו מראה חדש לגמרי. לשם כך, כמובן, צריך להתגבר על הקושי הלא פשוט של זריקת בגדים ישנים שאנו אוהבים. לעיתים מדובר בקושי רגשי של ממש.
 
שינוי פיזי, כמו שינוי פנימי, הוא שינוי שדורש לא מעט אומץ. אומץ להכיר בכך שאין אנו מסופקים ממה שאנחנו, ואומץ להבין שעלינו לבצע שינוי אישי. לא פעם אנו מגיעים להכרה הזאת, אחרי שאנו מבינים שחיינו לא מתקדמים למקומות אליהם רצינו שיתקדמו. לפעמים אנו מגיעים להחלטה לבצע שינוי רק מתוך רצון להכניס עניין חדש לחיינו. בכל מקרה, כאשר אנו עושים שינוי כלשהו בחיינו עלינו לדאוג שנעשה אותו במאה אחוז רצון ובהשקעה מלאה. זאת על מנת שנהיה שלמים איתו ונצליח להשתנות בדיוק כמו שאנו רוצים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.